Μαλλιά παραλίας Νο 2 – θα πω την πρώτη κακή κουβέντα


Θυμάσαι το post για τα μαλλιά παραλίας για τα φυσικά κυματιστά μαλλιά και το home made sea salt spray (πολλές αγγλικές λέξεις στη σειρά!);

Λοιπόν, λίγο καιρό πριν είπα να αγοράσω ένα sea salt spray Tommy G (10 ευρώ) για να σταματήσω το πιστολάκι και το ίσιωμα. tommy g sea salt sprayΤο αποτέλεσμα ήταν πολλαπλά απογοητευτικό:

* Το σπρέι της συσκευασίας δεν δούλευε. Θα μου πεις έτυχε, αλλά συνδυαστικά με τα άλλα προβλήματα, το θεωρώ θέμα!

* Αφού αγόρασα ψεκαστηράκι από το Jumbo και μετέφερα εκεί το αλατόνερο, εεε sea salt spray ήθελα να πω, ψέκασα περιχαρής τα νωπά μαλλιά μου περιμένοντας look παραλίας και κυματιστά μαλλιά. Αμ δε.

αλατόνερο

* Τούφες τούφες τα μαλλιά ξεράθηκαν και έγιναν άκαπτα και σκληρά σαν να τα είχα βουτήξει σε ξέρω-γω-τι.  Βρε τι λάδια του έβαλα από πάνω, τι τα δούλεψα με νωπά χέρια, εκεί, πιο σκληρά και αφυδατωμένα κι από αποξηραμένους ξηρούς καρπούς.

* Α, λέω, κάτι δεν πάει καλά. Προσθέτω μπόλικο νερό μέσα στο αλατόνερο – sea salt spray για να το αραιώσω και προσθέτω και ξηρό λάδι για τα μαλλιά. Δεν μπορεί, λέω, κάτι θα γίνει τώρα.

* Επόμενη δοκιμή. Μικρή βελτίωση, αλλά τούφες τούφες πάλι ξεραμένες και κολλημένες και θεόξερες.

Αυτό το αποτέλεσμα πώς θα το πετύχω;

Συμπέρασμα: θα βάλω κάποιον να με ψεκάσει από απόσταση – λέει να ψεκάζεις από τα 30 εκατοστά αλλά αυτό δεν παίζει, θέλεις τουλάχιστον 50 για να διαχυθεί σωστά (;) το αλατόνερο – sea salt spray στα μαλλιά. Αλλά είμαι σχεδόν σίγουρη πως πέταξα τζάμπα τα λεφτάκια μου!

Θα φτιάξω το δικό μου sea salt spray που είναι δοκιμασμένο και πολύ καλύτερο και σαφώς πιο οικονομικό.

Αν όμως έχεις δοκιμάσει κάποιο sea salt spray και το έχεις βρει καλό και αποτελεσματικό χωρίς να σκληραίνει και να «ξεχωρίζει» τις τούφες, θα χαρώ πολύ να το δοκιμάσω!

 

Σε φιλώ,

Ελένη

16 thoughts on “Μαλλιά παραλίας Νο 2 – θα πω την πρώτη κακή κουβέντα

  1. Καλησπέρα στην παρέα. Εγώ αν και έχω κοντά – σγουρά μαλλιά, την καλύτερη μπούκλα και στρώσιμο τα πετυχαίνω αν λουστώ βράδυ, τυλίξω το κεφάλι με πετσέτα και κοιμηθώ με αυτή. Το πρωί είναι τέλεια. Ωραία χοντρή μπούκλα, πολύ μαλακή που στρώνει πανεύκολα. ‘Όπως λέει και η διαφήμιση, δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε…
    Φιλιά

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Να ‘μαι πάλι!
    Γιατί δεν μαζεύεις 2-3 μπουκαλάκια νερό από τη θάλασσα; Πάρε πλαστικά του 1.5 lt και βάλτα σε ένα ντουλάπι δροσερό. Γέμισε ένα ψεκαστήρι και ρίχνε λιγουλάκι το πρωί… Ρίξε μόνο στις άκρες ώστε να μην σε τρώει στο κρανίο και η αλμύρα. Λογικά, θα είναι ότι πιο κοντά στο θαλασσινό λουκ.
    Καλή επιτυχία! Φιλιά

    Αρέσει σε 1 άτομο

  3. εγώ πάντως προτιμώ τα φυσικά προιόντα. Άκουσα πολύ αρνητικά σχόλια γι αυτο το προιον και γιατι να μην καθιερώνουμε το κλασσικό wet look . Θα δοκιμάσω πάντως και τη συνταγή σου 😉

    Αρέσει σε 1 άτομο

  4. Πέρισυ είχα δοκιμάσει το Beach Waves Wild Stylers Tecni.Art της L’oreal. 15 ευρώ. Μέτριο αποτέλεσμα και κατάξερα μαλλιά όπως λες κι εσύ. Άμα φτιάξεις το δικό σου sea salt spray και δίνει όντως σούπερ μπούκλες, πες μας τη συνταγή!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Έχω φτιάξει! Μπες στο link που δίνω στην αρχή και θα το βρεις. Ανάλογα με τον τύπο των δικών σου μαλλιών, βάλε περισσότερο ή λιγότερο conditioner.

      Μου αρέσει!

    1. Χθες που άφησα τα μαλλιά μου να στεγνώσουν φυσικά, είχα τις πιο ωραίες μπούκλες!!! Αλλά μέσα στο χειμώνα δεν μπορώ να το κάνω και όταν βαριέμαι το ίσιωμα, θα ήθελα να έχω μια λύση 😦

      Μου αρέσει!

      1. Εγώ έχω σγουρά μαλλια-δαχτυλίδια μεσαίες μπουκλίτσες όποτε καταλαβαίνω τι εννοείς, κ γω τα ισιώνω (με τοστιέρα) (οοοοόταν έχω χρόνο) κ τα κάνω κυματιστά, όπως στη προσωπική φωτογραφία σου. Μια λύση που μου έχουν προτείνει (αλλα πάλι δεν ειναι για χειμώνα) ειναι να χωρίσεις τα μαλλιά σου σε 4-5 τούφες αφού τα στεγνώςεις και αφού τους βάλεις κοντισιονερ για μετά το λούσιμο (εγώ πάλι χρησιμοποιώ ένα που ειναι εναντια στη θερμότητα της studio line, απο το σουπερμάρκετ) να τα στρίψεις γύρω απο το κεντρο τους (δεν θυμάμαι κατακόρυφα ή οριζόντια, ίσως κ τα δυο) (δηλαδή κατακόρυφα γυρνώντας τα γύρω απο το νοητό τους άξονα κ μετα τυλίγοντάς τα γύρω απο ένα απο τα δάχτυλα σου) κ στη συνέχεια στερέωμα για λίγη ώρα πάνω στο κεφάλι με ένα τσιμπίδακι. Και όταν τα αφήσεις κάτω ψεκαζεις με ένα σπρέι φιξαρίσματος ή λακ, αφού με τα δάχτυλα έχεις ξεμπερδέψει λίγο τις τούφες, να κανεις τα κύματα πιο αραιά. Όσο πιο πολυ μείνουν με τα τσιμπιδακια «στριμμένα» τόσο καλύτερο το αποτέλεσμα.τι να σου πω, μπορεί σε σένα να πετύχει, εμένα άλλοτε πετυχαίνει κ άλλοτε όχι, βλέπεις έχω πολυ λεπτή τρίχα κ όταν έξω εχει υγρασία τα μαλλιά μου φουντώνουν και φριζαρουν εύκολα! 🙂

        Αρέσει σε 1 άτομο

      2. Ναι το έχω κάνει αυτό, για την ακρίβεια το έχω δοκιμάσει στην κόρη μου που έχει λεπτά μαλλιά και δεν της κάθεται με τίποτε η μπούκλα. Και στα δικά μου ψιλοπιάνει, άλλοτε ναι κι άλλοτε όχι όπως λες κι εσύ, δεν ξερω γιατί, αλλά κατά βάθος βαριέμαι τόση διαδικασία μέρα παρά μέρα που λούζομαι.
        Γι’ αυτό ψάχνω κάτι εύκολο, γιατί το μεγαλύτερο πρόβλημα κατά τη γνώμη μου με τα σπαστά μαλλιά είναι το φριζάρισμα.
        Καλά, το ιδανικό χτένισμα το κάνω αν κοιμηθώ με τα μαλλιά σχεδόν στεγνά. Τότε να δεις μπούκλα και κακό!!! Αλλά αυτό γίνεται μόνο καλοκαίρι.
        Α, μου ήρθε στο μυαλό και ένα tip γι’ αυτό που λες, κάπου το είχα διαβάσει: κόψε λωρίδες αλουμινόχαρτο, τύλιξε σ’ αυτές τις τούφες και μετά πιάσε τις δύο άκρες του αλουμινόχαρτου και στερέωσέ τες. Κι αυτό κάνει πολύ ανάλαφρες μπούκλες.
        Βρε τι τραβάμε με το μαλλί!!!!
        Φιλιά

        Μου αρέσει!

Σχολιάστε

