Γιατί χρειάζεσαι ένα ακόμη ένα ζευγάρι παπούτσια


Το εκμεταλλεύονται οι διαφημιστές και οι στυλίστες, σε κατηγορεί (σιωπηλά) γι’ αυτό ο άντρας της ζωής σου, σε κοροϊδεύει ο κολλητός σου. Εσύ όμως πραγματικά χρειάζεσαι ένα ζευγάρι παπούτσια, σε μια πολύ συγκεκριμένη απόχρωση του μαύρου (ναι, που το περίεργο;) και θα τα πάρεις!

 

Μα δεν τα θέλεις όλα; photo:agirlastyle.com
Μα δεν τα θέλεις όλα;
photo:agirlastyle.com

Αγοραστική μανία ή εκτόνωση;

Είναι αγοραστική μανία αυτό που σε πιάνει με το shopping, χρειάζεσαι πάντα όλα όσα αγοράζεις ή παίζει κάτι άλλο; Πολλές φορές η βόλτα στην αγορά παίζει το ρόλο της εκτόνωσης από διάφορα προβλήματα που μας απασχολούν, απαντούν οι ειδικοί.

Δεν έχει τόσο να κάνει με το «καταναλώνω άρα υπάρχω», όσο με την εκπλήρωση συναισθηματικών αναγκών που διοχετεύονται και εκτονώνονται μέσα από τη βελτίωση της εικόνας που έχουμε για τον εαυτό μας – shopping therapy, το λέμε. Βέβαια, οι ψυχαναγκασμοί και οι ακραίες συμπεριφορές για τα οποία διαβάζουμε στα περιοδικά (συνήθως) δεν μας αφορούν.

Αυτό που ισχύει για τις περισσότερες από εμάς είναι ότι η σχέση μας με το shopping είναι ένα ασφαλές και ανώδυνο είδος εκτόνωσης και ψυχοθεραπείας.

Δεν πειράζει να είσαι το material girl που τραγουδούσε και η Μαντόνα στα πρώτα της βήματα (τι σου θύμισα τώρα η fortysomehting!), αν αυτό σε κάνει να αισθάνεσαι καλά και σου φτιάχνει τη διάθεση!

 

Και θα μοιραστώ μαζί σου μερικούς λόγους που εγώ νιώθω καλύτερα όταν έχω αγοράσει κάτι καινούργιο – έστω κι αν είναι κάτι μικρό και πραγματικά φτηνό:

Νιώθω καλύτερα

Ακόμη κι ένα καινούριο καλσόν ή ένα φουλάρι που θα δέσω στην τσάντα –που είναι και ΕΝΤΕΛΩΣ της μόδας αυτό το φθινόπωρο- θα προσθέσει νέο αέρα στην εμφάνιση και την αυτοπεποίθησή μου. Θα ανανεώσει την περσινή μου γκαρνταρόμπα και θα μου φτιάξει το κέφι.

Είναι ένας τρόπος να βρεθώ με τις φίλες μου

Μέσα στον πανικό παιδιά-σύζυγος-σπίτι-δουλειά δεν είναι και το πιο εύκολο να τα παρατήσω όλα για να πάω για ένα ποτό με μια φίλη μου. Αν όμως συνδυάσουμε έναν καφέ με μια βόλτα για ψώνια στα μαγαζιά, δεν είναι πιο εύκολο;

Γιατί ποτέ δεν έχω αρκετά…

…ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ. Κι αυτό δεν είναι διαπραγματεύσιμο. Τουλάχιστον τώρα που οδεύουμε στην αλλαγή της σεζόν!

 

Σε φιλώ,

Ελένη

 

Υ.Γ. Μα το ξέρεις ότι στ’ αλήθεια το μαύρο έχει αποχρώσεις;

3 thoughts on “Γιατί χρειάζεσαι ένα ακόμη ένα ζευγάρι παπούτσια

    1. 1. Έλα μου ντε; Γι’ αυτό τα λέμε και τα γράφουμε, για εκτόνωση όταν δεν μπορούμε να τα κάνουμε/αγοράσουμε!
      2. Αυτό ισχύει εντελώς! Γενικά το φουλάρι παίζει πολύ αυτή τη σεζόν και μπορείς να αλλάξεις πολύ ένα σύνολο.

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

