Η αγαπημένη μου κιτς φούστα


Η αγαπημένη μου κιτς φούστα δεν είναι καινούργια, ούτε είναι της μόδας, ούτε καν της περσινής μόδας.

Κάθε φορά που τη φοράω όμως νιώθω ότι έχω τον κόσμο στα πόδια μου και ότι είμαι τουλάχιστον θεά!

Είναι το πιο “φορτωμένο” ρούχο που έχω στη ντουλάπα μου, έχει χρώματα, κεντήματα και πούλιες. Είχε ακόμη και φουντίτσες γύρω γύρω -που τώρα που το σκέφτομαι αυτές θα την έκαναν λίγο πιο trendyφέτος- αλλά τις έκοψα γιατί όλα έχουν και το όριό τους.

 

Γυαλίζει κι ανεμίζει!
Γυαλίζει κι ανεμίζει!

Δεν ξέρω με τι να τη συνδυάσω και ρίχνω τους τόνους φορώντας την με ένα απλό άσπρο φανελάκι καμιά φορά όμως αφήνω τον εαυτό μου ελεύθερο στην υπερβολή και φοράω και μακριά κρεμαστά σκουλαρίκια με πολύχρωμες πέτρες.

Την έχω αγοράσει στην Κωνσταντινούπολη, σε ένα μοναδικό ταξίδι μαμάς-κόρης (εγώ η κόρη), και κάθε φορά που τη φοράω θυμάμαι πόσο όμορφα είχα περάσει.

Και, εννοείται, μου θυμίζει την αγαπημένη μου στολή τσιγγάνας που είχα φορέσει κάποιες απόκριες της παιδικής μου ηλικίας σε ένα σούπερ πετυχημένο πάρτι.

Δεν ξέρω αν με αυτά σε έπεισα να φοράς τα αγαπημένα σου ρούχα, αυτά που σε κάνουν να νιώθεις υπέροχη -και άρα να δείχνεις υπέροχη, γιατί όλα είναι θέμα διάθεσης και attitude- ακόμη κι αν τα έχεις δέκα χρόνια στην ιδιοκτησία σου, ακόμη κι αν είναι ντεμοντέ, αυτό όμως ήταν το νόημα.

Όταν νιώθεις όμορφη είσαι όμορφη, γιατί η ομορφιά ξεκινάει από μέσα και εκπέμπεται με αόρατα κύματα στους γύρω σου.

 

Σε φιλώ και κάνω μια στροφή για χάρη σου

 

Υ.Γ. Για να μην κάνω την έξυπνη και την ασυμβίβαστη, η αγαπημένη μου φούστα έχει βρει προς το παρόν καταφύγιο στην ντουλάπα του εξοχικού, αφού όταν με πηγαίνει για ουζάκι ή για καφέ δίπλα στην παραλία μού φαίνεται πως είναι πιο κοντά στο φυσικό της περιβάλλον. Θα την πάρω όμως ταξίδι μαζί μου στις διακοπές και θα σου δείξω φωτογραφίες της σε άλλο φόντο.

11 thoughts on “Η αγαπημένη μου κιτς φούστα

  1. Αφού μας αρέσουν αυτές οι φούστες (και γενικότερα τα ρούχα που για κάποιο λόγο λατρεύουμε) τις φοράμε και νιώθουμε άλλοι άνθρωποι, ξένοιαστοι, ήρεμοι, διαφορετικοί……
    Καλές διακοπές με πολλές όμορφες βόλτες με την ωραία φούστα και πολλές φωτογραφίες !!!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Παιδί μου τι λες;;; Αν μπορούσα θα φορούσα αποκλειστικά αυτές, με λευκό πάντα φανελάκι και εννοείται κρεμαστα σκουλαρίκια!! Αγαπώ και απολαυσα το κείμενο… Εννοείται πως ακολουθούμε το στυλ μας και τίποτε άλλο!!! Σε φιλώ γλυκά! (σε συμπάθησα και άλλο!!)

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

