Κόρες, μαμάδες – πώς θα γίνεις από κορίτσι γυναίκα


Συζητούσα με μια φίλη μου που έχει κόρες μεγαλύτερες από τη δική μου, ενήλικες πια, και λέγαμε για blogs και βιβλία και δουλειές. Και μου έβαλε την ιδέα για μια στήλη που θα απευθύνεται στις μαμάδες και τις κόρες τους ή στις κόρες μέσω των μαμάδων.

μητέρα κόρη

Κι αφού ήταν δική της η ιδέα και αφού είναι συνάδελφος δημοσιογράφος, της είπα να κάνει μια αρχή. Κι επειδή είναι τέτοιος τύπος, μου έστειλε ένα κείμενο που με έκανε και χαμογέλασα – και θα το δείξω κάποια στιγμή και στην κόρη μου για να παίρνει ιδέες.

Σε φιλώ,

Ελένη

Υ.Γ. Η «ανωνυμία» είναι για να γλιτώσει τα σχόλια της μικρής της κόρης!

Πώς να γίνεις από κορίτσι γυναίκα (και το αντίστροφο)

Της Μ.

Αν με ρωτούσες τώρα που ούτε κατά λάθος δεν μπορείς να με πεις κορίτσι τι θα ήθελα, θα προτιμούσα να είχα μείνει κορίτσι με τις φίλες μου και τα δυνατά μας χαχανητά μέσα στα λεωφορεία, τις πλάκες με τα αγόρια, δυο τρία χρώματα στα μαλλιά, ινδικά και Μαροκινά αξεσουάρ και φαγωμένα νύχια.

 

Εντάξει, εσύ μπορεί να βιάζεσαι να φορέσεις πέρλες, εγώ αυτά τα ζηλεύω! Αλλά εγώ είμαι fortysomething, που νιώθω και θέλω να δείχνω μικρότερη!

Όμως τα περισσότερα κορίτσια θέλουν να γίνουν γυναίκες (όπως κι εγώ στην ηλικία τους άλλωστε). Ωραία λοιπόν. Πώς θα γίνεις από κορίτσι γυναίκα;

Πρώτα από όλα ο τρόπος που σκέφτεσαι

Ο κανόνας είναι απλός. Σταμάτησε να είσαι αγοροκόριτσο. Αν όμως νομίζεις ότι το να πετάξεις τα τζιν και τις καουμπόικες μπότες θα σε κάνει αυτόματα κυρία κάνεις λάθος (παρόλο που δεν είναι απόλυτα αδικαιολόγητο). Εδώ όμως μιλάμε για κάτι πιο θεμελιώδες. Τον εξορκισμό του αγοροκόριτσου που υπάρχει μέσα σου. Ξέρεις τώρα… Ο τρόπος που σηκώνεις το πηγούνι και μιλάς, ο τρόπος που τινάζεις πίσω τα μαλλιά σου, ο τρόπος που φυσάς τον καπνό από το τσιγάρο… Αν θέλεις να γίνεις κυρία πρέπει να συμπεριφέρεσαι σαν κυρία.

Έλα τώρα, το κάπνισμα δεν είναι μόνο επικίνδυνο. Είναι last year!
Έλα τώρα, το κάπνισμα δεν είναι μόνο επικίνδυνο. Είναι last year!

Άλλαξε λεξιλόγιο

Ακόμη και στο χιουμοράκι του, δε λέει...
Ακόμη και στο χιουμοράκι του, δε λέει…

Τα κορίτσια και οι γυναίκες διαφοροποιούνται και από το λεξιλόγιο που χρησιμοποιούν. Αν θέλεις να φέρεσαι σαν γυναίκα ποτέ μην αρχίσεις να φωνάζεις το Γιάννη που περνάει έξω από την καφετέρια έστω και αν έχεις μήνες να τον δεις. Τέλος πρόσεξε τη διάλεκτο που χρησιμοποιείς. Απαγορεύονται δια ροπάλου οι “μπιπ” λέξεις. Ο Πέτρος είναι Πέτρος και ο Γιώργος Γιώργος. Και φυσικά δεν είναι και οι δυο μαλάκες (που και να είναι εσύ δεν πρέπει να τους αποκαλείς έτσι δημόσια). Επίσης στην ίδια συνομοταξία δεν ανήκουν και οι φίλες σου και καλά θα κάνετε να σταματήσετε να αποκαλείτε η μια την άλλη με το συγκεκριμένο υποκοριστικό. Επιπλέον, πρέπει να εμπεδώσεις πολύ καλά ότι οι προτάσεις γενικά δεν καταλήγουν σε «ρε». Οπότε οι προτάσεις του τύπου «τι λες, ρε», «που πας, ρε», «πότε θα βγούμε, ρε» τουλάχιστον συντακτικά δεν είναι σωστές. Και προσοχή στις ξένες γλώσσες. Τις ξένες γλώσσες και λέξεις τις χρησιμοποιούμε κυρίως όταν μιλάμε με κάποιον που δεν μιλάει την ελληνική ή σε σπάνιες περιπτώσεις (κυρίως σε θέματα μόδας) όταν δεν υπάρχει αντίστοιχη λέξη για να εκφραστούμε στα ελληνικά. Δεν ανακατεύουμε όσες λέξεις ξέρουμε ελληνικές και ξένες κατά βούληση και με ανεξέλεγκτο τρόπο.

Το ντύσιμο

Πέρα απ’ όλα τα άλλα, τους κανόνες και τα πρέπει που ουσιαστικά αλλάζουν κάθε τόσο, μην ξεχνάς τον χρυσό κανόνα της σάρκας. Υπάρχει ένα όριο όπου η έκθεση της σάρκας σε εκθέτει αισθητικά.

Βιάζεσαι, βιάζεσαι μικρή μου!
Βιάζεσαι, βιάζεσαι μικρή μου!

 

Το όριο αυτό θα το ανακαλύψεις με τα χρόνια αλλά για την ώρα φρόντισε να μην δείχνεις και πόδια και κοιλιά και στήθος στην ίδια εμφάνιση. Διάλεξε ένα από τα τρία (ή κανένα). Και πριν φύγεις μην ξεχνάς ποτέ το άρωμά σου (μην μου πεις ότι δεν έχεις άρωμα;).

Μ.

7 thoughts on “Κόρες, μαμάδες – πώς θα γίνεις από κορίτσι γυναίκα

  1. Χαχαχα, και γω στα thirty sth ακόμα παλεύω να διώξεω το αγοροκόριτσο, ίσως γιατι μεγάλωσα με αδελφό, οι φίλοι μου ηταν κυρίως αγόρια, κουμπάροι στο γάμο μου ηταν δυο αντρες πάλι… 🙂 Είμαι καλα, γιατρέ μου;

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Πόσο επίκαιρη στις σκέψεις μου αυτή σου η ανάρτηση!
    Εγώ ακόμα δεν το έχω διώξει το αγοροκόριτσο και ομολογώ ότι της ζηλεύω τις γυναίκες που το έχουν κάνει!
    Και είμαι ακριβώς σε αυτή την προσπάθεια! Λίγο περισσότερο στύλ (δεν εννοώ στο ντύσιμο!), λόγω περισσότερο προσοχή στο πώς μιλάω ακόμα και στο πώς κάθομαι!
    Ώπα. στις κόρες μας δεν απευθύνεται το κείμενο; Ε καλά! Κι εγώ κόρη κάποιας μαμάς είμαι!

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

