Η Σίντι Κρόφορντ φωτογραφίζεται χωρίς photoshop


Η φωτογράφιση έγινε για το τεύχος Απριλίου του αμερικάνικου Marie Claire σε ένα κόνσεπτ “φωτογράφιση χωρίς photoshop”.

Όλα αγάπη μου είναι θέμα attitude! Σιγά μη σοκαρίστηκα!
Όλα αγάπη μου είναι θέμα attitude!

Και αν είσαι εκεί γύρω στα fortysomething τη θυμάσαι θεά στις πασαρέλες.

Για μένα η Σίντι Κρόφορντ ήταν το πιο όμορφο από τις υπόλοιπες –καλλονές- κοπέλες top models της δεκαετίας του 1990. Δεν ξέρω γιατί. Νομίζω ήταν η πιο γήινη, η πιο ρεαλιστική, η πιο γλυκιά. Τέλος πάντων, υποκειμενικό είναι αυτό.

Αλλά με αυτή τη φωτογράφιση χωρίς photoshop της βγάζω το καπέλο. Που στα 48 της τόλμησε να καταρρίψει την εικόνα της fortysomething γυναίκας που παραμένει αψεγάδιαστη, της γυναίκας που γεννάει και έχει ξανά φέτες κοιλιακούς σε 40 μέρες το πολύ, της γυναίκας που γυμνάζεται και έχει σώμα 20άρας.

Μπορεί να υπάρχουν πραγματικά αυτές οι γυναίκες. Είναι όμως λίγες. Και πιθανώς έχει να κάνει με τα γονίδια. Κι εγώ γυμνάζομαι, κι εγώ δεν έχω παχύνει, έχω κάνει όμως δύο παιδιά.

Και εκτός κι αν αποφασίσω πως θα ζω μια μη φυσιολογική ζωή (όπου θα τρέφομαι μόνο με πρωτεΐνες και λαχανικά π.χ. και δεν θα πίνω τα τσιπουράκια και τα κρασάκια μου με τους φίλους μου και δεν θα τσιμπολογάω το μισό πακέτο από τα πατατάκια που τρώει η κόρη μου βλέποντας τηλεόραση), ε, η κοιλιά μου θα είναι πάντα λίγο χαλαρή και όσο δυνατούς κοιλιακούς κι αν έχω θα τους  σκεπάζει ένα στρωματάκι λίπους και όσα καθίσματα και προβολές κι αν κάνω, την κυτταρίτιδά μου θα την έχω.

Και θα κλείσω αντιγράφοντας – και συμφωνώντας 100% ως μητέρα κόρης, με τα λόγια της Σίντι Κρόφορντ*:

Δεν ήμουν ποτέ ένα κοκαλιάρικο κορίτσι, από εκείνα που μπορούν να τρώνε τα πάντα, άρα και βέβαια γυμναζόμουν και προσπαθούσα να τρέφομαι σωστά. Αλλά την ίδια ώρα, ήθελα να είμαι ένα καλό παράδειγμα για την κόρη μου, από την άποψη του ότι πρέπει να αποδέχεται κανείς τον εαυτό του, χωρίς να λέω «αυτό με κάνει να δείχνω χοντρή» ή «δεν μπορώ να το φάω αυτό» ή «κάνω δίαιτα».

Απλώς προσπαθώ να της δίνω το καλό παράδειγμα. Αν βγούμε για παγωτό, θα φάω κι εγώ, αλλά ένα μικρό. Δεν θέλω να νομίζει ότι το να προσέχουμε τον εαυτό μας σημαίνει να μην διασκεδάζουμε ποτέ.

Ανυπομονώ να δω τις υπόλοιπες celebrities που έχουν κάνει φωτογράφιση χωρίς photoshop στο ίδιο κόνσεπτ.

Σε φιλώ,

Ελένη

*Τα λόγια της συνέντευξης είναι copy – paste από το http://www.infokids.gr που αναφέρει ως πηγή του άρθρου το  http://www.protothema.gr/ Για να είμαστε σωστοί.

 

 

2 thoughts on “Η Σίντι Κρόφορντ φωτογραφίζεται χωρίς photoshop

Σχολιάστε

