Πώς μπορείς να απολαμβάνεις μακαρονάδα στη δίαιτα


Δεν είμαι τύπος των αφορισμών, και δεν δέχομαι αφορισμούς. Τι θα πει, στη δίαιτα δεν τρώμε μακαρονάδα; Τρώμε και παρατρώμε θα σου πω εγώ, αν και δεν θα σε πάρω στο λαιμό μου, μιλάω περισσότερο για προσεκτική διατροφή, π.χ. για να συντηρήσεις το βάρος σου,  και όχι για να χάσεις κιλά.

Αυτή είναι η δική μου μακαρονάδα: βίδες, ψητά λαχανικά, λιαστά ντοματάκια Σαντορίνης και πιπέρι!

Αν και τώρα που το σκέφτομαι, φυσικά ταιριάζει η μακαρονάδα στη δίαιτα, αρκεί να προσαρμόσεις την ποσότητα.

Θα σου πω τα δικά μου μυστικά για να απολαμβάνεις μακαρονάδα στη δίαιτα και όχι μόνο!

  • Προσθέτω λίγο ελαιόλαδο την ώρα που βράζω τα μακαρόνια και μετά δεν τα ζεματίζω με βούτυρο.
  • Τους βάζω σάλτσα με σκέτα λαχανικά (εννοώ με ελάχιστο ελαιόλαδο) ή ψητά λαχανικά ή ψιλοκομμένη ντομάτα, πιπέρι και βασιλικό.
  • Δε βάζω τυριά (σνιφ…) ή βάζω φρέσκο τυρί με λίγα λιπαρά, όπως π.χ. γαλοτύρι που δίνει υφή παρόμοια με την κρέμα γάλακτος. (Αν αγαπάς τα τυριά και δεν το έχεις δοκιμάσει, δοκίμασέ το έτσι: μακαρόνια με λίγο ελαιόλαδο, 1 κουταλιά γαλοτύρι ή κατίκι όταν είναι καυτά και μπόλικο πιπέρι!)
Λατρεμένο γαλοτύρι! photo:www.chefoulis.gr
Λατρεμένο γαλοτύρι!
photo:www.chefoulis.gr
  • Εννοείται, δεν συνοδεύω τα μακαρόνια μου με ψωμί.
  • Στο τσακίρ κέφι τρώω μακαρόνια με κιμά και μυζήθρα – ναι, έχει λιπαρά, αλλά μου αρέσει! Απλά, γενικά, όταν φτιάχνω τον κιμά βάζω μόνο 1-2 κ.σ. λάδι στο σοτάρισμα και μετά δεν προσθέτω άλλο. Ο κιμάς βγάζει τα λίπη του και δεν του λείπει καθόλου το λάδι.
  • 1 φλιτζάνι βρασμένα ζυμαρικά δίνει περίπου 180 θερμίδες. Πες ότι μια αξιοπρεπής μερίδα είναι 2 φλιτζάνια, δηλαδή 400 θερμίδες μαζί με το λάδι – σιγά την κατάχρηση!
Τα λαχανικά μου ταιριάζουν περισσότερο με μεγάλα ζυμαρικά απ’ ότι με σπαγγέτι – αλλά αυτά είναι γούστα!
  • Κανονικά θα έπρεπε να τρώμε ζυμαρικά ολικής αλέσεως, όχι για τη διαφορά στις θερμίδες που είναι ελάχιστη, αλλά για την ποιότητα της πρώτης ύλης. Η αλήθεια όμως είναι πως μια φορά που δοκίμασα δεν μπορούσα να τα φάω! Ίσως έφταιγε η μάρκα, δεν ξέρω, αλλά δεν κατέβαιναν τα άτιμα!
  • Όταν προσπαθείς να προσέχεις τη διατροφή σου αυτό που έχει σημασία είναι η ποιότητα, η συχνότητα και η ποσότητα των φαγητών που καταναλώνεις. Και γενικά, η στέρηση δεν βοήθησε ποτέ κανέναν.

Σε φιλώ,

Ελένη

7 thoughts on “Πώς μπορείς να απολαμβάνεις μακαρονάδα στη δίαιτα

  1. ωραία και χρήσιμη ανάρτηση!
    ευχαριστούμε, Ελένη!

    για τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως, μήπως να δοκιμάσεις και κάποια άλλη μάρκα;
    χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση 🙂 της Barilla είναι αρκετά νόστιμα
    (και εγώ ειχα δοκιμάσει άλλη μάρκα, και δεν ήταν και τόσο καλά…)

    καλημέρα!
    φιλιά
    Αλεξία
    https://momyof6.wordpress.com/

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Καλημέρα Αλεξία μου, καλά κάνεις και μου λες τη μάρκα, σιγά δεν κάνουμε διαφήμιση εμείς εδώ πέρα! Ναι, ήταν άλλης μάρκας εκείνα που είχα δοκιμάσει, αλλά δεν θυμάμαι ποιας, όμως δεν ήταν σε χάρτινο κουτί. Λες να τα δοκιμάσω;

      Καλημέρα!

      Μου αρέσει!

      1. ναι, να τα δοκιμάσεις! τα συνιστώ!
        (το πολύ πολύ να χάσεις 1 ευρώ 🙂 πλάκα κάνω, αλλά νομίζω πως αξίζουν
        τα παιδιά μου πάντως τα έφαγαν ευχαρίστως
        (τα άλλα ήταν μάλλον τα Melissa , δεν μας άρεσαν και εμάς…)

        επιπλέον, τα προϊόντα ολικής αλέσεως μας κρατούν περισσότερη ώρα χορτάτους, όπως γνωρίζουμε

        καλή συνέχεια!

        Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

