Σοκολατούχο γάλα; Πιες το μετά την προπόνηση


Αν μεγάλωσες την εποχή που ο γενναίος ο Τσοκολάτας Carnation προσπαθούσε να σώσει τη δύσμοιρη Λόλα, αγάπησες από παιδί το σοκολατούχο γάλα.

 

Και όχι, δεν είναι τόσο παχυντικό όσο ίσως το θεωρείς αφού νέες έρευνες το κατατάσσουν στις ιδανικές επιλογές ροφήματος για μετά την άσκηση (ναι!).

Για να μη νομίζεις ότι σου λέω απλά αυτά που θέλεις να ακούσεις, τώρα μόλις διάβαζα μελέτες οι οποίες έχουν δείξει ότι το σοκολατούχο γάλα μετά την προπόνηση σου κάνει καλό χάρη στην περιεκτικότητά του σε πρωτεΐνη και υδατάνθρακες.

Κάθε φλιτζάνι σοκολατούχο γάλα περιέχει 8-11 γραμμάρια πρωτεΐνης, ενώ οι ειδικοί συστήνουν ιδανικά την κατανάλωση μεταξύ 15 και 25 γραμμαρίων πρωτεΐνης μισή ώρα μετά την άσκηση -στο “μεταβολικό παράθυρο” όπως το ονομάζουν, όπου ο οργανισμός σου απορροφά στο μέγιστο τα θρεπτικά συστατικά που του προσφέρεις- ποσότητα που αναλογεί σε 500 με 750 ml σοκολατούχο γάλα.

Οι υδατάνθρακες που περιέχονται στο συγκεκριμένο γάλα (διπλάσιοι απ’ ότι στο λευκό γάλα) είναι ιδανικοί για τους κουρασμένους σου μύες, ενώ η μεγάλη του περιεκτικότητα σε νερό αποκαθιστά τα υγρά που έχασες μέσω του ιδρώτα και βοηθά στην πρόληψη της αφυδάτωσης.

Τέλος, σου προσφέρουν ασβέστιο, βιταμίνη D, ασβέστιο και ζάχαρη τα οποία βοηθούν τον οργανισμό σου να συγκρατήσει υγρά και να ξαναβρεί την ενέργειά του.

Σε φιλώ,

Ελένη

Υ.Γ. Και επειδή συγκινήθηκα με τον Carnation, σου βάζω ένα ακόμη βιντεάκι με παλιές διαφημίσεις. Σου θυμίζουν κάτι;

 

Advertisements

One thought on “Σοκολατούχο γάλα; Πιες το μετά την προπόνηση

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s