Βαδίζω και παραμιλώ


Κάθομαι και παραμιλώ. Οδηγώ και παραμιλώ. Βαδίζω και παραμιλώ.

Στα μαγαζιά και στο σούπερ μάρκετ το προσέχω πια και μαζεύομαι, γιατί με κοιτάζουν παράξενα. Γιατί άραγε;

Δεν είναι όμως πρόσφατη συνήθεια. Από έφηβη θυμάμαι παραμιλούσα. Έκανα αναπαραγωγή κάθε καβγά με το αγόρι μου. Και εννοείται πως την ώρα που παραμιλούσα και «ξανάπαιζα» τον καβγά, έβρισκα τις καλύτερες απαντήσεις και τις θανατηφόρες ατάκες.

Και γιατί παραμιλώ; Γιατί δεν είμαι multitasking μόνο μέσα στο σπίτι. Είμαι και στη ζωή μου. Δυσκολεύομαι να κάνω μόνο ένα πράγμα.

Όταν περπατάς κάνεις μόνο ένα πράγμα. (Όχι, το να σκέφτομαι από μέσα μου δεν είναι αρκετό, δεν μετράει – μόνο όταν τρέχω δεν μιλάω γιατί λαχανιάζω.) Το να μιλάς μαζί, αρχίζει να κάνει το περπάτημα υποφερτό.

Το να πλένεις τα πιάτα είναι ένα πράγμα. Το να μιλάς μαζί, αρχίζει να κάνει τη λάντζα υποφερτή.

Και ούτω καθεξής.

Ε, όχι κι έτσι! Εσύ δεν παραμιλάς ποτέ δηλαδή;
Ε, όχι κι έτσι! Εσύ δεν παραμιλάς ποτέ δηλαδή;

Και επιπλέον, έχω πολλά στο κεφάλι μου. Πάρα πολλά. Και αν αρχίσω να τα λέω στον άντρα μου, α) θα βαρεθεί, β) θα εκνευριστεί και γ) δεν θα με ακούσει. Ένα από τα τρία ή και τα τρία μαζί. Για τα παιδιά μου, δεν το συζητώ. Σε φίλους, δεν μπορώ να τους πιάνω μονότερμα.

Έτσι κάποια πράγματα, σημαντικά ή εντελώς ασήμαντα, τα λέω στον εαυτό μου, σε ανοιχτή ακρόαση. Δυνατά. Και ενίοτε μου απαντάει. Δυνατά. Και έτσι τα πηγαίνουμε μια χαρά.

Αυτά.

Σε φιλώ,

Ελένη

Υ.Γ. Και σκέψου, παλιά που παραμιλούσα και τότε, δεν υπήρχαν τα κινητά. Αν με έβλεπαν με περνούσαν εκατό τοις εκατό για σαλεμένη. Τουλάχιστον τώρα αν εντοπίσω ότι κάποιος με κοιτάζει κάνω ότι διορθώνω το ακουστικό στο άφτί μου∙ μιλάω-με-κάποιον-στο-τηλέφωνο τύπου! Και όσο για το αυτοκίνητο; Όλα καλά αφού έχουμε την ανοιχτή ακρόαση!

15 thoughts on “Βαδίζω και παραμιλώ

  1. Εντάξει, ταυτίστηκα απόλυτα! Χαίρομαι που δεν είμαι μόνη! (Είχα αρχίσει ν’ ανησυχώ). 🙂 Πραγματικά έχω κάνει τις ίδιες σκέψεις μ’ εσένα για το όλο ζήτημα… Επίσης, θεωρώ πως έξτρα συσσωρευμένη ενέργεια που δε διοχετεύθηκε κάπου βγαίνει σε παραμιλητό (δικιά μου θεωρία, δεν έχω διαβάσει κάτι σχετικό). Και εννοείται πως στο δρόμο έχω πετύχει κόσμο να με κοιτάει περίεργα ζυγίζοντας πόσο μπορεί να τα ‘χω παίξει! Αγωνιστικούς χαιρετισμούς Ελένη! 😉

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Έτσι: σε «ανοιχτή ακρόαση» με τον εαυτό μας, μπας και σωθούμε… Πόσο σε καταλαβαίνω να ΄ξερες.. Σημεία των καιρών μάλλον… Πολλά φιλιά 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Δεν είσαι μόνη σου, Ελένη! Γιατί πώς αλλιώς να αντέξεις τη λάντζα ή το σίδερο, αν δεν έχεις και λίγο κους κους (με τον εαυτό σου); χαχαχα!
    Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!

    Μου αρέσει!

  4. Όταν πήγαινα τρίτη λυκείου, στο δρόμο για το σχολείο συναντούσα ένα νεαρό που μιλούσε μονος του. Έκανε ερωτήσεις στον εαυτο του και απαντούσε με άλλη φωνή κοιτώντας τον ουρανό!! Να τα προσέξεις τα παραμιλητα!! 😛 Χιχιχι!!!

    Μου αρέσει!

    1. Κι εγώ το έκανα αυτό με τις ερωταπαντήσεις – εξάλλου δεν είναι σωστό να μην απαντάς όταν σε ρωτάνε κάτι, ακόμη κι όταν ρωτάς εσύ τον εαυτό σου!
      Τώρα, αν δω ότι με έχουν εντοπίσει κάνω ότι μιλάω στο κινητό μου, σε hands free ή σε ανοιχτή ακρόαση και βγαίνω Κυρία 🙂

      Μου αρέσει!

  5. Χαχαχα! Ελένη δεν είσαι η μόνη. Το κάνω συνεχώς και ναι… κι εμένα με κοιτάνε σαν να μου λένε, πάει σάλεψε αυτή αλλά δεν με νοιάζει καθόλου.
    Σε διάβαζα κι ήταν σαν να έβλεπα τον εαυτό μου, μάλλον όλες έχουμε το σύνδρομο οπότε μην ανησυχείς!

    Μου αρέσει!

    1. Γεια σου Νικολέτα!
      Αυτό ακριβώς έγραψα στην Άιναφετς πριν από λίγο. Με το blog μου ένιωσα πως δεν είμαι μόνο εγώ που κάνω και σκέφτομαι όλα αυτά τα παράξενα – είμαστε πολλές!

      Καλημέρα

      Μου αρέσει!

  6. Καλή βδομάδα Ελένη!
    Πρώτη φορά διαβάζω για το φωναχτό παραμιλητό γιατί οι περισσότεροι (δλδ όλοι!) μιλάμε συνέχεια μέσα μας και αυτό σταματάει μόνο στον βαθύ ύπνο! 😉
    Ευτυχώς που τώρα με τα κινητά, «αυτό» δεν σοκάρει πια κανένα, έτσι μην ανησυχείς!!! 😛
    Θα σου πρότεινα να γράφεις ότι σου κατεβαίνει στο κεφάλι κάθε πρωί, σ’ ένα τετράδιο, να γράφεις πειθαρχημένα τρις σελίδες…. το έκανα για μήνες, ήταν εξαιρετική εκτόνωση, έτσι γλίτωσαν οι γύρω απ΄ τη μουρμούρα ή απ’ τα παράπονα ή απ΄ τη φλυαρία! 😀
    Πάω τώρα να διαβάσω, τι λένε οι ειδικοί για το παραμιλητό και ίσως επανέλθω! 😉

    ΑΦιλάκια με ευχές για να σταματήσει η βροχή και το κρύο! 🙂

    Μου αρέσει!

    1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Στεφανία,

      Να διαβάσεις, να διαβάσεις και να μου πεις αν βρεις κάτι ενδιαφέρον! Όσο για το να γράφω, ομολογώ πως κάπως έτσι ξεκίνησα το blog – παρότι στη συνέχεια το έχω πάει από δω κι από κει. Όμως εδώ λέω και τις γκρίνιες μου και τα παράπονά μου και μετά νιώθω καλύτερα γιατί τα έχω μοιραστεί και γιατί πολλές φορές ανακαλύπτω πως δεν είμαι (η) μόνη!

      Σε φιλώ

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

