Ξεμαλλιάστηκα με τη Ζίνα


Και πώς να μην! Αυτό το κορίτσι (για τη Ζίνα Τασούλα σου μιλάω πάλι, την tae box instructor στο γυμναστήριο που πηγαίνω) είναι σαν να έχει πέσει μικρή στο καζάνι με τα red bull – κάτι σαν μικρή Οβελίξ δηλαδή. Δώσε μπουνιά από δω, άπερκατ από κει, κλώτσα μπροστά, στρίψε και κλώτσα και πίσω, σκύψε για να αποφύγεις την επίθεση, πού να σταθεί μαλλί.

Ναι, καλά, κάνε με τη Ζίνα tae box και θα σου πω εγώ!
Ναι, καλά, κάνε με τη Ζίνα tae box και θα σου πω εγώ!

Και τα φτιάχνω η καλή σου ωραίες ωραίες πλεξίδες, μαζεμένα για να μην πέφτουν στα μάτια μου, όπως ακριβώς γράφουμε στο shape.gr για τα καλύτερα χτενίσματα για το γυμναστήριο. Φαίνεται δεν έχουμε λάβει υπόψη τη Ζήνα. Πραγματικά θα κάνω μια μέρα shape test τα χτενίσματα να δω αν θα επιβιώσουν από 50 λεπτά με αυτό το κορίτσι και το tae box.

Εκτός από το ξεμάλλιασμα σε μία ώρα tae box: εκτονώθηκα, γέλασα, φώναξα, γυμνάστηκα, πόνεσα, παθιάστηκα, πωρώθηκα και σήμερα είμαι εντελώς πιασμένη αλλά χαρούμενη – προφανώς με κατέκλυσαν οι ενδορφίνες, οι ορμόνες της χαράς, γιατί άλλους λόγους δεν πολυέχω.

Εδώ δες μαλλί - πω πω και κούραση τώρα που με βλέπω στη φωτο!
Εδώ δες μαλλί – πω πω και κούραση τώρα που με βλέπω στη φωτο!

Και άκουσα και κάτι σούπερ καλό την ώρα της προπόνησης. Να σε βάλω στο κλίμα: κλείνουμε την προπόνηση στο πάτωμα με τρεις δυνατές ασκήσεις κοιλιακών. Σε κάθε μία άσκηση η Ζήνα κρατάει χρόνο 30΄΄ κι εμείς κάνουμε όσο περισσότερες επαναλήψεις μπορούμε.

Μάντεψε ποια έχει το ρεκόρ επαναλήψεων από πέρυσι σε μια από τις πιο δύσκολες ασκήσεις. Όχι εγώ. Μια κοπέλα (έτσι την είπε η Ζήνα) 45 χρονών σε ένα άλλο γυμναστήριο που πηγαίνει.

Εντάξει, κορίτσια, τα σπάμε και ξεμαλλιαζόμαστε και το χαιρόμαστε.

Σε φιλώ,

Ελένη

9 thoughts on “Ξεμαλλιάστηκα με τη Ζίνα

  1. Κάποιες είμαστε πολεμίστριες και η ένταση μας ταιριάζει απόλυτα,όπου ενστικτωδώς προστατεύουμε την περιοχή (βλέπε πολεμικές τέχνες,#crossfit,τρίαθλο, δέκαθλο!!).Άλλες είμαστε «ειρηνίστριες»που ενστικτωδώς προστατεύουμε την επόμενη γενιά και την ανατροφή (βλέπε #yoga #pilates e.t.c).Υπάρχουν πολλά αρχέτυπα που χαρακτηρίζουν το γυναικείο φύλο.Το χιούμορ σου Ελένη μου αρέσει πολύ!Καλή επιτυχία στο project!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Σαν την Ζίνα την αμαζόνα μου ακούγεται, χιχιχιχι!!! Μπράβο σας κορίτσια, την έχω νιώσει αυτή την εκτόνωση και τώρα με έπιασε μια νοσταλγία να ξαναρχίσω shotokan, το οποίο άφησα στην 4η ζώνη. Απολαυστική ανάρτηση Ελένη μου, γι αυτό από μένα για σένα και το υπέροχο blog σου ένα βραβείο. Μπες εδώ να δεις λεπτομέριες http://lolmomsworld.blogspot.gr/2015/09/vraveio-liebster-me-mini-synenteuksh.html. Φιλιά πολλά σε περιμένω!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Τούλα, πολεμίστρια, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!Είδα την καινούργια… εκδοχή του liebster και εννοείται χαίρομαι και ευχαριστώ ξανά. Θα είναι μια δύσκολη εβδομάδα, τόσο που μπορεί να μην βάλω καινούργια ποστ γιατί πνίγομαι στη δουλειά, αλλά υπόσχομαι πως μόλις τελειώσω κάτι που πρέπει να παραδώσω θα αφεθώ στις ερωτήσεις!
      Φιλιά

      Μου αρέσει!

  3. Ελένη ζήλεψα πολύ σήμερα.. Ήθελα να κάνω κι εγώ box αλλά δεν μου δόθηκε η ευκαιρία. Η ευκαιρία όμως μου δόθηκε το καλοκαίρι, να..κόψω τα βατραχοπέδιλα και να κάνω..χρυσές δουλειές! 😉 Φιλιά πολλά και καλό σ/κ 🙂

    Αρέσει σε 2 άτομα

  4. Απαπαπα Ελενάρα μου, τι να πω, είναι από τα ποστ που στάζουν μαζοχισμό!!! 😀
    Πότε δεν κατάλαβα τι παθαίνετε και «δίνεστε» με τέτοιο πάθος στα γυμναστήρια ενώ υπάρχουν και άλλες ασκησούλες πιο τρυφερές, πιο αγαπησιάρικες… α! δεν θα πω άλλα! χαχαχα! 😛
    Νόμιζα πως κάνεις πιλάτες που φυσικά δεν είναι γιόγκα αλλά χίλιες φορές πιο αποτελεσματικό απ΄ αυτό το ξεκολ…που περιγράφεις! 😉 (κάνω 32 χρόνια γιόγκα και αισθάνομαι 45αρα!)
    Πάμε στη φωτό όπου πολύ περίτεχνα δεν δείχνεις τα μπρατσάκια χαχαχα! και λίγη ξεκούραση φωνάζουν και τα ματάκια σου! 😎

    ΑΦιλάκια χαλαράααααααααααααααααα και καλό μας βόλι! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Κάνω κυρίως pilates αλλά μια φορά την εβδομάδα πηγαίνω και ρίχνω… κλωτσιές και μπουνιές, για εκτόνωση!!! Όσο για την ξεκούραση, δε φαντάζεσαι πόσο τη χρειάζομαι – δουλεύω πάνω από 10 ώρες στον υπολογιστή κάθε μέρα. Ευελπιστώ σε καμιά δεκαριά μέρες να έχω τελειώσει ένα πρότζεκτ και να ρίξω λίγο ρυθμούς….

      Φιλάκιααααααα

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

