Δεν μεγαλώνεις μόνο εσύ. Μεγαλώνουν και οι γνωστές σου celebrities – και το βρίσκουν υπέροχο!


Γιατί είναι τέλειο που μεγαλώνεις; Σε πειράζει που μεγαλώνεις; Έλα τώρα! Βγες από αυτό το τριπάκι και για να σε βοηθήσω σου έχω ένα κάρο celebrities που μεγαλώνουν και το χαίρονται!

Τζένιφερ Άνιστον«Μετά τα 40 μου το διασκέδαζα πολύ περισσότερο. Από επαγγελματικής άποψης, από σωματικής άποψης, από ψυχοθεραπευτικής άποψης!» –Τζένιφερ Άνιστον, 46 ετών

«Συνειδητοποιώ πως είμαι ευλογημένη που μπορώ να γεράσω. Να γερνάς, να μεγαλώνεις, είναι ένα προνόμιο, όχι εκ γενετής δικαίωμα, και οι περισσότεροι από εμάς που ζούμε στο Δυτικό κόσμο φαίνεται πως το έχουμε ξεχάσει αυτό». – Πολίνα Πορίζκοβα, 50 ετών

«Είμαι fucking ευγνώμων που είμαι ζωντανή.  Μέριλ ΣτριπΈχω τόσο πολλούς φίλους που είναι άρρωστοι ή έχουν πεθάνει και εγώ είμαι εδώ. Αστειεύεσαι; Σιγά μην παραπονιέμαι!» –Μέριλ Στριπ, 65 ετών

 

«Τώρα νιώθω καλύτερα από ποτέ. Κοιτάζω φωτογραφίες μου απ’ όταν ήμουν νεότερη και σκέφτομαι, <Θεέ, ήμουν τόσο υπέροχη τότε αλλά δεν το καταλάβαινα>. Ή <είμαι πολύ καλύτερη τώρα>. Στην πραγματικότητα μπορώ να διακρίνω την έλλειψη σιγουριάς γραμμένη παντού στο πρόσωπό μου, προσπαθώντας να γίνω κάτι που δεν ήμουν – παρότι εκείνη την περίοδο το θεωρούσα όλο αυτό cool». – Ελ Μακφέρσον, 51 ετών

«Το βασικότερο θετικό πράγμα που συμβαίνει όταν γίνεσαι 50 είναι πως από το <δεν σου φαίνεται η ηλικία σου> περνάς στο <δείχνεις μια χαρά για την ηλικία σου>. Είναι μια τεράστια πίεση αυτή που φεύγει από πάνω σου – σου επιτρέπεται να έχεις μια ρυτίδα, σου επιτρέπεται να έχεις χαλάρωση στην κοιλιά!» – Μισέλ Πφάιφερ, 57 ετών

Μισέλ Πφάιφερ

 

«Οι άνθρωποι γίνονται πιο παράξενοι όσο μεγαλώνουν. Μπορώ να ντυθώ όπως θέλω, να φερθώ όπως θέλω και νιώθω μια ελευθερία με το να μη με νοιάζει η γνώμη των άλλων». – Κάντις Μπέργκεν, 69 ετών

Έλεν Μίρεν«Δεν εύχομαι συχνά να ήμουν νεότερη επειδή πιστεύω πως είναι μια χαρά να μεγαλώνεις. Αυτό που μου αρέσει περισσότερο τώρα που μεγαλώνω είναι πως μπορώ να <γράφω> περισσότερους και περισσότερα». – Έλεν Μίρεν, 69 ετών

«Νιώθω καλύτερα με τον εαυτό μου τώρα απ’ ότι στα 20 μου. Νιώθω πιο άνετη με το μαγιό μου τώρα παρά πριν κάνω παιδιά. Σκέφτομαι πως ένα από τα καλύτερα που συμβαίνουν όταν μεγαλώνεις είναι πως αρχίζεις να αποδέχεσαι τον εαυτό σου». –Γκουίνεθ Πάλτροου, 42 ετών Γκουίνεθ Πάλτροου

«Με ανακουφίζει που όλοι μας γερνάμε. Είναι μέρος της ζωής. Ναι, με ενοχλεί όταν έχω ρυτίδες, πρηξίματα και χαλάρωση. Αλλά αυτό με συνδέει με την ανθρώπινη ράτσα. Γινόμαστε όλοι ίσοι». – Νταϊάν Λέιν, 50 ετών

«Τα 40 ήταν μια χαρά δεκαετία, τα 50 όμως… εδώ ήρθε αυτή η υπέροχη αυτογνωσία. Δεν προσπαθείς να γίνεις κάποια άλλη ή να κάνεις κάτι άλλο με τη ζωή σου. Σκέφτεσαι: Εδώ είμαι. Το έχω περάσει αυτό, έχω επιβιώσει και ξέρω ποια είμαι τώρα». – Κιμ Κατράλ, 58 ετών

Σαρλίζ Θερόν

«Πάντα βιαζόμουν. Ένιωθα σαν να μου τελείωνε ο χρόνος. Τώρα που είμαι μεγαλύτερη, ξέρω πως δεν χάνω τίποτε. Τώρα, γυρίζω στο σπίτι μου και νιώθω υπέροχα. Όταν έφτασα τα 30, συνειδητοποίησα πως δεν χρειάζεται να ευχαριστώ τους πάντες. Μπορούσα να απολαύσω πραγματικά τη ζωή και αυτό δεν είναι καθόλου κακό!» – Σαρλίζ Θερόν, 39 ετών

 

Κι εγώ, το ίδιο Σαρλίζ!

Σε φιλώ,

Ελένη

 

8 thoughts on “Δεν μεγαλώνεις μόνο εσύ. Μεγαλώνουν και οι γνωστές σου celebrities – και το βρίσκουν υπέροχο!

  1. Χρόνια πολλά, Ελένη μου!

    γερή και ευτυχισμένη
    να χαίρεσαι την οικογένειά σου

    να σου πω την αλήθεια, μετά τα 30 άρχισα να νιώθω ότι κάτι αλλάζει… αλλά είπα στον εαυτό μου ότι έχει και αυτό την χάρη του
    η ωριμότητα και η πείρα της ζωής αντισταθμίζουν τις εξωτερικές αλλαγές και δίνουν μια εσωτερική πληρότητα, νομίζω…

    φιλιά και την αγάπη μου,
    Αλεξία

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Αλεξία μου, τις καλύτερες ευχές μου για σένα και την οικογένειά σου. Και συμφωνώ μαζί σου, φυσικά κάτι (πολλά) αλλάζει μετά τα 30 και μετά τα 35 και μετά τα 40, αλλά όπως λες κι εσύ η ωριμότητα και η πείρα έχουν μια μοναδική γοητεία.
      Φιλιά πολλά

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

