Δώσε μου την αλατιέρα


Στο σπίτι μου έχω πάρει τρίφτες για το αλάτι (Ιμαλαΐων) και το πιπέρι που λατρεύω, οπότε όταν θέλω να τα προσθέσω στο φαγητό μου κάνω την κλασική κίνηση του τριψίματος. Έχεις βρεθεί όμως έξω, να τρως με φίλους ή με συνεργάτες, και να ζητήσεις το αλάτι και να σου δώσουν την κλασική αλατιέρα; Και πού είναι το πρόβλημα θα με ρωτήσεις.

yay-4314521 LOW

Ειδικά αν το περιεχόμενο της συγκεκριμένης αλατιέρας έχει πιάσει λίγη υγρασία ή είναι οι τρυπούλες της φρακαρισμένες, μπορεί να βρεθείς να ρίχνεις και να ρίχνεις αλάτι στο φαγητό σου ενώ ο τρικέφαλος στο χέρι σου (εννοώ το χαλαρωμένο κρέας κάτω από το μπράτσο σου) πηγαίνει πέρα δώθε. (Μήπως γι’ αυτό η γιαγιά μου είχε τέτοια υπέροχη κρυστάλλινη αλατιέρα;)

Ε, όχι, ρε φίλε. Κάνεις τόση γυμναστική, κολύμπι, πλένεις πιάτα, τρίβεις μπανιέρες, σκουπίζεις, σφουγγαρίζεις και κάνεις τα τζάμια, κουβαλάς τα ψώνια από το σούπερ μάρκετ, φτιάχνεις μπεσαμέλ και σοτάρεις τον κιμά… και το μπράτσο νερό. Αυτό είναι κρίμα κι άδικο!

Μόνο η Στάη από τις μεγαλύτερες γυναίκες που βλέπω στην τηλεόραση έχει μπράτσο που θα άντεχε να κουνήσει την αλατιέρα δημόσια!

Α στο καλό πια.

Σε φιλώ,

Ελένη

Υ.Γ. Εννοείται σου θυμίζω εκείνες τις δύο ασκήσεις και τα κόλπα για να σφίξουν και να φαίνονται πιο σφιχτοί οι τρικέφαλοί σου.

 

 

12 thoughts on “Δώσε μου την αλατιέρα

  1. Παρ’ όλο που έχω τα μισά χρόνια της Στάη κι εγώ δε μπορώ παρά να μην αναρωτηθώ πως το έχει κάνει αυτό στα μπράτσα της!!!

    Ελένη μου, νομίζω τα χαλαρά μπράτσα είναι σαν την κυτταρίτιδα. Όσο και να βελτιωθεί η κατάσταση, το πρόβλημα αν και μικρό θα παραμείνει. Νομίζω πως απλά πρέπει να το αποδεχθούμε, όσο δύσκολο κι αν είναι 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

