Η άσκηση που μπορείς να κάνεις παντού χωρίς να το ξέρει κανείς


Είναι ίσως η πιο σημαντική άσκηση που μπορείς να κάνεις αν είσαι γυναίκα. Μπορείς να την κάνεις μέσα στο λεωφορείο, καθισμένη στο γραφείο σου, την ώρα που πλένεις τα πιάτα ή που βλέπεις τηλεόραση, όση ώρα μιλάς στο τηλέφωνο ή όσο διαβάζεις αυτό το post.

Και η κυρία, κάνει ασκήσεις Κέγκελ!
Royalty-Free/Corbis

Εστιάζει κάπου στην κοιλιά αλλά δεν είναι κοιλιακοί.

Θα σε βοηθήσει όμως να μεγαλώσεις καλύτερα, να γελάς και να βήχεις χωρίς να το σκέφτεσαι.

Αν γυμνάζεσαι γενικά βοηθάει πολύ.

Το Pilates μπορεί επίσης να σε βοηθήσει.

Αν την εξασκείς συχνά, όταν με το καλό αποφασίσεις να γίνεις μαμά, θα έχεις πιο εύκολο τοκετό και πιο εύκολη επαναφορά των γεννητικών οργάνων στην προηγούμενη κατάστασή τους.

Αν είσαι έγκυος ή έχεις γεννήσει εδώ κοντά, ξεκίνα ΣΗΜΕΡΑ αυτή την άσκηση.

Μπορείς να την κάνεις μέσα στο λεωφορείο, καθισμένη στο γραφείο σου, την ώρα που πλένεις τα πιάτα ή που βλέπεις τηλεόραση, όση ώρα μιλάς στο τηλέφωνο ή όσο διαβάζεις αυτό το post.

Τι είναι;

Μιλάω για την άσκηση Κέγκελ, την άσκηση που σφίγγει το πυελικό έδαφος, ας πούμε το σημείο που ενώνει τον κόλπο με τον πρωκτό και φυσικά όλους τους εσωτερικούς μύες της περιοχής και βοηθά στην επαναφορά των γεννητικών οργάνων με τά τον τοκετό και προλαμβάνει την ακράτεια. Το δυνατό περίνεο μας βοηθά να αποφύγουμε ή να ελέγξουμε την ακράτεια (και προσφέρει μεγαλύτερη απόλαυση στο σεξ!)

Πώς θα κάνεις την άσκηση Κέγκελ;

Αρχικά εντόπισε τους σχετικούς μύες – είναι αυτοί που σφίγγεις για να διακόψεις τη ροή των ούρων. Φαντάσου πως «ελέγχεις» ένα ασανσέρ.

Mall_Elevator_sm

Προσπάθησε να σφίξεις τους μύες ώστε να κάνουν 3 «στάσεις» στο ανέβασμα και άλλες 3 στο κατέβασμα. Σε κάθε «στάση» σφίξε και κράτησε για 5 δευτερόλεπτα. Χωρίς να χαλαρώσεις σφίξε λίγο ακόμη και κράτησε άλλα 5 δευτερόλεπτα. Δοκίμασε να ανέβεις άλλον έναν «όροφο», σφίγγοντας ακόμη περισσότερο. Χωρίς να χαλαρώσεις άρχισε να μειώνεις την ένταση του σφιξίματος, και κατέβα πάλι ορόφους, σε τρία στάδια, σφίγγοντας σε κάθε «όροφο».

Πρόκειται για μια πολύ απλή άσκηση που έχει τεράστια σημασία για το σώμα σου. Κάνε τρεις τέσσερις επαναλήψεις δύο φορές τη μέρα και θα με θυμηθείς!

Σε φιλώ,

Ελένη

Υ.Γ. Επειδή η τεχνολογία είναι άπαιχτη, μπορείς να κατεβάσεις δωρεάν app για το κινητό σου που να σου θυμίζει να κάνει ασκήσεις Κέγκελ κάθε μέρα! Ένας σύνδεσμος όπου μπορείς να βρεις διάφορες: http://appcrawlr.com/ios-apps/best-apps-kegel-exercises

 

 

Advertisements

6 σκέψεις σχετικά με το “Η άσκηση που μπορείς να κάνεις παντού χωρίς να το ξέρει κανείς

  1. Εντάξει, με έστειλες τώρα!!! Ότι θα διάβαζα σε ανάρτηση για την άσκηση αυτή, δεν το πίστευα ποτέ:) Είσαι άπαιχτη!
    Την γνωρίζω την άσκηση διότι μου την έμαθε ο γυναικολόγος μου όταν γέννησα το πρώτο μου παιδί και η ακράτεια μου χτύπησε το κουδούνι:))
    Δεν γνώριζα όμως την ονομασία της και ούτε πως υπάρχει ειδικό app!!! Τι μαθαινω η γυναίκα στα 40:)))
    Σ’ευχαριστούμε που μας τη θύμισες Ελένη

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Τρομερή άσκηση και μπράβο που μας την ξαναθυμίζεις! 😉
    Την κάνω χρόνια συχνά και μάλιστα την δίδασκα στους μαθητές μου στη γιόγκα (τώρα δεν έχω πια μαθητές, αλλά έχω τον εαυτό μου, ως το καλύτερο πειραματόζωο!) 😀
    Τώρα θα σας γράψω ή καλύτερα θα συμπληρώσω και κάτι που θα ρίξει και τις κοιλίτσες:
    1. Εισπνέουμε σφίγγοντας το πυελικό έδαφος (όπως περιγράφεται στην ανάρτηση) αλλά συγχρόνως ρουφάμε τη κοιλιά μας και μετά εκπνέουμε χωρίς όμως να χαλαρώσουμε τους μυς.
    2. Συνεχίζουμε ανεβαίνοντας στο β’ όροφο με το ασανσέρ,(νοερά!) εισπνέοντας και εκπνέοντας με ρουφηγμένα και σφιγμένα όλα… και συνεχίζουμε στον γ’ όροφο…
    3. «Κατεβαίνουμε» πάντα με εισπνοή και εκπνοή, σε τρία στάδιακαι σιγά σιγά χαλαρώνοντας όλο το σύστημα!
    Βλέπεις Ελένη μου, όλες, μα όλες οι ασκήσεις γυμναστικής και φυσιοθεραπείας, έχουν τη ρίζα τους στη γιόγκα! 😛

    ΑΦιλάκιαααααααααααααααααα! 🙂 (Α=Αληθινά)

    Μου αρέσει!

    1. Θα υιοθετήσω την παραλλαγή σου. Δεν το ήξερα αυτό που λες, αλλά βλέπω πως έχεις δίκιο και το κατάλαβα για ένα διάστημα που έκανα γιόγκα και ίδρωνα τρελά και έτρεμαν τα πόδια μου από την κούραση για να κρατήσω κάποιες στάσεις.
      (Χθες είχε συγκέντρωση όπως θα είδες και αργήσαμε πολύ να ξεκινήσουμε και δεν πρόλαβα να σε δω 😦 Σε άλλη ευκαιρία!)

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.