Τι είναι η ομορφιά;


Μια σκέψη, ένα κείμενο που φέρνει μπροστά στον καθρέφτη το πραγματικό, το μοναδικό, ξεχωριστό ον που είναι ο καθένας μας – και όταν το αγαπήσουμε εμείς, όταν εμείς του φερθούμε ως άξιο να αγαπηθεί, τότε θα ακολουθήσουν και οι άλλο ι το δικό μας πρόσταγμα.

Σε φιλώ,
Ελένη
https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

Martha is Blogging

Είναι καιρός τωρα που σκέφτομαι σοβαρά να απενεργοποιήσω τον λογαριασμό μου στο facebook. Δεν το έχω πάρει ακόμα αποφάση, μιας και (το ομολογώ χωρίς φόβο και πάθος) είμαι εξαρτημένη.

Σάββατο μεσημεράκι όμως κι ενώ η Δώρα κοιμάται, «πέφτω πάνω» στην κοινοποίηση φίλου μου από το εξωτερικό με τίτλο «what is beauty» (να ένας λόγος να μην το κλείσω ακόμη).



Διαβάζοντας τα λόγια του, ακούω ζωντανά κάποιες φωνές στο μυαλό μου.

«Έρχεται ο θάμνος!!»

Η αναλαμπή είναι απο τα σχολικά μου χρόνια και ο θάμνος είμαι εγω εξαιτίας των υπερβολικά φουντωτών μαλλιών μου.

Επόμενη στάση του μυαλού μου οι φωτογραφίες που έχω να φαίνονται τα πόδια μου. Μια ελιά στο δεξί γόνατο ήταν πάντα το αγκάθι μου. Στις λιγοστές φωτογραφίες που δεν μπόρεσα τελικά να αποφύγω εχω πάντα την παλάμη μου σε εκείνο το σημείο.

Και τελικά στα 31 μου συνειδητοποιώ ότι τα μαλλιά μου, η ελιά μου και πόσα…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 81 επιπλέον λέξεις

Σχολιάστε

