Αγαπημένο μου ημερολόγιο: Γιατί ανυπομονώ να έρθει το καλοκαίρι


Φέτος δεν περιμένω απλά το καλοκαίρι. Προσδοκώ το καλοκαίρι. Έχω επενδύσει στον ερχομό του και σε όλα τα καλά που ελπίζω να φέρει. Αυτό το καλοκαίρι ελπίζω ότι θα φτιάξει η διάθεση, η δική μου και των δικών μου. Και για να γίνει αυτό:

Καλοκαίρι

Περιμένω ότι θα ξεκουραστώ ψυχικά κυρίως αλλά και σωματικά.

Ότι θα καθίσω με τις ώρες στον ήλιο (ναι, με αντηλιακά, καπέλα και όλα τα σχετικά) αλλά τον θέλω τον ήλιο. Νιώθω ότι μου μεταδίδει ενέργεια και καλή διάθεση και ζωή.

καλοκαίρι

Θα ξεπλύνω μένοντας ώρες μέσα στο νερό όλα τα προβλήματα, τις δυσκολίες, τα δάκρυα που δεν κύλησαν αυτό το χειμώνα και έχουν σκαλώσει κάπου μέσα μου.

Θαλασσί που χάνεται στη θάλασσα
Θαλασσί που χάνεται στη θάλασσα

 

Θα βλέπω κάθε πρωί τη θάλασσα την απέραντη και τον ορίζοντα και θα συνειδητοποιώ πόσο μικρά είναι τα καθημερινά μας προβλήματα και πόσο μεγάλος ο κόσμος.

καλοκαίρι

Θα απολαύσω ούζα και τσίπουρα και μπύρες με γέλια, φίλους, αγαπημένους, με μεζεδάκια που θα φτιάχνω με υλικά από τον κήπο που φροντίζει ο άντρας μου με τρελό πάθος – και δεν θα με νοιάξει αν πάρω κάνα δυο κιλά! Θα είναι κιλά ευτυχίας!

Χταποδάκι, ουζάκι, φεγγαράδα και κυρίως καλή παρέα Photo: simadiatouaigaiou.wordpress.com
Χταποδάκι, ουζάκι, φεγγαράδα και κυρίως καλή παρέα
Photo: simadiatouaigaiou.wordpress.com

Θα δω ταινίες και σειρές και θα διαβάσω βιβλία των χιλίων σελίδων.

καλοκαίρι

Άντε να ξεκινήσει αυτό το καλοκαίρι γιατί οριακά κρατιέμαι.

Σε φιλώ και σου εύχομαι αυτό το καλοκαίρι να σου φέρει όλα όσα επιθυμείς.

Ελένη

 

 

 

 

 

12 thoughts on “Αγαπημένο μου ημερολόγιο: Γιατί ανυπομονώ να έρθει το καλοκαίρι

  1. Καλό καλοκαίρι σου εύχομαι ολόψυχα Ελένη. Συμμερίζομαι απόλυτα τα «θέλω» σου όσον αφορά το καλοκαίρι και την αύρα του. Προσδοκούμε λοιπόν. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου.

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Καλώς να δεχτούμε το μαγικό μας καλοκαίρι και να γεμίσουμε ενέργεια τις καρδιές μας! 🙂

    Λατρεύω τον ήλιο και έχω μάθει (πια) να του βγάζω τις πληγές μου, να στεγνώσουν! 😛

    ΑΦιλάκια σε όλους και καλή ηλιόλουστη βδομάδα! 😎

    ΥΓ: Και καλά θα κάνουμε να μην αρχίσουμε πάλι να γκρινιάζουμε… και να λέμε, πω πω ζέστη!!! 😀

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Όχι γκρίνια συμφωνώ! Το καλοκαίρι γκρινιάζουμε που έχει ζέστη και το χειμώνα που έχει κρύο! Με τίποτε δεν είμαστε ευχαριστημένοι…
      Φιλάκια και καλή εβδομάδα να έχουμε

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

