Γυμναστική στο γραφείο, γίνεται;


Όταν διάβασα την ιδέα να κάνω μερικές ασκήσεις της yoga καθισμένη στο γραφείο μου το βρήκα εξαιρετικό! Σκέψου πόσες ώρες είμαι ουσιαστικά καθισμένη και σκυμμένη πάνω από έναν υπολογιστή (σου θυμίζει τον εαυτό σου μήπως;), με την πλάτη να πονάει, τους ώμους μου γυρτούς, τα πόδια κρεμμασμένα… Και έχω και τη φίλη μου την Άιναφετς που ασχολείται με το γράψιμο και όχι μόνο και μου το ζήτησε! Οπότε, ήρθε και έδεσε.

Μέχρι να φτάσουμε σε αυτό το σημείο, αρκούμαστε σε μερικές ασκησούλες για να νιώθουμε καλύτερα. Οι μπάλες είναι technogym ball active και αν θέλει η εταιρία να μου στείλει μία, δεν θα πω όχι!

Σκέψου όμως ότι δεν έχω δικό μου γραφείο και βρίσκομαι μαζί με πολλούς συναδέλφους σε έναν open space χώρο. Και καλά, με έχουν συνηθίσει να κάνω διάφορες κουλές κινήσεις δοκιμάζοντας να δω αν βγαίνει η τάδε ή η δείνα άσκηση που περιγράφω σε ένα άρθρο μου, αλλά πόσο εφικτό είναι να κάνω yoga ή άλλου είδους γυμναστική χωρίς να γίνω θέαμα και θέμα;

Να σου απαντήσω επειδή το δοκίμασα: Δεν γίνεται! Από τη στιγμή όμως που θα το αποδεχτείς αυτό, υπάρχουν μερικές ασκήσεις για να ξεπιαστεί η πλάτη και τα χέρια σου όταν δουλεύεις σε γραφείο ή/και σε υπολογιστή. Ρεζίλι δε θα γίνεις, δεν θα δεθείς κόμπο, και ναι, μπορείς να τις κάνεις με τα κανονικά σου ρούχα.

Γυμναστική στο γραφείο για να ξεπιαστεί η μέση και πλάτη σου όταν δουλεύεις

  1. Από το Pilates θα σου προτείνω ένα ρολάρισμα της λεκάνης που βοηθάει να χαλαρώσει η σφιγμένη μέση. Όπως κάθεσαι στην καρέκλα σου, χωρίς να βουλιάξει η πλάτη και οι ώμοι σου, ρούφηξε τον αφαλό προς τη μέση σου και κύλησε τη λεκάνη προς τα έξω/μπροστά (θα στηρίζεσαι στον κόκκυγα). Μετά, κάνε την αντίστροφη κίνηση, μια μεγάλη καμπύλη/λόρδωση στη μέση. Επανάλαβε μερικές φορές την άσκηση, κάθε μία ώρα.

Προσοχή: Αν τρίζει η καρέκλα σου, θα κάνεις ταυτόχρονα και ηχητικά εφέ!

2.
Σήκωσε τα χέρια στο πλάι και λύγισε τους αγκώνες σου.
Φέρε τους προς τα πίσω σαν να προσπαθείς να τους ενώσεις χαμηλά στην πλάτη σου, ενώ θα κρατάς τους ώμους κάτω και την πλάτη ίσια. Φέρε τα χέρια μπροστά και δέσε τις παλάμες σου. Κύρτωσε την πλάτη και τραβώντας τα χέρια μπροστά τράβηξε το επάνω μέρος της πλάτης προς τα πίσω.γυμναστική στο γραφείο

3. Με τον κορμό ίσιο και την κοιλιά σφιχτή, τέντωσε στο πλάι το δεξί σου χέρι και άφησε το χέρι να σε οδηγήσει σε μια στροφή του κορμού και του κεφαλιού προς τα δεξιά, χωρίς να ξεκολλήσει καθόλου η λεκάνη σου από το κάθισμα. Κράτα τη θέση για μερικά δευτερόλεπτα. Κάνε το ίδιο με το αριστερό χέρι. Αυτή είναι για μένα η πιο ανακουφιστική άσκηση!

γυμναστική στο γραφείο

Πρόβλημα: Αν έχεις καρέκλα με ψηλή πλάτη, θα σε δυσκολέψει. Κάνε την άσκηση όρθια.

4. Σφίξε την κοιλιά και το κορμό σου και με μια μικρή καμπύλη της μέσης, σήκωσε τα χέρια σου τεντωμένα μέχρι τα δάχτυλα ψηλά και πίσω. Σφίξε ράχη και πλάτη και κράτησε αυτή τη θέση για μερικά δευτερόλεπτα. Μην ξεχνάς να εισπνέεις και να εκπνέεις.γυμναστική στο γραφείο

5. Αν πληκτρολογείς όλη τη μέρα, οι καρποί σου υποφέρουν. Αυτή είναι η πιο εύκολη και διακριτική άσκηση που μπορείς να κάνεις. Ουσιαστικά είναι μια απλή διάταση του καρπού προς τις δύο κατευθύνσεις. Το μυστικό εδώ είναι να πιέζεις τον καρπό από τα δάχτυλα.

Σε φιλώ και περιμένω και τις δικές σου ασκήσεις για να μην πονάει η πλάτη όταν δουλεύεις!

Ελένη

 

 

 

9 thoughts on “Γυμναστική στο γραφείο, γίνεται;

  1. Να ‘σαι καλά για τις ιδέες ρε Ελένη! Τις επιχείρησα όλες μια φορά έτσι όπως κάθομαι. Το τι κρακ και κρουκ άκουσα δε λέγεται, που σημαίνει κάτι λίγα ξεμπλοκάραμε! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Υποπόδιο Ελένη, είναι ΜΑΓΙΚΟ, περνάει ο πόνος από τους ώμους σχεδόν αμέσως, μέσα στη μέρα! Μετατοπίζεται η πίεση από την πλάτη στην λεκάνη, η οποία όπως φαίνεται είναι φτιαγμένη για να σηκώσει το βάρος του σώματος!
    Όπως η μικρούλα στο βίντεο που ακολουθεί: https://www.youtube.com/watch?v=Whhf55No15U

    …και για να μην φανώ τεμπέλα, τις κάνω τις ασκήσεις που προτείνεις, δουλεύω μόνη και σηκώνομαι που και που! Όταν δούλευα με άλλους «κρυβόμουν» στην τουαλέτα ή τεντονόμουν στους διαδρόμους και στο κουζινάκι όταν ήμουν μόνη…

    Αλλά καλύτερα να μην «τραυματιζόμαστε» και μετά να προσπαθούμε να το σώσουμε. Με το υποπόδιο η επιβάρυνση είναι πολύ μικρότερη.

    Καλή δουλειά 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Δεν μας το παρέχουν, αλλά μου φαίνεται θα πάω να πάρω ένα αν είναι τόσο αποτελεσματικό. Αυτό που κάνω είναι πως βάζω τα πόδια μου στη βάση της καρέκλας, αλλά κουράζονται τα γόνατα από τη μεγάλη κλίση και πρέπει να τα τεντώνω.
      Καλημέρα!

      Μου αρέσει!

      1. Κι ένα μικρό σκαμπουδάκι από αυτά που είχαν τα παιδιά όταν ήταν μικρά για να πλένουν τα χέρια τους στον νιπτήρα κάνει, και κοστίζει 2-3€ στα παιχνιδάδικα.

        Φιλιά

        Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Αμάν βρε Ελένη,
    ακόμα και καθιστή κάνεις ασκήσεις
    και μας αφαιρείς κάθε (δικαίωμα στην) δικαιολογία!
    Μόλις έκανα την τελευταία άσκηση πάντως! Φιλάκια 🙂

    Υ,Γ Έχεις πει ασκήσεις με τη μπάλα και δεν το θυμάμαι;
    Αν ναι, γράψε εδώ το λινκ τής σχετικής ανάρτησης.

    Αρέσει σε 1 άτομο

  4. Χίλια ευχαριστώ Ελένη μου για τις ασκήσεις που φαίνονται καλές και βασικά «έξυπνες» 😉 δεν τις δοκίμασα ακόμα, γιατί σήμερα έχω κάτσει ελάχιστα στο pc μου, είναι μέρα δουλειάς, πρώτα ουρά στην τράπεζα, στη συνέχεια στο κτήμα (μάζεψα τα τελευταία σύκα!) και στο σπίτι, μάζεψα με σκούπα την επιδρομή χιλιάδων μυρμηγκιών στο υπνοδωμάτιο μου… έτσι τώρα ξεκουράζομαι μισοξαπλωμένη με το pc στα πόδια μου….και γράφοντας αυτό το σχόλιο!!! 😛

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και καλή δυναμική βδομάδα να έχουμε! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

