Καλά πράγματα γίνονται, όπως έκθεση σύχρονης τέχνης στην Ανάφη


Εδώ και μέρες δεν έχω όρεξη ούτε να γράψω. Νιώθω ότι ζούμε σε μια συνεχή κατάσταση τσίρκου – μη με παρεξηγήσεις, εννοώ ότι μου φαίνεται πως περπατάμε σε τεντωμένο σκοινί και φοβάμαι να κοιτάξω να δω αν έχει δίχτυ ασφαλείας από κάτω.

Ή, σαν να κοιμάται ο παππούς στο διπλανό δωμάτιο, και να ψιθυρίζω με τον αδερφό μου, μεσημέρι καλοκαιριού, εμείς αντιστεκόμαστε στον ύπνο, και προσπαθούμε να πείσουμε τους κοιμισμένους ότι κοιμόμαστε κι εμείς για να φάμε παγωτό μετά.

Καμία σχέση τα δύο συναισθήματα, θα μου πεις. Σωστά τα λες θα σου πω, αλλά πες μου τι απ’ όσα συμβαίνουν αυτή την περίοδο έχουν ειρμό και σχέση.

20150711_193618

Αυτή τη στιγμή πάντως ακούω τζιτζίκια, βλέπω πεύκα και τα μαλλιά μου έχουν look παραλίας γιατί βαρέθηκα να λουστώ από το πρωινό μπάνιο.

 

Με κάθε γραμμή που γράφω, διαπιστώνω ότι είναι άδικο να γκρινιάξω. Λέμε να πάμε με μπύρες στην παραλία το βράδυ, από το πουθενά. Τα κουρέλια τραγουδάνε ακόμη… (από πού μου ήρθε αυτό, είναι από τις άχρηστες γνώσεις, που δεν ξέρω τι και πώς, που έχω στο μυαλό μου φαίνεται)…

Μπύρες στην παραλία το καλοκαίρι – κι αφού δεν είχε πανσέληνο, ανάψαμε πυρσούς…

 

 

Και οι φίλοι όμως, δεν λέω, μου φτιάχνουν τη διάθεση. Να μια καινούργια φίλη συνάδελφος, η Βασιλική, μου θύμισε ότι καλά πράγματα συμβαίνουν, αρκεί να έχουμε μάτια και αφτιά ανοιχτά.

Διάβασα το άρθρο της στο virus.com.gr για την έκθεση σύγχρονης τέχνης Phenomenon που θα γίνει για δύο εβδομάδες στην Ανάφη. Ναι, στην Ανάφη, εκεί επέλεξαν οι συλλέκτες Ιορδάνης Κερενίδης και Piergiorgio Pepe που ζουν και εργάζονται στο Παρίσι να πραγματοποιήσουν τη συγκεκριμένη έκθεση που στο φόντο της κρίσης αποκτά κι ένα ιδιαίτερο περιεχόμενο στήριξης της πορείας της χώρας. Οι επτά καλλιτέχνες που θα πάρουν μέρος στην έκθεση θα δημιουργήσουν in situ έργα σύγχρονης τέχνης τα οποία θα εκτεθούν σε διάφορα σημεία του νησιού.

photo:www.nexusmedia.gr
photo:www.nexusmedia.gr

Κι επειδή αγαπώ την Ανάφη και κάνω κέφι τέτοιες ειδήσεις, ναι, φίλη μου, συμβαίνουν καλά πράγματα, ακόμη και αυτό το καταραμένο Σαββατοκύριακο (πάλι κάποια αναφορά σε βιβλίο νομίζω κάνω, αλλά δεν παίρνω και όρκο…) σε καλώ να έχεις κι εσύ ανοιχτά τα μάτια και τα αφτιά σου για να τις ακούς και να το απολαμβάνεις.

Σε φιλώ,

Ελένη

 

 

 

Σχολιάστε

