Είναι το στρώμα μου μονό


Και τό’ χω κάνει και στενό! Η Αλίκη Βουγιουκλάκη στην ταινία «Η κόρη μου η σοσιαλίστρια» είπε μια μεγάλη αλήθεια και έθιξε ένα σοβαρό θέμα. Πόσο εύκολο είναι να κοιμάσαι μαζί με τον σύντροφό σου;

Ροχαλίζει, σου τραβάει τα σεντόνια, σε στριμώχνει, κολλάει επάνω σου, σε διώχνει όταν κολλάς επάνω του, παραμιλάει, στριφογυρνάει σαν το αρνί στη σούβλα, νανουρίζεται από την ανοιχτή τηλεόραση ενώ εσύ θέλεις απόλυτη ησυχία… Αν είσαι single στο κρεβάτι, δεν μπορείς μάλλον να καταλάβεις πόσο σπαστικά ακούγονται και είναι όλα αυτά και πόσο μπορεί να διαταράξουν τον ύπνο σου.

 

Με κάτι τέτοιο, θα μπορούσα να συμβιβαστώ!
Με κάτι τέτοιο, θα μπορούσα να συμβιβαστώ!

Και, επειδή ξέρουμε πόσο σημαντικός είναι ο καλός ύπνος για τη λειτουργία του οργανισμού και του εγκεφάλου σου, για να μπορείς να λειτουργείς και να αντεπεξέρχεσαι στις απαιτήσεις της καθημερινότητας, εγώ σε καταλαβαίνω αν εύχεσαι να είχες το χώρο και την ευκαιρία για δυο ξεχωριστές κρεβατοκάμαρες! (Θα σου έλεγα, δύο μονά κρεβάτια στην ίδια κρεβατοκάμαρα, αλλά εκεί θα παρέμενε το πρόβλημα του ροχαλητού και του παραμιλητού και της ανοιχτής τηλεόρασης.)

 

Λοιπόν, θα σου πω την αμαρτία μου. Θα ήθελα ένα πολύ μεγάλο υπέρδιπλο κρεβάτι, σαν αυτά που έχουν στα πολυτελή ξενοδοχεία, με τεράστια παπλώματα και σεντόνια και ακουστικά με μακρύ καλώδιο για την τηλεόραση. Και το καλοκαίρι, τέλεια ρυθμισμένο κλιματισμό για να κοιμάμαι αγκαλιά με τον άντρα μου.

 

Καλά αν θέλουν κι οι δύο αγκαλίτσα, αν όμως θέλει μόνο ο ένας και ο άλλος θέλει το χώρο του;;;;
Καλά αν θέλουν κι οι δύο αγκαλίτσα, αν όμως θέλει μόνο ο ένας και ο άλλος θέλει το χώρο του;;;;

Είναι όμως κάποια βράδια που θα εκτιμούσα πολύ δυο χωριστές κρεβατοκάμαρες! Σου το εξομολογούμαι και αμαρτία εξομολογημένη δεν είναι αμαρτία.

χωριστά κρεβάτια

Όταν είμαι κουρασμένη και ξαπλώνω και θέλω απλά να ηρεμήσω και μου βάζει σε κανονική ένταση πολιτικές συζητήσεις, ε, δεν αντέχω. Να ξαπλώσω να ηρεμήσω είπα, όχι να αγχωθώ για το αν θα είμαστε αύριο στην ευρωζώνη ή όχι. Κι αν είναι να βγούμε, μπορώ να το μάθω το πρωί που θα ξυπνήσω.

 

Και παρότι δεν συνηθίζουμε τα δύο κρεβάτια και τις χωριστές κρεβατοκάμαρες στη χώρα μας, πες μου, δεν θα ήθελες κι εσύ κάποιες φορές την ησυχία σου;;;;

 

Σε φιλώ,

Ελένη

14 thoughts on “Είναι το στρώμα μου μονό

  1. Πω πω Ελένη, έπιασες το πιο ευαίσθητο θέμα στον γάμο!!!! Ο Παναγιώτης, όσο καλοβολος είναι ξύπνιος, ΤΟΣΟ δύσκολος είναι στον ύπνο! Δεν λέω την απόλυτη ησυχία την σέβεται ο δόλιος – μέχρι να κοιμηθώ. Μετά όμως ξυπνάω μέσα στην νύχτα με την τηλεόραση να παίζει το πιο άκυρο θρίλερ στην διαπασων και ο Παναγιώτης να έχει αποκοιμηθει, όπως πάντα, ΠΑΝΩ στο τηλεκοντρόλ.! Για το ροχαλητό που σπάει τύμπανα δεν θα πω, χάνω κάθε βράδυ της ζωής μου τουλάχιστον μια ώρα ύπνο… Επίσης απλώνεται σε ΟΛΟ το κρεβάτι και θεαματικά αφού εντελώς ξαφνικά θα γυρίσει πλευρό κάνοντας στροφή 360 μοιρών και πέφτοντας πάνω μου. Ουκ ολίγες «σφαλιάρες» έχω φάει… Κάνα δυο φορές πιυ έχει αποκοιμηθει στο σαλόνι, έχω κάνει τον πιο γλυκό ύπνο της ζωής μου- εγώ κοιμάμαι σαν πουλάκι σχεδόν δεν αλλάζω πλευρό όλη νύχτα!! Αχ με έπιασε το παράπονο τώρα, μπυ έρχεται να γράψω ανάρτηση. Αν δεν χάσω το συναίσθημα, μέχρι να μπορεσω θα το κάνω!! ΣΥΝΕΧΕΙΑ αναφέρω τις χωριστές κρεβατοκαμαρες μα η αλήθεια είναι πως παρότι είναι ΑΝΥΠΟΦΟΡΟΣ όταν κοιμάται, τον θέλω εκεί δίπλα μου να έχω έναν λόγο παραπάνω να γκρινιάζω!!!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Σε νιώθω και σε κατανοώ Γιάννα μου! Μας ξυπνάνε, μας σκουντάνε, μας κάνουν φασαρία, μας κλωτσάνε, μας ξεσκεπάζουν (και προφανώς διαρτύρονται ότι ΕΜΕΙΣ τα κάνουμε αυτά) αλλά τους θέλουμε εκεί, δίπλα μας! Σκοπεύω όμως να δοκιμάσω να κοιμηθώ με ωττασπίδες, γιατί το ξύπνημα από το ροχαλητό είναι το χειρότερό μου. Με πιάνει όμως το άγχος μήπως κάτι φωνάξουν τα παιδιά και δεν ακούσω ή μήπως μπουν κλέφτες (!!!!) και δεν πάρω είδηση!

      Μου αρέσει!

  2. -«Έλα ρε κορίτσάρα μου, χαμήλωσε την τηλεόραση!!! Με ξύπνησες!»
    -«Σταμάτα να ροχαλίζεις για να την χαμηλώσω!»

    Όσο για τα σκεπάσματα…ο καθένας το γικό του από αρραβωνιασμένοι. 😉

    Δεν χρειάζεται να γραψω περισσότερα νομίζω! ε;;;; χαχαχαχαχα

    Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Επειδή είμαι single στο κρεβάτι δυσκολεύομαι να θυμηθώ πως ήταν όταν δεν ήμουν single στο κρεβάτι! 🙂 Ωστόσο, θεωρώ (και τότε το θεωρούσα) εγκληματικό, να υπάρχει στη κρεβατοκάμαρα του ζευγαριού τηλεόραση 😦 Χάνεται κάθε μαγεία νομίζω.. Επίσης αυτή τη στιγμή ξεκινά στην τηλεόραση «η κόρη μου η σοσιαλίστρια» ! Αχαχαχα! Φιλιά πολλά Ελένη μου και όνειρα γλυκά 🙂 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

  4. Ταυτίστηκα απόλυτα! Μια δεύτερη κρεβατοκάμαρα ας υπάρχει στο σπίτι, αχρείαστη να ‘ναι (λέμε τώρα). Απ’ όσα είπες το ροχαλητό για ‘μένα είναι το πιο αβάσταχτο και απ’ όσο ξέρω ζευγάρια που γεράσανε μαζί χρησιμοποιούσαν συχνά ξεχωριστά δωμάτια για να κοιμούνται. Δε νομίζω πως πρέπει να το βλέπουμε ενοχικά το όλο θέμα… Άλλο πράγμα (ιερό πρωτίστως!) ο ύπνος κι άλλο η στιγμή γι’ αγαπούλες.

    Αρέσει σε 1 άτομο

  5. Προσωπικά Ελένη μου, τη βρήκα/με τα τελευταία (ίσως και δέκα) χρόνια την ηρεμία- υγεία- χαρά- ευτυχία- γαλήνη μου/μας! 😉
    Όταν έφυγαν τα παιδιά, (τι καλά, τι καλά!) ο καθένας είχε το δωμάτιο του, με την TV του (που προσωπικά δεν ανοίγω ποτέ) με το pc του, με το μπάνιο του, το σταθερό του τηλ. τα βιβλιαράκια του, τα πραγματάκια του, τη μουσικούλα που του αρέσει, το φωτάκι του! κλπ κλπ! Το τέλειοοοοο! 😛
    Όντως μπορεί αυτό να σοκάρει στην Ελλάδα, αλλά αν έχεις το χώρο, είναι η καλύτερη λύση!
    Ξέρω «ζευγάρια» που άνετα μετά από μια μαύρη νύχτα πχ ροχαλητού κλπ, θα δολοφονούσαν άνετα τον «σύντροφο» το πρωί! χαχαχα! 😉
    Επίσης, έχει πλάκα το φλέρτ, του εκάστοτε συντρόφου, όταν επιθυμεί να επισκεφτεί το έτερο ήμισυ στο κρεββάτι… και αυτά τα γράφω, μετά από 32 χρόνια γάμου! 😀

    Υπομονή Ελένη μου, οι ωτοασπίδες «τότε» με βοήθησαν! 😛

    ΑΦιλάκιαααααααααααααααα! χαμογελαστά! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Σε βρίσκω απίστευτα προχωρημένη και σωστή! Εποφθαλμιώ κι εγώ καμιά εξτρά κρεβατοκάμαρα – και πιστεύω πως είναι ένας από τους πιθανούς τρόπους για να κρατηθεί ζωντανό το ενδιαφέρον, όσα χρόνια γάμου κι αν γιορτάζεις στις επετείους!
      Φιλιά πολλά!

      Μου αρέσει!

  6. Ώρες ώρες Ελένη μου, τι να σου πω, μέσα στο μυαλό μου είσαι! Χθες βράδυ, απηυδυσμένη που είχα μείνει με μια μικρή γωνίτσα χώρου, τι μικρή δηλαδή, έτοιμη να πέσω κάτω ήμουν και πλευρό να αλλάξω δεν χωρούσα, έβγαλα τον πασά μου φωτογραφία για να δει να καμαρώσει το αραλίκι που είχε, γιατί δεν με πιστεύει κιόλας ότι απλώνετε παρά πάνω από ότι του πρέπει, λέει πως όσο μεγαλώνω ιδιοτροπεύω! Το είδε λοιπόν, αλλά δεν πιστεύω πως κάτι θα αλλάξει, μεταξύ μας τώρα… Νομίζω ότι όσο περνά ο καιρός θα αποζητώ κι εγώ μία κρεβατοκάμαρα με δυο μονά κρεβάτια…
    Φιλί!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

