Κάποιο λάθος έχει γίνει στην ταυτότητά μου


Ή δεν θυμάται καλά η μαμά μου.

λάθος ταυτότητα

Ή ήταν μεθυσμένος ο τύπος στο ληξιαρχείο.

burnett_einsteinΉ κάποιος έπαιξε με το χωροχρόνο.

Ή ο Αϊνστάιν τα λέει πολύ καλά και ο χρόνος είναι σχετικός.

Ή τρελός παπάς με βάφτισε.

photo:www.gadgetbox.gr
photo:www.gadgetbox.gr

Ή μπορεί να είμαι διχασμένη-και-βάλε προσωπικότητα.

Ή δεν μπορώ να συμβιβαστώ με τις συμβάσεις.

Ή δεν μπορώ να καθίσω στ’ αβγά μου.

photo:skouliki-skoulikia.blogspot.com
photo:skouliki-skoulikia.blogspot.com

Ή είναι στραβός ο γιαλός. (Αχ, τώρα θυμήθηκα το Γιαλό στη Μύκονο, μου έχουν λείψει τα ταξίδια, άτιμη οικονομική κρίση. Άσχετο.)

Γιατί παρότι ο χρόνος περνάει, τα παιδιά μου μεγαλώνουν, ψηλώνουν, ανοίγουν δρόμους και χαράζουν μονοπάτια, παρότι το σώμα μερικές φορές με προδίδει, το πνεύμα εκεί.

Όρθιο, να κοιτάζει μπροστά και μακριά, να ψάχνει φάρους, να ψάχνει νέα γη και να κοιτάζει πίσω μόνο για να πάρει δύναμη από τις ρίζες και τις αγάπες για να συνεχίσει να ψάχνει και να δοκιμάζει με την ασφάλεια της εμπειρίας για άγκυρα.

φάρος

Τώρα αυτό είναι καλό ή κακό, θα σε γελάσω.

Και δεν έχει και σημασία. Απλά είναι.

Σε φιλώ,

Ελένη

Υ.Γ. Σήμερα δεν είχα να πω πολλά. Στον εαυτό μου μάλλον μιλούσα (παραμιλούσα).

7 thoughts on “Κάποιο λάθος έχει γίνει στην ταυτότητά μου

  1. Εγώ είμαι με τον Αϊνστάιν…ο χρόνος είναι σχετικός!
    Αλλιώς τον αντιλαμβάνονται στα ληξιαρχεία, αλλιώς οι παπάδες κι αλλιώς εμείς γιατί είμαστε σοφοί σαν τον Αϊνστάιν!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Το πνεύμα πρόθυμο, η σαρξ (και η τσέπη, άτιμη κενωνία!) ασθενής!

    Αναρωτιέσαι αν είναι κακό; Μόνο καλό μπορεί να είναι και να
    μην ανησυχείς καθόλου για τον παπά που σε βάφτισε! Χαχα! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

