Να πάω στο γυμναστήριο ή να γράψω νέο ποστ;


Μερικές εβδομάδες τώρα περνάω χαλαρά ένα δεκάωρο γράφοντας στον υπολογιστή. Και είναι τόσος ο φόρτος εργασίας και η πνευματική κούραση, που ομολογώ πως περνάω την πρώτη κρίση με το blog μου: δεν έχω χρόνο, διάθεση και έμπνευση για να γράψω (δηλαδή έχω στο μυαλό μου ένα ποστ και θέλω να απαντήσω και στις απαντήσεις από το βραβείο Liebster που μου έδωσαν δύο φίλες που ευχαριστώ πολύ {ρίξε μια ματιά ΕΔΩ και ΕΚΕΙ}, αλλά δεν έχω κουράγιο να καθίσω άλλο στην καρέκλα).

Το ερώτημα είναι, λοιπόν, να πάω στο γυμναστήριο ή να γράψω ένα ποστ για αύριο;

Κι επειδή την απάντηση την έχω -γυμναστήριο, γιατί πρέπει κάπου να εκτονωθώ και να ισιώσει το σώμα μου- θυμήθηκα πώς ξεκίνησα πέρισυ τη σεζόν της γυμναστικής και πολύ το είχα χαρεί, με zumba.

Και με το σούπερ χαρούμενο και ξεσηκωτικό κορίτσι την Άννη Βασδέκη (https://www.facebook.com/ani.zumba?fref=ts) .

Να μια καλή ιδέα αν θέλεις να ξεκινήσεις τη μέρα, την εβδομάδα, το μήνα σου με κάτι χαρούμενο, με κεφάτο ιδρώτα και καλή γυμναστική που καίει πολλές θερμίδες: ξεκίνα κι εσύ με zumba.

Σε φιλώ,

Ελένη

Υ.Γ. Τελικά το έγραψα το ποστ 🙂

 

9 thoughts on “Να πάω στο γυμναστήριο ή να γράψω νέο ποστ;

  1. Και εγώ κάθε φορά που είναι να πάω κολυμβητήριο το,,,σκέφτομαι αλλά ύστερα όταν βγαίνω από τη πισίνα μετά από 45 λεπτά κολύμπι νιώθω άλλος άνθρωπος!!μια απόφαση είναι να ξεκουνησουμε!!!!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Η αλήθεια είναι Ελένη μου, πως αυτά που γράφεις είναι ακριβώς ότι συμβαίνει στους bloggers που ανοίγοντας ένα blog δίνονται ψυχή και σώμα μ’ ενθουσιασμό και μάλιστα αν το blog έχει και την επιτυχία του δικού σου, αυτό δημιουργεί την διάθεση όχι μόνο να γράφεις και ν’ απαντάς στα σχόλια σου αλλά και ως σωστή blogger να επισκέπτεσαι τους αναγνώστες σου και να τους αφήνεις ένα σχόλιο ή ένα like… 😉
    Το αποτέλεσμα, είναι η κούραση+ενοχές που δεν έγραψες κάτι με την ίδια συχνότητα… αυτά που σου γράφω είναι ότι έχει συμβεί σε όλους τους ενθουσιώδης bloggers! 😛
    Άρα, πρώτα πας στο γυμναστήριο να κάνεις πιλάτες να γεμίσεις με λεπτότερη ενέργεια και στη συνέχεια βάζεις μέτρο στις αναρτήσεις σου, πχ μια κάθε βδομάδα, εκτός αν ξαφνικά κάτι προκύψει! 😎
    Και πάνω απ΄ όλα πάψε ν’ ανησυχείς για την έμπνευση, «αν είναι νάρθει θε ναρθεί» και αν όχι κανείς μας δεν θα παρεξηγηθεί… είμαι σίγουρη! 😀

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά με μια μεγάλη μαμαδίστικη αγκαλιά κατανόησης! ❤

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Πόσο μέσα στο μυαλό μου είσαι Στεφανία μου; Πραγματικά αυτή την περίοδο νιώθω απίστευτες τύψεις που δεν προλαβαίνω να μπω στα blogs που παρακολουθώ, να διαβάσω, να ενημερωθώ, να χαζέψω, να φλυαρίσω…
      Αύριο έχω pilates και το περιμένω πως και πως γιατί έχει πιαστεί η πλάτη μου και πονάω και μόνο που φοράω το σουτιέν μου. Μακάρι να είχα περισσότερο χρόνο για να κάνω περισσότερο pilates/yoga και να γράφω/διαβάζω blogs!
      Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές και την ενθάρρυνση…

      Φιλιάαααααα

      Μου αρέσει!

  3. Εγώ θα σου έλεγα να πας στο γυμναστήριο!
    και να γράφεις χαλαρά, χωρίς πίεση από κανέναν, για να μπορείς να συνεχίσεις για πολύ καιρό αυτό το όμορφο που δημιουργείς εδώ μέσα.

    Να σου πω την αλήθεια, εγώ το blogging το βλέπω κάπως σαν μαραθώνιο: για να φτάσω στο τέρμα (που το θέτω προς τα τέλη της ζωής μου 🙂 πρέπει να κρατάω δυνάμεις.
    Γι αυτό και κατά διαστήματα κάνω μια μικρή ανάπαυλα.

    φιλιά πολλά, καλή σου μέρα!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Καλημέρα Αλεξία μου,
      Έχεις δίκιο, αλλά με πιάνουν οι ψυχαναγκασμοί μου και θέλω να τα κάνω όλα όπως τα έχω στο μυαλό μου. Νομίζω όμως πως θα κάνω λίγο κράττει σις δυνάμεις μου, όπως λες κι εσύ.
      Σε φιλώ

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

