Γιατί δεν χάνεις βάρος;


Προσπαθείς, κάνεις δίαιτες, βρίσκεις καινούργιες συνταγές, πηγαίνεις στο γυμναστήριο, ξυπνάς χάραμα για να προλάβεις να τρέξεις ή να κάνεις διάδρομο πριν πας στη δουλειά… τότε, γιατί δεν χάνεις βάρος;γιατί δεν χάνεις βάρος

Η απάντηση σε αυτή την ερώτηση μπορεί να είναι αναπάντεχη. Ρίξε μια ματιά στα πιο συνηθισμένα λάθη που μπορεί να κάνεις και ίσως βρεις το φταίχτη και σου αποκαλυφθεί γιατί δεν χάνεις βάρος!

Κάνεις πολλή γυμναστική

Αυτό από μόνο του δεν είναι κακό. Όταν όμως μετά νιώθεις ότι μπορείς να «επιβραβεύσεις» τον εαυτό σου τρώγοντας ένα ξέχειλο πιάτο μακαρόνια με κιμά, τότε ίσως έχεις ανακαλύψει έναν πιθανό λόγο.

Τα τσιγάρα, τα ποτά και τα ξενύχτια

Αν δεν κοιμάσαι 7-8 ώρες κάθε βράδυ, είναι δύσκολο να φτάσεις ή να διατηρείς το ιδανικό σου βάρος. Η στέρηση ύπνου προκαλεί αύξηση της ορμόνης του άγχους, της κορτιζόλης. Κι αυτό σημαίνει ότι πεινάς συνεχώς, και μάλιστα πεινάς για υδατάνθρακες!

 

Έχεις κηρύξει πόλεμο στα λιπαρά

Δεν είναι όλα τα λιπαρά ίδια. Και ναι, καλά κάνεις και δεν τρως τηγανητές πατάτες και μπέικον ή λιπαρά τυριά, αλλά ο οργανισμός σου έχει ανάγκη και τα λιπαρά για να δουλεύει σωστά. Αύξησε την πρόσληψη των πιο υγιεινών λιπαρών τρώγοντας ψάρια, ξηρούς καρπούς, σπόρους, αβοκάντο και ελαιόλαδο.

λιπαρά

 

Πόση ζάχαρη (νομίζεις) ότι τρως;

Αν ρωτούσες εμένα πριν από μερικές μέρες θα σου έλεγα ελάχιστη. Όταν όμως είδα πόση ζάχαρη είχε το ψωμί του τοστ που αγοράζω (και τρώω κάθε μέρα περίπου 4 φέτες) κατάλαβα πόσο αφελής ήμουν! Η κρυμμένη ζάχαρη υπάρχει σε πολλές τροφές και όσο πιο επεξεργασμένες είναι τόσο πιθανότερο είναι να έχουν ζάχαρη ακόμη και τα λαχανικά!

Βγες και λίγο στον ήλιο

Το ήξερες πως η έλλειψη βιταμίνης D θα μπορούσε να σε εμποδίζει να χάσεις κιλά; Προσπάθησε να βγαίνεις για 15 λεπτά τη μέρα στον ήλιο και παρότι η D είναι μυστήρια βιταμίνη και δεν την παίρνεις εύκολα από τις τροφές, αύξησε την κατανάλωση ψαριού, μανιταριών, τόφου, αβγών και γαλακτοκομικών προϊόντων.

Πρόσθεσε ΑΥΤΑ στη διατροφή σου για να αυξήσεις την πρόσληψη της βιταμίνης D.
Πρόσθεσε ΑΥΤΑ στη διατροφή σου για να αυξήσεις την πρόσληψη της βιταμίνης D.

 

Μήπως έχεις κολλήσει;

Όχι η ζυγαριά σου, εσύ; Όταν προσπαθείς με μανία να χάσεις βάρος, μερικές φορές το σώμα σου αντιδρά – ή διατηρεί το βάρος που είναι υγιές για εκείνο, παρά τις δικές σου προσπάθειες! Ο στόχος σου θα πρέπει να είναι να έχεις ένα υγιές βάρος και να γυμνάζεσαι τακτικά. Προσπάθησε να αποφύγεις τις στερητικές δίαιτες και τις ακραίες αποτοξινώσεις, τρώγε πιο ισορροπημένα γεύματα και μπορεί να δεις τον αριθμό στη ζυγαριά να πέφτει απρόσμενα.

Σε φιλώ,

Ελένη

 

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.