Άτιμα windows 10


Ε, το εννοώ. Τα εγκατατήσαμε μετά βαΐων και κλάδων και τώρα ανακαλύπτω μέσα στις διακοπές, που μπαίνω αραιά και που στο ίντερνετ, διάφορα θέματα. windows 10

Ένα είναι ότι δεν μπορώ να  δω τα σχόλια από την αρχική μου σελίδα αλλά μόνο μέσα από τη σελίδα του administrator με αποτέλεσμα να μην μπορώ να κάνω like ή να απαντήσω από εκεί.

Και ένα σωρό άλλα θέματα που είμαι σίγουρη θα βγουν στην πορεία. Γκκκκρρρρρ!

Αν έχεις βάλει windows 10 και έχεις λύσει προβλήματα, πες μου να σε έχω υπόψη για συμβουλές!

 

Σε φιλώ,

Ελένη

 

10 thoughts on “Άτιμα windows 10

  1. Μη μου μιλάς για παραθύρια με δεκάρια, ούτε που θέλω να ξέρω τι είναι και ας είναι super… τ΄ αφήνω για τα παιδιά μου και που θα πάει και για τα εγγόνια μου! (παραμένω στο 7.. άλλοι στην ηλικία μου, ούτε τα ΑΤΜ δεν ξέρουν! xaxaxa! 😉
    Κουράγιο μάνα! 😛

    ΑΦιλάκια μετά Σκιαθίτικων βροχών, αστραπών και κατακλυσμών! 😀

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Γι’ αυτό και είσαι τόσο νέα, επειδή οι υπολογιστές και το μπλόγκινγκ και όλα τα υπόλοιπα που κάνεις είναι καλύτερα από τα σταυρόλεξα και τα… ΑΤΜ! Φιλάκια πολλά!

      Μου αρέσει!

      1. Κάνω sudoku (μισώ τα σταυρόλεξα) την ώρα που ο σύντροφος βλέπει ειδήσεις, προσωπικά ενημερώνομαι από sites για τα «τεκταινόμενα» και χρησιμοποιώ τα windows 7 ειδικά όταν μεταφράζω (σε ρυθμούς χελώνας) τον Κρισναμούρτι! 😛
        ΑΦιλάκιααααααααααααααααα! Σκιαθίτικα! (εσύ που είσαι;) 🙂

        Αρέσει σε 1 άτομο

      2. Κατ’ αρχήν, μείνε προς το παρόν στα windows 7! Εγώ είμαι στο Σούνιο και τα καλά νέα είναι πως εδώ βρέχει σπάνια 🙂 Φάγαμε όμως πολύ βοριά… αλλά από σήμερα στρώνει και θα κάνουμε ωραία μπάνια!
        Καλές βουτιές και τσαλαβούτες!

        Μου αρέσει!

  2. Είπα να περιμένω ένα δίμηνο πριν τα βάλω, να περάσουν παιδικές ασθένειες και να βρούμε και τα εμβόλια. Τώρα χαίρομαι που το αποφάσισα, δεν είναι καιρός για format! Υπομονή και καλά μπάνια!

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

