Δοκίμασα τη φυσική μάσκα προσώπου με κολλαγόνο – Σιγά μην την άφηνα!


Αν είχα τα λεφτά, μπορεί στα fortysomething μου να επένδυα ΠΟΛΛΑ σε κρέμες προσώπου και κρέμες ματιών, σε θεραπείες σε δερματολόγους ίσως και να δοκίμαζα τις δυνατότητες της πλαστικής χειρουργικής.

Δεν έχω όμως τα λεφτά. Ευτυχώς έχω ανακαλύψει εξαιρετικά υποκατάστατα για ακριβές κρέμες προσώπου (με τις κρέμες ματιών το παιδεύω ακόμη…) και για απολεπιστικά – θυμήσου το πρόσφατο, απολεπιστικό με μαύρο πιπέρι. Δεν υπήρχε λοιπόν περίπτωση να μη δοκιμάσω τη φυσική μάσκα προσώπου για κολλαγόνο που ανακάλυψα και σου έγραψα πριν από μερικές μέρες.

Στο δια ταύτα.

Αν το λαμπερό χρώμα σημαίνει και λαμπερό δέρμα, πάμε καλά!
  • Έλιωσα τα υλικά με το πιρούνι, αλλά ενώ το αβοκάντο λιώνει μια χαρά το ακτινίδιο δεν γίνεται ακριβώς «πολτός». Τέλος πάντων, θα μπορούσα να το περάσω στο μούλτι αλλά βαρέθηκα – σου προτείνω όμως να το κάνεις έτσι.
  • Έπλυνα προσεκτικά το πρόσωπό μου και έκανα απολέπιση πριν απλώσω τη μάσκα σε όλο το πρόσωπο και αρκετά κοντά στα μάτια – δεν υπήρχε λόγος να τα παραλείψω με αυτά τα τόσο φυσικά υλικά.
  • Όχι, ο άντρας μου δεν μπαίνει στο blog μου οπότε ΔΕΝ πρόκειται να με δει έτσι!
    Όχι, ο άντρας μου δεν μπαίνει στο blog μου οπότε ΔΕΝ πρόκειται να με δει έτσι!

    Η πρώτη αίσθηση ήταν ότι δεν κάνω τίποτε γιατί αντί να μένει στο πρόσωπο έβλεπα διάφορα κομματάκια από ακτινίδιο και αβοκάντο που έπεφταν γύρω μου στο νιπτήρα. Χμ.

  • Μετά όμως από κάνα 10λεπτο, η μάσκα στέγνωσε και είχα πάρει ένα καθόλου κολακευτικό-τύπου-Σρεκ-πράσινο χρώμα που σημαίνει ότι γινόταν τελικά δουλειά. Σε συμβουλεύω αν μένεις με το σύντροφό σου, απόφυγε να την κάνεις μπροστά του. Δε χρειάζεται να αποκαλύπτουμε όλα τα όπλα μας!
  • Την άφησα περίπου μισή ώρα και όταν την ξέπλυνα ένιωσα την επιδερμίδα μου πιο σφιχτή και λαμπερή. Για την ακρίβεια, η αίσθηση μου θύμισε αυτό που ένιωσα μετά το fractional laser.
  • Εννοείται πως με μία φορά δεν μπορώ να σου πω τίποτε, αλλά το αποτέλεσμα μου φαίνεται ενθαρρυντικό και θα την επαναλάβω. Βάζω στόχο για 3 φορές την εβδομάδα τουλάχιστον σε πρώτη φάση.

 

 

Σε φιλώ,

Ελένη

Υ.Γ. Αν τη δοκιμάσεις πες μου τη γνώμη σου!

4 thoughts on “Δοκίμασα τη φυσική μάσκα προσώπου με κολλαγόνο – Σιγά μην την άφηνα!

  1. Σε χαίρομαι γιατί είσαι «κομάντο»…. τις «επικίνδυνες» αποστολές τις βιώνεις πρώτα εσύ η ίδια και μετά μας τις προτείνεις! 🙂 Η μασκούλα έχει μπει στα υπόψιν 😉

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Ευχαριστούμε για τη συνταγή της μάσκας Ελένη μου! (όλα κολπάκια είσαι, μ’ αρέσει!) Φαντάζομαι μετά από την απολέπιση που κάνω (όποτε θυμάμαι) με ελαιόλαδο, μέλι και σιμιγδάλι, η μασκούλα σου θα είναι το ιδανικό! καλό βράδυ

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

