Η φίλη blogger Κατερίνα παίρνει τους δρόμους για το THE KM PROJECTS


Είναι μια από τις bloggers που (παρ)ακολουθώ και τώρα μάλιστα που ετοιμάζει καινούργια πράγματα στο blog της έχω ακόμη περισσότερους λόγους.

Της ζήτησα να μου στείλει κάτι δικό της να φιλοξενήσω και μου έγραψε για την προσπάθειά της να περπατάει. Μπράβο της που το έβαλε στην καθημερινότητά της και μπράβο σε όποια από εμάς τη μιμηθεί, αφού το περπάτημα είναι μια εξαιρετική άσκηση για το σώμα και το πνεύμα.

Σε φιλώ,

Ελένη

THE WALKING SESSIONS – THE KM PROJECTS

«Μισώ το γυμναστήριο! Δεν ξέρω αν ευθύνονται οι επιρροές των παιδικών μου χρόνων ή κάποια απέχθεια για ένα Lifestyle Που δεν ταίριαξε ποτέ με τα δικά μου δεδομένα. Ως παιδί πήγαινα στο κολυμβητήριο, είχα τιμήσει και τον ΕΝΟΑ και τον ΜΥΛΩΝΑ (ομάδες της Νέας Σμύρνης). Αλλά γυμναστήριο δεν πάω. Και αφού δεν είμαι και χειμερινή κολυμβήτρια, έπρεπε να βρω μια εναλλακτική άσκηση. Είχα σταματήσει για χρόνια την γυμναστική, τώρα όμως έπρεπε να ξαναμπώ στην διαδικασία να γυμναστώ. Και τι κάνει όποιος μισεί το γυμναστήριο; Αρχίζει το περπάτημα.

Κάπως έτσι ξεκίνησα να περπατάω, μέσα στον Μάρτιο, επιλέγοντας μια μικρή διαδρομή 2 χιλιομέτρων περίπου, φεύγοντας από την δουλειά μου και περπατώντας μέχρι τη Νερατζιώτισσα.

Κάθε αρχή και δύσκολη

Στην αρχή μου ήταν αρκετά δύσκολο να περπατήσω με σταθερό ρυθμό αυτή την απόσταση. Τόσα χρόνια «αγυμνασιάς» είχαν αρχίσει να διαμαρτύρονται μετατρέποντας κάθε διαδήλωση τους σε πόνο σε όλα τα σημεία του σώματος μου… Ξεκινώντας από τα πόδια.  Η επιμονή μου ήταν που με κράτησε. Πολύ γρήγορα βρήκα τον ρυθμό μου και έφτασα να επαναλαμβάνω σχεδόν κάθε μέρα την ίδια διαδρομή, κάθε μέρα όλο και πιο εύκολα. Τολμώ να πω ότι μετά από δύο μήνες ήταν κάτι σχετικά ευχάριστο.

Μεγαλύτερη Διαδρομή

Έχοντας κατακτήσει το οχυρό των 2 χιλιομέτρων θέλησα να τολμήσω κάτι πιο έντονο. Γιατί όχι 4 χιλιόμετρα; Που θα βρω όμως μια διαδρομή 4 χιλιομέτρων , που να μπορώ να την εντάξω στην καθημερινότητα μου χωρίς να με βγάζει από τον δρόμο μου;

Η βόλτα

Ένα βράδυ μετά από μια επίσκεψη σε γιατρό, αποφασίσαμε με τον άντρα μου να περπατήσουμε λιγάκι. Μόλις είχε μπει η άνοιξη, ήταν μέσα Απριλίου και η βραδιά ήταν ιδανική για περπάτημα και κουβέντα. Και κάπως έτσι βρεθήκαμε να έχουμε περπατήσει από τους Αμπελόκηπους στον Ευαγγελισμό. Το ομολογώ ότι είχα αρχίσει να κουράζομαι αλλά ο σύζυγος μου μού είπε γιατί να μπούμε στον Ευαγγελισμό; Δίπλα είναι το Σύνταγμα, πάμε να πάρουμε το Μετρό από εκεί.  Το ομολογώ, όταν είδα τη Μεγάλη Βρετανία ήταν λες και άκουσα αγγέλους στα αυτιά μου.

Η απόφαση

Λίγο η Άνοιξη που μπήκε για τα καλά, λίγο η ζυγαριά που είχε πάλι κολλήσει, αποφάσισα να το δοκιμάσω και την επόμενη μέρα. Και την μεθεπόμενη. Και την επόμενη εβδομάδα. Το πήρα απόφαση. Σχεδόν κάθε απόγευμα μετά την δουλειά κατεβαίνω στους Αμπελοκήπους και περπατάω μέχρι το Σύνταγμα. Κατεβαίνω τη Σούτσου, περνάω από το αγαπημένο μου MG, χαιρετώ τους αστυνομικούς στην Αμερικανική Πρεσβεία και κατηφορίζω μπροστά από το Μέγαρο Μουσικής και το πάρκο Ελευθερίας, λίγο πριν αρχίσει να μας χαιρετά ο ήλιος. Χαζεύω τα ζευγαράκια που είναι ξαπλωμένα στο γρασίδι του και συνεχίζω στην Βασιλίσσης Σοφίας. Κατηφορίζω περνώντας το Χίλτον , λέγοντας μια καλησπέρα στον «συνοδοιπόρο» Δρομέα που στέκεται απέξω και ζαλισμένη από τις μυρωδιές των γιασεμιών ενός πανέμορφου κήπου προχωρώ στον Ευαγγελισμό. Δεν είχα προσέξει ποτέ ότι έχει ολόκληρο πάρκο από μπροστά ο Ευαγγελισμός. Είναι τόσο πράσινο τώρα την Άνοιξη και μοιάζει λες και ανήκει σε μια εξευγενισμένη Ευρωπαϊκή Πόλη. Στα τελευταία μέτρα περνάω απέναντι για να χαζέψω τα αεροπλάνα στο Πολεμικό Μουσείο. Περνάω μπροστά από την Ρηγίλλης και ο ήλιος αρχίζει να με τυφλώνει καθώς δύει σιγά σιγά. Είναι η στιγμή που νιώθω την μεγαλύτερη κούραση. Σύντομα βλέπω την Ηρώδου Αττικού και τον Εθνικό Κήπο και σκέφτομαι: «Λίγο ακόμα».  Η Βουλή έχει αποκτήσει ένα αλλιώτικο νόημα σε αυτές μου τις καθημερινές διαδρομές.  Είμαι τόσο χαρούμενη που έφτασα Σύνταγμα».

Είμαι η Κατερίνα και ίσως με γνωρίζεις από τα The KM Projects μου, όμως έχω και το The KM Diet Project , για να περιγράφω τους αγώνες μου ενάντια στα περιττά μου κιλά. Αν θες μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ: http://thekmdietproject.blogspot.gr/

4 thoughts on “Η φίλη blogger Κατερίνα παίρνει τους δρόμους για το THE KM PROJECTS

  1. Υπέροχη η Αθήνα.Αλλά συνειδητοποιώ πως ή στα περπατάμε στα ανέμελα χρόνια μας ή μας επιβάλλεται για λόγους υγείας/καλύτερης ζωής.Το περπάτημα είναι η φύση μας που κάποια στιγμή θυσιάστηκε στον βωμό της ευκολίας.Πρέπει να βρούμε τρόπο να ξανα-αγαπήσουμε την φύση μας.Πολύ όμορφη ανάρτηση.Ευχαριστούμε Ελένη και Κατερίνα.

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Πολύ σημαντική άσκηση το περπάτημα, κι εγώ προσπαθώ να το εντάξω στην καθημερινότητά μου, αλλά δεν είμαι τόσο σταθερή στις αποφάσεις μου!Μπράβο, Κατερίνα, μας περιέγραψες πολύ όμορφα τη διάδρομή!Μου λείπει ώρες ώρες η Αθήνα!

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

