Μάσκα μαλλιών με ελαιόλαδο – πώς θα την ξεβγάλεις εύκολα;


Τα ευεργετήματα της μάσκας μαλλιών με ελαιόλαδο τα ξέρεις, είμαι σίγουρη. (Αλλά θα σου τα ξαναπώ: βαθιά θρέψη και ενυδάτωση των μαλλιών, φροντίδα στις ξηρές άκρες και την ψαλίδα, έλεγχος του φριζαρίσματος, λάμψη και υγεία στα μαλλιά σου.)

σωστό λούσιμο

Αυτό που ίσως δεν σου έχουν πει, είναι πώς θα ξεβγάλεις τη μάσκα μαλλιών με ελαιόλαδο χωρίς να παιδευτείς.

woman-shampooingΛούσου χωρίς νερό, είναι η απάντηση. Δηλαδή, αφού περάσει ο χρόνος που έχεις αφήσει τη μάσκα μαλλιών, ρίξε στο χέρι σου μπόλικο σαμπουάν και τρίψε καλά καλά τις ρίζες και τις τρίχες ΧΩΡΙΣ καθόλου νερό. Αφού το κάνεις αυτό για 2-3 λεπτά, ξέβγαλε το σαμπουάν και πέρνα τα μαλλιά σου άλλο ένα χέρι. Ξεβγάζεις και δεν θα έχεις ίχνος λαδιού στα μαλλάκια σου.

Τόσο απλό!

Σε φιλώ,

Ελένη

Υ.Γ. Δεν σε θεωρώ χαζή και άσχετη, εγώ αυτό το έμαθα πολύ πρόσφατα, όπως και το επόμενο σχετικό άσχετο tip:

Πώς θα καθαρίσεις εύκολα ένα πλαστικό δοχείο από σάλτσα με λάδι; Θα το πλύνεις με καλά στυμμένο σφουγγάρι και υγρό πιάτων ΧΩΡΙΣ νερό. Μετά θα το ξεπλύνεις, θα ξανασαπουνίσεις, και voila!

 

3 thoughts on “Μάσκα μαλλιών με ελαιόλαδο – πώς θα την ξεβγάλεις εύκολα;

  1. Αν σου πω τί έκανα εγώ θα πέσεις κάτω από τα γέλια. Έβρεχα τα μαλλιά και μετά έβαζα ένα κιλό σαμπουάν πάνω! Τα έτριβα με τις ώρες και έβαζα κι άλλο σαμπουάν! κι άλλο σαμπουάν! κι άλλο σαμπουάν!
    Το μόνο καλό ήταν ότι η Δώρα έμπαινε μαζί μου στην μπανιέρα και έκανε τρελό παιχνίδι με τις άπειρες σαπουνάδες που μας έπνιγαν!
    Οπότε θα το δοκιμάσω το δικό σου κολπάκι κι ας χαλάσω το παιχνίδι της Δώρας! Μιλάμε λουζόμουν για τουλάχιστον 1 ώρα!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Ακριβώς αυτό έπαθα κι εγώ και δεν είχα ξαναβάλει λάδι στα μαλλιά μου! Και το ίδιο πρόβλημα είχα και με τα λαδωμένα τάπερ, τα έπλενα και τα ξαναέπλενα δεκάδες φορές για να φύγει η λαδίλα. Ώσπου κάποιος μου είπε το μυστικό και τώρα καθαρίζουν όλα με την πρώτη!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

