Να σου συστήσω τα δύο παιδιά μου – και έχω ένα τρίτο στο δρόμο!


Ξεκίνησα να γράφω ιστορίες όταν ήμουν πολύ μικρή, μάλιστα θυμάμαι πόσο είχα καμαρώσει όταν είχα στείλει έφηβη ένα διήγημα στο περιοδικό “Μανίνα” –το θυμάσαι;- και είχε δημοσιευτεί! (Μα πώς έγινε και έχασα εκείνο το τευχάκι;;;)

Ε, κάπως έτσι ένιωσα όταν δημοσιεύτηκε το πρώτο μου παραμύθι, ο Καστανούλης, και λίγο μετά το δεύτερο, ο Λευτέρης. Και σαν χαζομαμά, ήθελα να δείξω σε όλο τον κόσμο τα παιδιά μου και να μοιραστώ μαζί σας ότι υπάρχει κι ένα τρίτο παραμύθι που έχει πάρει το δρόμο για έκδοση.

Ο Καστανούλης κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ψυχογιός, στη σειρά Φραουλίτσα, για παιδιά από 4 ετών.

Μπορεί ένα αστεράκι να λέγεται Καστανούλης; Γιατί η Λουκία νιώθει λυπημένη και δεν χαμογελά; Πώς νιώθουμε όταν χάνουμε κάποιον που αγαπάμε; Και γιατί ο ουρανός γίνεται λίγο πιο φωτεινός κάθε φορά που η Λουκία σκέφτεται τον παλιό της φίλο;Ένα αισιόδοξο παραμύθι για μικρούς και μεγάλους, για τις μικρές και τις μεγαλύτερες απώλειες στη ζωή.

Το δεύτερο παραμύθι μου, από τις εκδόσεις Ψυχογιός, για παιδιά από 4 -7 ετών

Ο μικρός Λευτέρης δε νιώθει πολύ καλά∙ πρέπει να πάει στο νοσοκομείο για να αφαιρέσει τις αμυγδαλές του και αυτό δεν του αρέσει καθόλου μα καθόλου! Η εφευρετική και τρυφερή δασκάλα του στο νηπιαγωγείο τον βοηθά να καταλάβει πως το νοσοκομείο δεν είναι τίποτε φοβερό και τρομερό και πως απλώς κάποιες φορές χρειάζεται να πάμε εκεί για να μας φροντίσουν οι γιατροί και να γίνουμε γρήγορα καλά. 

 

Σε φιλώ,

Ελένη

17 thoughts on “Να σου συστήσω τα δύο παιδιά μου – και έχω ένα τρίτο στο δρόμο!

  1. Είναι, φαντάζομαι, πολύ όμορφο το συναίσθημα να βλέπεις τυπωμένα όσα έχεις γράψει, με μεράκαι και αγάπη για τα παιδιά!
    μπράβο, Ελένη μου, καλή συνέχεια!
    Θα τα αναζητήσω στο βιβλιοπωλείο

    (και καταλαβαίνω ότι τα αισθάνεσαι παιδιά σου, εδώ εγώ το μπλογκ το λέω 8ο παιδί μου 🙂

    καλή σου μέρα!
    σε φιλώ,
    Αλεξία

    https://momyof6.wordpress.com/

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Έτσι είναι, παιδιά μας είναι κι αυτά -κι ας χρησιμοποιούμε καταχρηστικά τη λέξη- και τα χαιρόμαστε.
      Αν τα διαβάσετε θα χαρώ πολύ να μου πεις πώς φάνηκαν στα μικρά σου.

      Φιλάκια και καλημέρα

      Μου αρέσει!

  2. Αλήθεια,η ευχή καλοτάξιδο από που ήρθε; Με τα βιβλία έχω σχέση καρμική,όταν κάτι χρειάζομαι ή σκέφτομαι, τότε εμφανίζεται το βιβλίο που θα διαβάσω. Περίεργο ή ασυνείδητη κίνηση προς τον στόχο; Μάλλον είσαι από αυτους τους/τις συγγραφείς που μου φανερώνονται όταν αναζητώ… Για μένα κάθε σου ανάρτηση έχει μία ολόκληρη ιστορία,το «πριν γράψεις» το άρθρο,η διάρκεια που το διαβάζω και το μετά που με κάνει να σκέφτομαι. Είσαι «θησαυρός» για τα παιδάκια,σίγουρα! Καλή δύναμη για το τρίτο σου «παιδάκι»!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Με έχεις συγκινήσει σήμερα… Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για τις ευχές.
      Λογική η απορία σου, κι εγώ το έχω σκεφτεί για το «καλοτάξιδο». Μπορεί να το λέμε επειδή ένα βιβλίο μπορεί να ταξιδεύει στον κόσμο ή να μας ταξιδεύει – μάλλον για το δεύτερο!

      Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Ελένη δεν γνώριζα για τα τα δύο μεγαλύτερα «παιδιά» σου και πως οδεύεις για το τρίτο!!! Πραγματικά χάρηκα πολύ!!! Είναι υπέροχο το συναίσθημα να κάνεις στη ζωή σου πράγματα που αγαπάς και πόσο μάλλον όταν αυτά είναι να γράφεις βιβλία με πολύ ενδιαφέροντα και διδακτικά θέματα για παιδιά!! Θα φροντίσω να τα προμηθευτούμε και να εμπλουτίσουμε τη βιβλιοθήκη μας:)
    Με το καλό εύχομαι να κυκλοφορήσει και το νέο σου μωράκι!!!
    ΥΓ καλά έχασες τη Μανίνα εκείνη τη συλλεκτική;;;

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Μα έλα ντε, και την είχε κρατήσει για χρόνια η μαμά μου. Μετά κάπου εξαφανίστηκε… Τι να κάνουμε… Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Πραγματικά είναι μεγάλη η χαρά της δημιουργικότητας και νιώθω πολύ τυχερή.

      Μου αρέσει!

  4. Ελένη, πολύ χαίρομαι για σένα! Την ξέρω τη σειρά φραουλίτσα, ήμουν μέσα στα βιβλία εξάλλου στην τελευταία μου δουλειά. Μου αρέσουν πολύ τα θέματα με τα οποία καταπιάνεσαι και σου εύχομαι να είναι καλοτάξιδα τα 2 πρώτα «παιδιά» σου και με το καλό να μπει στα βιβλιοπωλεία και το τρίτο! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

  5. Μωρέ νιώθω πολύ όμορφα που σε γνωρίζω και βλέπω να εκδίδονται τα παραμύθια σου, νομίζω πως οταν γράφεις απι πάντα είναι πάντα ενας κρυφος πόθος. Πάντα με εξιταρε ο χώρος του βιβλίου μάλιστα ειχα μοιράσει προσωπικά βιογραφικά σε πολλά- ανάμεσα τους και ο Ψυχογιος- στα νιάτα μου για την θέση μεταφραστή. Χαίρομαι πολυ για σένα, στο εχω ξαναπεί, θα τα τιμήσω τα βιβλία σου, τα Χριστούγεννα μάλλον, αλλά θα τα τιμήσω!! Σε φιλω γλυκα γλυκά εύχομαι και στο επόμενο!!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Γιάννα μου. Είναι μεγάλη χαρά για μένα να διαβάζω αυτές τις ευχές και τα καλά λόγια. Και να σου ευχηθώ κι εγώ με τη σειρά μου, να πραγματοποιήσεις όλα σου τα όνειρα. Ποτέ δεν ξέρεις πώς θα τα φέρει η ζωή και σίγουρα ποτέ δεν είναι αργά.
      Φιλιά πολλά

      Μου αρέσει!

    1. Δεν έχω να πω ακόμη πολλά. Είναι για τη σειρά Φραουλίτσα κι αυτό και βοηθάει τα παιδιά να καταλάβουν ότι μερικές φορές η υπομονή είναι η καλύτερη επιλογή! Κάνε μαζί μου υπομονή – φαντάζομαι μέσα την άνοιξη του ’16 θα βγει.
      Φιλάκια

      Αρέσει σε 1 άτομο

  6. Χίλια μπράβο Ελένη μου! 🙂
    Εύχομαι και στο τρίτο σου παιδί να είναι καλοτάξιδο και να δώσει και αυτό πολύ χαρά στα παιδάκια! 😀

    Ο Παραμυθοσύντροφος μου (Παραμυθάς της TV) έχει βγάλει απ΄το Ψυχογιό 6 παιδικά βιβλία και είναι πολύ ευχαριστημένος απ΄την συνεργασία του! 😎

    ΑΦιλάκια και εύχομαι όλοι μας να έχουμε την εβδομάδα που επιθυμούμε! ❤

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

