Γυμναστική για καλύτερο σεξ


Υπάρχει, και βέβαια υπάρχει. Και δεν είναι Κάμα Σούτρα και δεν είναι ούτε καν pole dancing. Σκέτο Pilates είναι, σε διάφορες μορφές και εκδοχές του.

kama-sutra-1

Και η αλήθεια είναι πως έψαχνα έναν καλό τίτλο για να σου μιλήσω για μια εντυπωσιακή “ανακάλυψη” που έκανα χθες, αλλά αν σου έλεγα ότι θα σου πω για το πυελικό έδαφος και πόσο σημαντικό ρόλο παίζει στη ζωή σου δεν ξέρω αν ο τίτλος αυτός θα σε τραβούσε.

Επειδή όμως αυτά που έμαθα θέλεις να τα μάθεις, συνέχισε παρότι τώρα σου αποκάλυψα το περιεχόμενο!

Γυμναστική για καλύτερο σεξ

Δεν σου είπα όμως ψέματα στον τίτλο. Το πρωί στο περιοδικό (στο Shape) διάβαζα ένα αγγλικό κείμενο για το σεξ (βλέπεις; όλα εκεί καταλήγουν) και έλεγε ότι η διάταση των δικεφάλων στα πόδια διεγείρει το νεύρο του σεξ – εντάξει στα ελληνικά δεν το λέμε έτσι, ούτε και ξέρω πώς ακριβώς το λέμε, αλλά η ουσία δεν αλλάζει.

Butterfly-Stretch

Και το απόγευμα που έκανα flow pilates με την Alina Bartha -μια από τις πολύ καλές γυμνάστριες που έχω γνωρίσει με πιστοποίηση από το αμερικανικό αθλητικό πανεπιστήμιο National Academy of Sports Medicine (MASM)- την ώρα που κάναμε διατάσεις, εννοείται πως τη ρώτησα. Και παρότι στην αρχή χαζογελάσαμε όλες, μετά το μάθημα η Alina μας είπε πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με το σεξ και τη γυμναστική. Εν συντομία:

Γιατί σου κάνει καλό να γυμνάζεσαι τακτικά – και ειδικά να κάνεις Pilates και yoga

  • Οι ασκήσεις που εμπλέκουν το πυελικό έδαφος (νάτο πάλι) δηλαδή τους μύες που σφίγγεις όταν θέλεις να πας στην τουαλέτα, ασκήσεις που δουλεύουν τους κοιλιακούς σου ειδικά το κάτω μέρος του ορθού κοιλιακού, τους “κάτω” κοιλιακούς, είναι ζωτικής σημασίας για εμάς τις γυναίκες.
Οι μύες που ενώνουν την ουρήθρα με τον πρωκτό, είναι από τους πιο σημαντικούς για την καλή λειτουργία του σώματός σου σε όλες τις ηλικίες.
Οι μύες που ενώνουν την ουρήθρα με τον πρωκτό, είναι από τους πιο σημαντικούς για την καλή λειτουργία του σώματός σου σε όλες τις ηλικίες.
  • Η αιμάτωση που προκαλεί η υπεροξυγόνωση κατά την άσκηση βοηθάει τα γεννητικά όργανα, τα εσωτερικά και τα εξωτερικά, να παραμένουν υγιή και νεανικά. Αυτό σημαίνει ότι έχεις πολύ καλύτερες πιθανότητες από μια γυναίκα που δεν γυμνάζεται να αποκτήσεις παιδί και μετά τα 40-45 και ότι μπορεί να καθυστερήσει η εμμηνόπαυση – αν και το τελευταίο δεν είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο ακόμη.

“Σκεφτείτε να έχετε σπάσει το χέρι σας”, μας εξήγησε η Alina. “Όταν βγάλετε το γύψο, ο μυς θα έχει ατροφήσει αφού δεν θα κινείται. Το ίδιο ισχύει και για τα γεννητικά όργανα, τα εσωτερικά και τα εξωτερικά. Όταν γυμνάζονται –ναι, και το σεξ θεωρείται καλή γυμναστική γι’ αυτά αλλά εμείς εδώ μιλάμε για Pilates και yoga κορίτσια- διατηρούνται σε καλύτερη κατάσταση, όπως κάθε μυς του σώματός μας.

Και οι ορμόνες παίζουν εννοείται σημαντικό ρόλο και επίσης λειτουργούν καλύτερα σε μια σωστά αιματωμένη και οξυγονωμένη περιοχή.

  • Τέλος, δυνατό πυελικό έδαφος σημαίνει ότι όταν γεννήσεις θα έχεις πιο εύκολο και γρήγορο τοκετό αλλά και ότι δεν θα εμφανίσεις ακράτεια ούρων, σήμερα, αύριο ή μεθαύριο. Και αυτά είναι εξαιρετικά σημαντικά!
  • Και επειδή όλα περιστρέφονται γύρω από το σεξ, δυνατό πυελικό έδαφος σημαίνει καλύτερο σεξ και πιο έντονοι οργασμοί, δηλαδή καλύτερο σεξ.

Ασκήσεις Κέγκελ

Εξαιρετική και παρόμοια δράση έχουν οι ασκήσεις Κέγκελ. Είναι μια άσκηση που προτείνεται στις γυναίκες κατά την εγκυμοσύνη και μετά τον τοκετό για να σφίξουν πάλι οι μύες της πυέλου που έκαναν σούπερ διάταση για να περάσει το μωρό, είναι όμως και μια άσκηση που πρέπει να κάνουμε όλες για να προλάβουμε την ακράτεια. Πώς θα την κάνεις;

Μπορείς να κάνεις τις ασκήσεις Κέγκελ ακόμη και την ώρα που δουλεύεις!
Μπορείς να κάνεις τις ασκήσεις Κέγκελ ακόμη και την ώρα που δουλεύεις!

Αρχικά εντοπίζεις τους σχετικούς μύες – είναι αυτοί που σφίγγουμε για να διακόψουμε τη ροή των ούρων. Φαντάσου τώρα πως «ελέγχεις» ένα ασανσέρ. Προσπαθείς να σφίξεις τους μύες ώστε να κάνεις 3 «στάσεις» στο ανέβασμα και άλλες 3 στο κατέβασμα. Σφίξε και κράτα για 5 δευτερόλεπτα. Χωρίς να χαλαρώσεις σφίξε λίγο ακόμη και κράτησε άλλα 5 δευτερόλεπτα. Δοκίμασε, τώρα, να ανέβεις άλλον έναν «όροφο», σφίγγοντας ακόμη περισσότερο. Χωρίς να χαλαρώσεις άρχισε να μειώνεις την ένταση του σφιξίματος, και πάλι σε τρία στάδια. Κάνε τις ασκήσεις Κέγκελ κάθε μέρα και το σώμα σου θα σε ευγνωμονεί.

Πες μου, δεν είχα δίκιο ότι είναι σημαντικές αυτές οι πληροφορίες και εξαιρετικό κίνητρο για να ξεκινήσεις γυμναστική;

Σε φιλώ,

Ελένη

Υ.Γ. Στους άντρες, οι ασκήσεις Κέγκελ βοηθούν επίσης στην πρόληψη της ακράτειας και προλαμβάνουν ή αντιμετωπίζουν την πρόωρη εκσπερμάτωση.

 

Advertisements

3 σκέψεις σχετικά με το “Γυμναστική για καλύτερο σεξ

  1. Χαχαχα! Α! γι αυτόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο; 😛
    Ας σοβαρευτώ… έχω υπάρξει και δασκάλα γιόγκα για πολλά πολλά χρόνια, βασικά ξεκίνησα όταν ήμουν έγκυος στο πρώτο μου παιδί στα 22 μου, στη Γαλλία.
    Τα τελευταία χρόνια κάνω κάθε πρωί 20 λεπτά με μια ώρα γιόγκα, νηστική.
    Δεν είμαι φαν του πιλάτες γιατί θεωρώ πως είναι η μοντέρνα εκδοχή της γιόγκα με σοβαρές παραλήψεις!
    Πάντως ότι κάνει κανείς με αγάπη για το σώμα του, είναι Άριστο!

    ΑΦιλάκια Ελένη και μπράβο για τις αναρτήσεις σου! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Καλημέρα Σταφανία μου,
      Το θέμα είναι να κάνει κανείς ό,τι επιλέξει για το σώμα του, για καλύτερη διάθεση και για υγεία, όπως λες.
      (Γιατί δεν κάνουμε ένα θέμα για τη yoga – ομολογώ πως έχω κάνει λίγες φορές στη ζωή μου αλλά δεν με κέρδισε τόσο – ακόμη!)

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.