Tips διατροφής από το Δημήτρη Γρηγοράκη


Ως γυναίκες είμαστε για πολλούς λόγους ξεχωριστές και ιδιαίτερες, ωστόσο ο κύκλος της ζωής μας (εφηβεία και εμμηναρχή, εγκυμοσύνη, θηλασμός και εμμηνόπαυση) κάνει ακόμη πιο περίπλοκες τις διατροφικές μας απαιτήσεις.

Αυτό σημαίνει ότι η διατροφή και οι διατροφικές απαιτήσεις μας αλλάζουν με το πέρασμα του χρόνου και σύμφωνα με τη φάση της ζωής μας. Και επειδή μας αρέσει να μοιραζόμαστε τις συμβουλές των ειδικών, ζήτησα από το Δημήτρη Γρηγοράκη, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγου, να μας αποκαλύψει μερικά από τα tips διατροφής που έχει συγκεντρώσει στο νέο του βιβλίο «360 διατροφικά tips για γυναίκες» που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Μίνωας.

Tips διατροφής για γυναίκες

Ακτινίδια για καλή όραση!

Τα ακτινίδια είναι πλούσια σε λουτεΐνη. Πιο συγκεκριμένα διαθέτουν μία από τις υψηλότερες συγκεντρώσεις σε λουτεΐνη, σε σχέση με άλλα φρούτα και λαχανικά. Διάφορες έρευνες έδειξαν πως βοηθούν στην πρόληψη οφθαλμολογικών προβλημάτων και αποτρέπουν την επιδείνωση της όρασης που σχετίζεται με την ηλικία και την πάροδο του χρόνου.

 

Εξαιρετικά και για την καλή λειτουργία του εντέρου και επιπλέον σε προστατεύουν από τις ιώσεις του χειμώνα χάρη στην πολλή βιταμίνη C που περιέχουν. Τι άλλο θέλεις για να το αγαπήσεις; photo:vegnews.com
Εξαιρετικά και για την καλή λειτουργία του εντέρου και επιπλέον σε προστατεύουν από τις ιώσεις του χειμώνα χάρη στην πολλή βιταμίνη C που περιέχουν. Τι άλλο θέλεις για να το αγαπήσεις;
photo:vegnews.com

Κάστανα: Μία θαυμάσια τροφή για ένα υγιές και λαμπερό δέρμα!

Τα κάστανα είναι πλούσια σε βιταμίνη C, βιταμίνη γνωστή για τις αντιοξειδωτικές της ιδιότητες και φυλλικό οξύ το οποίο είναι απαραίτητο για τον σχηματισμό ερυθρών αιμοσφαιρίων και την σύνθεση του DNA. Εκτός των άλλων θα σου χαρίσουν και ένα υγιές και λαμπερό δέρμα.

 

Πέρα απ' όλα, τα ψητά κάστανα είναι και ένα πολύ θρεπτικό σνακ όταν είσαι όλη τη μέρα στο δρόμο! photo:www.tovoion.com
Πέρα απ’ όλα, τα ψητά κάστανα είναι και ένα πολύ θρεπτικό σνακ όταν είσαι όλη τη μέρα στο δρόμο!
photo:www.tovoion.com

Σπόροι: Δεν είναι μόδα, είναι σύμμαχοι της υγείας

Οι σπόροι βοηθούν στη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα και μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο για τις καρδιακές παθήσεις. Συμβάλουν επίσης στην καταπολέμηση του αισθήματος της πείνας, δεδομένου ότι διογκώνονται όταν συνδυάζονται με υγρά και κατ’ επέκταση μπορούν να συνεισφέρουν στο αδυνάτισμα.

 

Μπανάνα κατά της υπέρτασης

Η μπανάνα συμβάλλει στην υγεία, ευεξία και στην ενίσχυση του οργανισμού. Μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης καθώς συμβάλει στην απομάκρυνση της περίσσειας νατρίου, μετριάζοντας με αυτόν τον τρόπο τις αρνητικές συνέπειες του αλατιού.

 

Και... χάρη στο κάλιο αναπληρώνεις τα υγρά που έχασες με την άσκηση και αποφεύγεις τις επώδυνες κράμπες! photo:foodurecognize.wordpress.com
Και… χάρη στο κάλιο αναπληρώνεις τα υγρά που έχασες με την άσκηση και αποφεύγεις τις επώδυνες κράμπες!
photo:foodurecognize.wordpress.com

 

Υποφέρεις από αϋπνίες; Η λύση βρίσκεται στη διατροφή σου!

Οι διαταραχές στην ποιότητα και τη διάρκεια του ύπνου απασχολούν τις περισσότερες γυναίκες σε ηλικίες άνω των 30 ετών. Η αργινίνη, είναι ένα αμινοξύ που εμπεριέχεται στο υγρό υδρολυμένο πόσιμο κολλαγόνο. Έχει αποδειχθεί ότι μπορεί να συμβάλλει στην καλή ποιότητα του ύπνου, βοηθώντας σε ένα βαθύτερο και μεγαλύτερο σε διάρκεια ύπνο.

 

Και τέλος, ξέρεις ότι έχεις ανάγκη τα λιπαρά;;;;

Ποια είναι τα ιδεώδη επίπεδα του σωματικού σου λίπους αν είσαι γυναίκα 31 – 40 ετών; Η απάντηση είναι πως το σωματικό σου λίπος θα πρέπει να αντιπροσωπεύει το 20 – 24% του συνολικού σωματικού σου βάρους. Γι’ αυτό πες ναι στα καλά λιπαρά (π.χ. λιπαρά ψάρια, ξηροί καρποί, αβοκάντο) και μην καταναλώνεις συχνά τα λιγότερο καλά!

 

Σε φιλώ,

Ελένη

 

Υ.Γ. Αν βρίσκεις ενδιαφέρον το θέμα, να ζητήσω από το Δημήτρη Γρηγοράκη και tips διατροφής για άντρες – γιατί και οι άντρες έχουν ψυχή!

Advertisements

2 thoughts on “Tips διατροφής από το Δημήτρη Γρηγοράκη

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s