Ιδέες για μικρομάνες (που μου σύστησαν αναγνώστριες του blog!)


Ξέρεις ότι εγώ έχω μεγαλύτερα παιδιά και ότι δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα με κατασκευές και ιδέες τύπου, αγόρασε αυτό, στο blog μου.

Αλλά, παρότι το blog μου δεν είναι ιδιαίτερα -ή αποκλειστικά- μαμαδίστικο, έχω πολλές αναγνώστριες μανούλες που μου στέλνουν κατά καιρούς ιδέες και σχόλια.

Δύο από αυτά αξίζει νομίζω να βγουν στον αέρα!

Η διαδικτυακή φίλη μου η Νάνσυ έχει ένα μικρό μωρό και μου έστειλε ένα μήνυμα για τις βρεφικές πάνες Agnotis. Ο λόγος που σου το αναφέρω είναι γιατί ο ενθουσιασμός της για την ποιότητα και την τιμή τους με έπεισε! Στα συν τους ότι είναι ελληνικές! Αν σε ενδιαφέρει, μπες στο agnotis.com για περισσότερες πληροφορίες.

Πάνες Agnotis

Η δεύτερη περίπτωση ήταν για μένα μια πολύ ευχάριστη έκπληξη. Στο post μου για τη νονά είχα βάλει τη φωτογραφία μιας εξαιρετικής -κατά τη γνώμη μου- κατασκευής της ξαδέρφης μου, της Αντωνίας Δασκαλάκη.

flymetothemoonΜια αναγνώστρια του blog, η Μάγια, μου έστειλε μήνυμα και μου είπε πως από το link της φωτογραφίας βρήκε το μαγαζί της Αντωνίας και παράγγειλε από κει το στολισμό της εκκλησίας και τις μπομπονιέρες για τη βάφτιση της κορούλας της! Οπότε, νά τη η αφορμή για να παινέψω το σπίτι μου και να σου συστήσω τις υπέροχες και οικονομικές κατασκευές του www.flymetothemoon.gr

 

 

flymetothemoon

flymetothemoonΕλπίζω να βρεις ωραίες ιδέες για γάμο, βάφτιση, στολισμούς και δωράκια στο flymetothemoon και περιμένω τις εντυπώσεις σου για τις πάνες! Και επειδή μου άρεσε αυτή η ιδέα, στείλε μου κι εσύ ιδέες ή μικρά μαγαζιά που ανακαλύπτεις να τα μοιραζόμαστε.

 

Σε φιλώ,

Ελένη

 

6 thoughts on “Ιδέες για μικρομάνες (που μου σύστησαν αναγνώστριες του blog!)

  1. Α, ωραία ανάρτηση!!
    για μικρομανούλες και όσους αγαπούν τα μικράκια!

    Καλές δουλειές στο μαγαζί, είναι πανέμορφο.

    Για τις συγκεκριμένες πάνες, χωρίς να θέλω να δημιουργήσω άσχημες εντυπώσεις, πρέπει να πω ότι στο μικρό μου δεν ταίριαξαν… του δημιούργησαν ερεθισμούς και , ενώ είχα κάνει συνδρομή, την διέκοψα και μας έμειναν μπόλικες πάνες.
    Ίσως θα είναι καλύτερο να ζητήσετε πρώτα να σας στείλουν κάποιες για δοκιμή, ειδικά αν ξέρετε ότι το μικρό σας έχει ευαίσθητο δέρμα.

    Φιλιά
    Αλεξία

    (Ελένη, αν νομίζεις ότι είναι δυσφημιστικό, μην δημοσιεύεις το σχόλιο)

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Καλημέρα!
      Δεν θεωρώ ότι είναι δυσφήμιση γιατί το κείμενο δεν είναι διαφημιστικό 😉 Κι εμένα (στα μωρά μου δηλαδή) μου είχαν ταιριάξει τα Pampers πολύ περισσότερο από άλλες μάρκες πάνας, νομίζω πως έχει να κάνει και με την επιδερμίδα του κάθε μωρού.

      Μου αρέσει!

  2. Να σου πω ότι θα ήθελα πάλι να αλλάζω πάνες; Θα στο πω! Μου έχει λείψει η μωρουδίλα! Να μεγαλώσουν οι γιοί να προλάβω γίνω γιαγιά γιατί για μάνα από την αρχή δεν το βλέπω… Αλλά η ζωή είναι περίεργη, ποτέ δεν ξέρεις! 😉 Το μαγαζάκι της ξαδέρφης σου φοβερό! Καλά κάνεις και το συστήνεις!
    Καλημέρες!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Σε πιστεύω!!! Και σε ευχαριστώ εκ μέρους της ξαδέρφης μου, κι εγώ το βρίσκω πολύ γουστόζικο και είναι όλα καλοδουλεμένα – αλλιώς δεν θα το σύστηνα.
      Φιλιά

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

