Αντίο κυτταρίτιδα! Δοκίμασα τη θεραπεία LPG Endermologie για κυτταρίτιδα


Με αφορμή τη στήλη Shape tested που έχουμε καθιερώσει στο Shape και στο shape.gr, δοκίμασα τη θεραπεία LPG Endermologie για κυτταρίτιδα. Εννοείται πως δεν έχω καθόλου κυτταρίτιδα (!),  αλλά προσφέρθηκα να πάω ως θυσία για το περιοδικό μου!

Με τη Μαίρη Φιλιππαίου

Πού το δοκίμασα:

Η δοκιμή έγινε στο MF Day Spa, όπου με υποδέχτηκε η διευθύντρια του κέντρου, η αισθητικός Μαίρη Φιλιππαίου.

Τι είναι η θεραπεία LPG Endermologie;

Πρόκειται για ένα φοβερό μηχάνημα που συνδυάζει θεραπείες για κυτταρίτιδα, χαλάρωση και τοπικό πάχος. Γιατί πολλές φορές αυτά τα τρία προβληματάκια συνυπάρχουν. Για τη δοκιμή, η Μαίρη «μελέτησε» το σώμα μου και προσάρμοσε το πρόγραμμα της θεραπείας ανάλογα με τα δικά μου δεδομένα ώστε να έχω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Η ώρα της θεραπείας:

Θα φορέσεις ένα ολόσωμο «καλσόν» ώστε να μην υπάρχει περίπτωση να πάθεις μελανιές. Η κεφαλή του μηχανήματος έχει δύο κυλίνδρους οι οποίοι δουλεύουν με διαφορετικό τρόπο και ταχύτητα ανάλογα με την κάθε περίπτωση και το αποτέλεσμα που θέλεις ώστε να διεγερθεί η λεμφική κυκλοφορία και με ανάλογα ακολουθεί η κίνηση της κεφαλής: πάνω κάτω, σταυρωτά, με αναρρόφηση…

θεραπεία κυτταρίτιδα

Η αίσθηση:

Υπέροχη, σαν ένα ανακουφιστικό, δυνατό μασάζ, τουλάχιστον στα σημεία που δεν έχω κυτταρίτιδα. Εκεί που έχω κυτταρίτιδα το μασάζ έγινε κάπως επώδυνο, σαν να ζουλάς μια μελανιά. «Γιατί;» ρώτησα τη Μαίρη Φιλιππαίου. «Επειδή εδώ υπάρχει φλεγμονή και έχει δημιουργηθεί ινώδης ιστός. Μετά από 2-3 συνεδρίες, δεν θα νιώθεις τίποτε που θα σημαίνει πως η κυτταρίτιδα υποχωρεί!»

 

Αν θέλεις να μάθεις (πολλά) περισσότερα για τη θεραπεία LPG Endermologie κατά της κυτταρίτιδας, για σύσφιξη και λιπόλυση, θα τα βρεις στο shape.gr.

 

Σε φιλώ,

Ελένη

7 thoughts on “Αντίο κυτταρίτιδα! Δοκίμασα τη θεραπεία LPG Endermologie για κυτταρίτιδα

  1. Λοιπόν τα έχω πάρει στο κρανίο, γιατι η wordpress εξακολουθεί παρά τις σωστές ρυθμίσεις να μην με ενημερώνει για τις αναρτήσεις κάποιων μπλόγκερς (όπως ΕΣΥ) κ σε άλλους να στέλνει τα σχόλια τους με αλαμπουρνέζικα ιδεογράμματα..ααααααα
    Ετςι, πάλι μπήκα τυχαία, για να ευχηθώ για χτες χρόνια πολλά κ έπεσα σε καινούργια ανάρτηση! Δεν την έχω διαβάσει κ τώρα δεν έχω χρόνο (φεύγω για γιατρό) 😉 αλλά ήθελα απλά να πω ότι….
    σου εύχομαι υγεία, μπόλικη αγάπη γύρω σου, θετική ενέργεια κ δημιουργικότητα στη δουλειά σου κ να δεις τα βλαστάρια σου όπως επιθυμείς!!!αα, και βεβαίως τέλεια αποτελέσματα στις εξετάσεις «σου» στις Πανελλήνιες Ελενακι μας! 🙂 φιλακιαααα

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Γλυκιά μου γλυκιά μου,
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει τελικά με το blogging, πόση ικανοποίηση, χαρά και θετική σκέψη μας προσφέρει.
      Ελπίζω ο γιατρός να είναι τύπου… οδοντίατρος!
      Άσχετο/σχετικό, νομίζω ότι κι εγώ δεν βλέπω τις αναρτήσεις πολλών, προφανώς και τις δικές σου αλλά τώρα δεν προλαβαίνω να τσεκάρω, θα το κοιτάξω μετά, αλλά με έβαλες σε σκέψεις.
      Φιλάκια

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

