Φυσικό απολεπιστικό προσώπου με πιπέρι: το δοκίμασα


Σου έγραψα για το φυσικό απολεπιστικό προσώπου με πιπέρι, και δεν κρατήθηκα να μην το δοκιμάσω.

Στο δια ταύτα:απολεπιστικό προσώπου

Σε δυο κουταλιές γιαούρτι έβαλα πιπέρι, ας πούμε κάτι λιγότερο από μισό κουταλάκια του γλυκού. Στο σπίτι μου είχα τρίφτη με πολύχρωμα πιπέρια και χρησιμοποίησα αυτά. Άφησα το απολεπιστικό με το πιπέρι στο ψυγείο για να είναι δροσερό το γιαούρτι όταν θα το χρησιμοποιήσω.

Έκανα τη μάσκα το βράδυ, την άπλωσα στο πρόσωπό μου ενώ έκανα μπάνιο.

Μέχρι να πλυθώ και να σκουπιστώ, η μάσκα είχε σφίξει. Χωρίς να βρέξω τα χέρια μου έτριψα απαλά το scrub επιμένοντας στα προβληματικά σημεία και μετά το ξέπλυνα με χλιαρό νερό.

Η γνώμη μου:

απολεπιστικό προσώπου

Ένιωσα το δέρμα μου κατευθείαν πιο απαλό, πιο φωτεινό και πιο ενυδατωμένο. Σίγουρα σε αυτό έπαιξε ρόλο το γιαούρτι. Όσο για απολέπιση, δεν ξέρω αν έκανα κάτι ιδιαίτερο γιατί ήταν σίγουρα λίγο το πιπέρι. Επειδή όμως ακόμη νιώθω το δέρμα μου καλύτερο, θα ξαναφτιάξω απολεπιστικό προσώπου με πιπέρι, αλλά αυτή τη φορά θα βάλω το διπλάσιο πιπέρι.

Αν τη φτιάξεις πες μου τη γνώμη σου!

Σε φιλώ,

Ελένη

2 thoughts on “Φυσικό απολεπιστικό προσώπου με πιπέρι: το δοκίμασα

Σχολιάστε

