Γυναίκα Στα 40. The Grand Opening! :)


Όσο περισσότερες, τόσο καλύτερα και η φίλη μου η Σοφία από δω δεν θα μπορούσε να θέσει καλύτερα τις βάσεις για την αλλαγή δεκαετίας.

Σας φιλώ

ShareYourLikes

welcome 40s confetti

Έχω από την Κυριακή που όποτε με βλέπω στον καθρέφτη, δε βλέπω διαφορά. 🙂 Θα το θεωρήσω καλό σημάδι παρεάκι!

Στις 17 Μαϊου που λες, είχα γενέθλια. Αλλά ήταν αλλιώτικα από τα άλλα.

Γιατίέγινα 40 και τη μια έλεγα «τι καλά!» με επιχειρηματολογία, την άλλη έβγαζα κάτι λέξεις σαν κραυγές απελπισίας, τρόμου και άρνησης, με επιχειρηματολογία πάντα! 😀

Γιατί αυτομάτως πέρασα σε μια ολοκαίνουργια, διαφορετική δεκαετία! Ουάου Παναγία μου! The Grand opening κανονικά και με το νόμο! Το λέει κι η ταυτότητα. 😛

Γιατί το τελευταίο 6μηνο έχουν γίνει τρελές αναταράξεις σε μυαλό, καρδιά, ψυχή και περίπατο δεν το λες! Αλλά αυτά τα ταξίδια είναι ανεκτίμητα και το καταλαβαίνεις στο τέλος. Απλά είμαι genius και το έχω καταλάβει νωρίτερα #μηνπετάτε_αυγά #τοκατάλαβα_λέμε_αφού

Γιατί κλείσαμε την ίδια μέρα 12 χρόνια γάμου. Όχι εύκολα όλα, αλλά τα κλείσαμε. Συμφωνήσαμε στα 13 να κάνουμε τα κορόιδα, αν βέβαια μέχρι τότε δεν έχουμε…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 1.192 επιπλέον λέξεις

2 thoughts on “Γυναίκα Στα 40. The Grand Opening! :)

  1. Επειδή εμείς όχι μόνο τα κλείσαμε, αλλά τα περάσαμε κιόλας (όχι πολύ, αλλά τα περάσαμε), αυτό που δηλώνουμε με σιγουριά, είναι πως το νούμερο της ηλικίας, δεν είναι απαραίτητο να συμβαδίζει με το νούμερο της καρδιάς και της διάθεσης και μια γυναίκα 40 χρόνων στις μέρες μας, είναι δημιουργική, έμπειρη, κατασταλαγμένη και ζωντανή!!!…
    Welcome to the club!!!!
    Μαρίνα – Όλγα
    (http://toperiodikomas.blogspot.gr)

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Έτσι ακριβώς είναι κορίτσια! Και όταν έχετε θέματα για σαραντάρες να με σκουντάτε να τα ανεβάζω κι εγώ. Και φυσικά έχετε το ελεύθερο να παίρνετε από τα δικά μου αναφέροντας την πηγή μπλαμπλαμπλα…
      Να ανεβάσουμε το κέφι και τη διάθεσή μας!
      Φιλιά πολλά

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

