Ένα απόγευμα στο hair spa – Αντιγήρανση για τα μαλλιά


Τα λούζεις, τα χτενίζεις, τα πιάνεις, τα στριφογυρίζεις, τα δένεις, τα σηκώνεις, τα αφήνεις, τα στεγνώνεις, τα φορμάρεις, τα κατσαρώνεις, τα ισιώνεις. Τα βάφεις, τα βουτάς σε θάλασσες και σε πισίνες και τα εκθέτεις στον ήλιο περίπου εννιά μήνες το χρόνο.

Όλα αυτά τα παραπάνω κάνω κι εγώ με τα μαλλιά μου και παρότι κατά γενική ομολογία έχω «εύκολα» μαλλιά, το φριζάρισμα, τα σπασίματα στις άκρες και μια ξηρότητα στις άκρες με έκαναν να αρχίσω να ψάχνω για προϊόντα για αντιγήρανσης για τα μαλλιά στο σούπερ μάρκετ. Δεν μου αρκούσε, όμως.

Η ιδέα ήταν μιας συναδέλφου δημοσιογράφου που μου σύστησε να δοκιμάσω τις θεραπείες της Bergmann Kord για τα μαλλιά και τους γνωρίζω και τους εκτιμώ από το ιατρικό ρεπορτάζ, δε δίστασα να αφεθώ για μια δοκιμή στο hair spa τους.

Πώς είναι μια θεραπεία αντιγήρανσης για τα μαλλιά στο hair spa

Θέλεις να ζηλέψεις; Πριν σου πω όλα τα άλλα, η πολυθρόνα όπου ήμουνα ξαπλωμένη για περίπου μία ώρα μου έκανε μασάζ σε όλη την πλάτη. Πρόσθεσε σε αυτό τις ευωδιές από τα έλαια και τις μάσκες για τα μαλλιά και το μασάζ στο δέρμα του κρανίου και νομίζω πως είσαι έτοιμη να το δοκιμάσεις κι εσύ!

Η μάσκα κάνει τη δουλειά της κι εγώ ανεβάζω φωτογραφίες στο Instagram. Μιλάμε για ψωνάρα, όχι αστεία!!!
Η μάσκα κάνει τη δουλειά της κι εγώ ανεβάζω φωτογραφίες στο Instagram. Μιλάμε για ψωνάρα, όχι αστεία!!!

Κοίτα όμως τι εννοώ όταν λέω πως οι άνθρωποι στη Bergmann Kord είναι γνώστες του αντικειμένου. Από όλη τη θεραπεία, σχεδόν η μισή διαδικασία ήταν αφιερωμένη στο δέρμα του κρανίου αφού ένα καθαρό και υγιές δέρμα σημαίνει υγιή και λαμπερά μαλλιά.

Γι’ αυτό και ξεκίνησα με μια μάσκα/scrub με βάση τη μαγιά της μπύρας και συμπλέγματα βιταμινών Β για να καθαρίσει το δέρμα του κρανίου από υπολείμματα προϊόντων περιποίησης, από νεκρά κύτταρα και σμήγμα. Στη συνέχεια μου έβαλαν ένα μείγμα με αιθέρια έλαια που προετοιμάζει το δέρμα προκαλώντας υπεραιμία, οξυγονώνει και ανοίγει τους πόρους για να απορροφηθούν καλύτερα τα συστατικά από τις επόμενες θεραπείες. Η επόμενη μάσκα, πάλι για το δέρμα του κρανίου, ήταν για τη ρύθμιση του σμήγματος και εξισορρόπηση του ph.

Και αφού έχω απολαύσει περίπου μισή ώρα μασάζ στην πλάτη και απίστευτο μασάζ στο κεφάλι, περνάμε στο πιο… αρωματικό μέρος της θεραπείας και το βασικότερο κομμάτι της αντιγήρανσης των μαλλιών.

Μάσκα με έλαια καρύδας –αν το καλοκαίρι είχε άρωμα θα ήταν αυτό!- σε συνδυασμό με σάουνα με όζον για να απορροφηθούν καλύτερα τα θρεπτικά και αναπλαστικά συστατικά της από το σώμα της τρίχας.

Εσύ μπορεί να βλέπεις εδώ μόνο καλοχτενισμένα μαλλιά, εγώ τα νιώθω πιο υγιή από την πρώτη στιγμή!

Η συνέχεια ήταν ένα νέκταρ που κλείνει τα λέπια της τρίχας και φυλακίζει μέσα όλα τα θρεπτικά και αναπλαστικά συστατικά που τους βάζαμε τόση ώρα και τέλος μια αμπούλα για την ενδυνάμωση του τριχωτού – όχι πως έχω τριχόπτωση, αλλά καλύτερα να προσέχουμε για να έχουμε!

Η τελευταία φάση ήταν σπρέι με κερατίνη που δίνει «σώμα» στην τρίχα –σου το συστήνω ειδικά αν έχεις αδύναμα και λεπτά μαλλιά- και πρωτεΐνες για τις άκρες και argan oil για λάμψη και ενυδάτωση. Αντίο φριζάρισμα!

Γιατί τα μαλλιά σου θα σε ευχαριστούν για το hair spa

  • Γιατί όσο κι αν τα φροντίζεις, οι ρυθμοί της καθημερινότητας δεν σου επιτρέπουν να κάνεις όλα όσα χρειάζεται για να έχεις υγιή και λαμπερά μαλλιά.
  • Μετά τα 20, τα βλαστοκύτταρα δεν ανανεώνονται πια όπως παλιά. Έτσι αν είσαι 20+ (για να μη μιλήσω για εμένα που είμαι fortysomething) τα μαλλιά σου έχουν αρχίσει να γερνάνε. Τις συνέπειες θα τις δεις μια δυο δεκαετίες αργότερα, όσο όμως περισσότερη θρέψη και φροντίδα τους προσφέρεις τόσο πιο όμορφα και υγιή μαλλιά θα έχεις με το πέρασμα του χρόνου.
  • Γιατί μια επαγγελματική θεραπεία αντιγήρανσης για τα μαλλιά είναι απολύτως απαραίτητη πριν το καλοκαίρι, είτε τα βάφεις είτε όχι, και το ίδιο όταν επιστρέψεις από τις διακοπές.

 

+1: Το pampering και η χαλάρωση του hair spa είναι ένας πολύ βασικός λόγος που σου το συστήνω ανεπιφύλακτα!

+2: Γιατί να μην κάνω μια θεραπεία μαλλιών στο κομμωτήριο της γειτονιάς μου;

Επειδή τα μαλλιά μου παίζουν σημαντικό ρόλο στην εικόνα μου –λες να φταίει που είμαι Λιοντάρι και λατρεύω τη… χαίτη μου- στη Bergmann Kord ένιωσα ασφάλεια ότι είμαι στα χέρια ανθρώπων που γνωρίζουν πολύ τα μαλλιά και τη δουλειά τους, όχι μόνο σε αισθητικό αλλά κυρίως σε ιατρικό επίπεδο.

Πώς ένιωσα τα μαλλιά μου μετά;

Ομολογώ πως τη μεγαλύτερη διαφορά την ένιωσα στο δέρμα του κρανίου, όσο κι αν αυτό σου ακουστεί παράξενο. Ένιωθα το κεφάλι μου πιο καθαρό, τα μαλλιά μου πιο ανάλαφρα και «όχι κολλημένα» στις ρίζες, έτσι όπως δεν το νιώθω ακόμη και όταν είμαι φρεσκολουσμένη. Τα ίδια τα μαλλιά ήταν πολύ πιο απαλά και τισαθευμένα από συνήθως, μου φάνηκαν πιο πυκνά και πιο δυνατά. Δεν ξέρω αν μια θεραπεία αντιγήρανσης αρκεί για να κάνει δουλειά, αλλά η πρώτη εντύπωση είναι απόλυτα θετική. Και επιπλέον νιώθω πως τους έκανα μια καλή προετοιμασία, ας πούμε ότι τα καλόπιασα, για την ταλαιπωρία που θα τραβήξουν όλο το καλοκαίρι που θα κυκλοφορώ με μαλλιά παραλίας!

Σε φιλώ,

Ελένη

 

 

 

 

10 thoughts on “Ένα απόγευμα στο hair spa – Αντιγήρανση για τα μαλλιά

  1. Υπέροχα μαλλιά Ελένη, μπορείς να τα επιδεικνύεις περήφανα ως λιονταρίνα 😉

    Επίσης, πολύ χρήσιμη η ανάλυση σου για τον καθαρισμό του δέρματος του κρανίου. Έχω τεράστιο θέμα ξηροδερμίας και φαγούρας (είμαι σε φάση που το καταπολεμώ με ειδικό σαμπουάν) οπότε θα πρέπει να το ψάξω άμεσα και πιο σοβαρά!

    Ευχαριστούμε για το ωραίο ποστ! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Σε ευχαριστώ για το κομπλιμέντο!!!
      Αυτό το θέμα με την ξηροδερμία το ξέρεις φαντάζομαι ότι μπορεί να είναι και ψυχοσωματικό; Μήπως είσαι σε φάση που έχεις πολύ άγχος μικρή μου;
      Μου έχουν πει και μια συμβουλή, που δεν την έχω δοκιμάσει, αλλά δεν μπορεί να κάνει κακό: κάνε πού και πού μασάζ με χλιαρό ελαιόλαδο στις ρίζες, άφησέ το για μερικά λεπτά και μετά βάλε κατευθείαν σαμπουάν και τρίψε το δέρμα και ΜΕΤΑ νερό – αν βάλεις νερό κατευθείαν στο λάδι δεν θα βγει ποτέ! Εναλλακτικά, μπορείς να χρησιμοποιήσεις αμυγδαλέλαιο που είναι πιο ελαφρύ λάδι.
      Φιλάκια

      Αρέσει σε 1 άτομο

      1. Αυτό με το άγχος μου το ανέφερε και η κομμώτρια μου, αλλά πραγματικά περνάω ήρεμη φάση της ζωής μου (έχω περάσει άλλες θεοπάλαβες!) οπότε δε μπορώ να φανταστώ τι μπορεί ενδεχομένως να με αγχώνει και να μην το καταλαβαίνω… Θέλω να πω μικρο-άγχη έχουμε όλοι μας, δεν πιστεύω πως εγώ βιώνω κάτι ιδιαίτερο. Θα δείξει…. Αυτό με το λάδι που λες δεν το ‘ξερα, θα το δοκιμάσω όμως 😉 Σ’ ευχαριστώ Ελένη!

        Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Έχω μια κομμώτρια (αν και πάω σπάνια) που μου κάνει μασάζ κλπ φροντίδα μαλλιών, αλλά είχα πάει κι εγώ μια φορά σε ένα άλλο κομμωτήριο κι είχε κάθισμα με μασάζ σώματος και παράλληλα φροντίδα μαλλιού! Τι ωραία που ήταν.. Τα φιλιά μου Ελένη μου και καλή εβδομάδα. 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Ααααα τι ωραία…μόνο που σκέφτομαι το μασάζ και τις μυρωδιές….ξεμυαλίζομαι!!! Δεν ήξερα ότι κάνουν και τέτοιες θεραπείες….Μόνο μασάζ και την λεγόμενη «μπανιέρα» είχα κάνει εκεί, την οποία σου συνιστώ να την δοκιμάσεις το συντομότερο….Ακόμα καλύτερα και με τον άντρα σου αν μπορείς….Έλαια, ροδοπετάλα κτλ μέσα σε μία μπανιέρα με κεριά και δίπλα κρεβατάκι να πάρεις έναν υπνάκο άμα λάχει!!
    Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες!!! Φιλιά

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

