Έχεις ρυτίδες στο ντεκολτέ – έχω λύση!


Πες μου, δεν είναι από τις χειρότερες ρυτίδες; Για μένα τουλάχιστον ναι, στη φάση βέβαια που δεν έχω ακόμη (πολλές) ρυτίδες στο πρόσωπο και στο λαιμό. Οπότε, ναι, όταν πρωτοείδα ρυτίδες, άντε να τις πω «γραμμές», στο ντεκολτέ μου τρελάθηκα.

Αυτό είναι που θέλεις να αποφύγεις! photo:www.beautifulbrows.com.au
Αυτό είναι που θέλεις να αποφύγεις!
photo:www.beautifulbrows.com.au

Και ήμουν δεν ήμουν σαραντάρα – λεπτό δέρμα στο ντεκολτέ, ευχαριστώ μαμά! Τα πρώτα χρόνια το πρόβλημα ήταν μόνο καλοκαιρινό: οι ρυτίδες εμφανίζονταν όταν άρχιζε το μαύρισμα. Οπότε τις περιόρισα χρησιμοποιώντας το ισχυρό αντηλιακό του προσώπου και στα άλλα επίμαχα σημεία: λαιμός και ντεκολτέ.

Μερικά χρόνια μετά, στα fortysomething πια, αυτό το απλό μέτρο δεν αρκούσε.

Και ενώ εδώ θα μπορούσα να σου πω για τον ανελέητο χρόνο και το γήρας που δεν έρχεται μόνο και λοιπά και λοιπά, εγώ θα σου πω κάτι διαφορετικό.

Ανακάλυψα μια κρέμα που κάνει δουλειά. Και το εννοώ. Και δεν πληρώνομαι ούτε έχω καμιά δοσοληψία με την εταιρία, ούτε δωρεάν προϊόν θα πάρω. Είναι απλή αλήθεια. Η κρέμα έκανε δουλειά, τουλάχιστον σε μένα.

Η σύνθεσή της περιλαμβάνει τις εκκρίσεις του σαλιγκαριού και είναι σημαντικά αναπλαστική. Υπάρχει και εκδοχή της με ενυδατική κρέμα.

"Ας φάνε παντεσπάνι" πρότεινε η Μαρία Αντουανέτα για τους εξεγερμένους Γάλλους. Δεν ξέρω από ήθος, αλλά από ντεκολτέ σκίζει η βασίλισσα! photo:freevintagedigistamps.blogspot.com
«Ας φάνε παντεσπάνι» πρότεινε η Μαρία Αντουανέτα για τους εξεγερμένους Γάλλους. Δεν ξέρω από ήθος, αλλά ντεκολτέ μάρμαρο η μεγαλειοτάτηbr /> photo:freevintagedigistamps.blogspot.com

Τη χρησιμοποιώ κάθε βράδυ μετά το ντους μου στην περιοχή του ντεκολτέ, το λαιμό (και το πίσω μέρος του αυχένα που επίσης γερνάει) και στο πρόσωπο.

Για τα υπόλοιπα δεν μπορώ να σου πω γιατί ρυτίδες σημαντικές δεν είχα. Ωστόσο έχει βελτιωθεί η υφή και η όψη του δέρματος στο ντεκολτέ μου και αυτό είναι σούπερ!

Σου τη συστήνω – το όνομά της δεν το αναφέρω γιατί επικοινώνησα με την εταιρία και τους ζήτησα να μας προσφέρουν 1-2 βαζάκια για να δώσουμε σε διαγωνισμό, αλλά δεν μας τα έδωσαν! Τέλος πάντων, δεν θα δυσκολευτείς να την ανακαλύψεις (ή ρώτα με).

Τι άλλο μπορείς να κάνεις για να μειώσεις τις ρυτίδες στο ντεκολτέ σου;

  • φόρα αντηλιακό κάθε μέρα – χειμώνα καλοκαίρι
  • φόρα στο ντεκολτέ σου την ίδια καλή κρέμα που χρησιμοποιείς και για το πρόσωπό σου
  • επίσης κάνε απολέπιση στο δέρμα του ντεκολτέ μια δυο φορές την εβδομάδα με το ίδιο προϊόν που χρησιμοποιείς για το πρόσωπο
  • απόφυγε να κοιμάσαι στο πλάι ή μπρούμυτα (αυτό θα βοηθήσει επίσης να μην κάνεις ρυτίδες στα μάγουλα – στο μακρινό αλλά υπαρκτό μέλλον)
  • α, και πάρε κάνα δυο κιλά αν σε παίρνει, θα βοηθήσουν!

 

Με αυτά τα ευχάριστα νέα κλείνει πιο όμορφα η εβδομάδα.

Σε φιλώ,

Ελένη

Υ.Γ. Αν έχουν προλάβει να δημιουργηθούν βαθιές ρυτίδες/γραμμές η (όποια) κρέμα δεν θα βοηθήσει. Μπορείς όμως να συζητήσεις με τη δερματολόγο σου αν θα μπορούσαν να βοηθήσουν ενέσεις υαλουρονικού.

17 thoughts on “Έχεις ρυτίδες στο ντεκολτέ – έχω λύση!

  1. Δοκιμάστε και τη fissan mama! Πάμφθηνη και νομίζω πως κανει θαύματα. Ιδανική και για τις έφηβες που ψηλώνουν και κάνουν ραγάδες στους γλουτούς!

    Αρέσει σε 1 άτομο

      1. Ψαξε καλα το σιδηρο του παιδιου.Η δικη μου ειχε τεραστιο προβλημα και μετα απο πολλους γιατρους και ψαξιμο, μολις ενισχυθηκε με σιδηρο σταματησε εν μια νυκτι αυτη η τρομερη κατασταση.

        Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

