Πολύτιμα μέταλλα για την επιδερμίδα σου


Τα μέταλλα και τα ιχνοστοιχεία ανήκουν στις ουσίες που παίρνουμε από τις τροφές και παίζουν σημαντικό ρόλο στην καταπολέμηση των ελευθέρων ριζών – των βασικών ενόχων της γήρανσης. Και επειδή στα fortysomething μας χρειαζόμαστε οποιαδήποτε βοήθεια μας προσφέρει η φύση, δεν θα πούμε όχι στα πολύτιμα μέταλλα και τα ιχνοστοιχεία που βοηθούν την επιδερμίδα να παραμένει ελαστική και αφράτη!

Τα πιο άγνωστα πολύτιμα μέταλλα

Το μαγνήσιο: Είναι απαραίτητα για το μεταβολισμό των κυττάρων, του συνδετικού ιστού και ειδικά των ινοβλαστών, που κατασκευάζουν τα πολύτιμα για την ελαστικότητα της επιδερμίδας κολλαγόνο και ελαστίνη.

Και στη μαύρη σοκολάτα!!! photo:www.onlyfoods.net
Και στη μαύρη σοκολάτα!!!
photo:www.onlyfoods.net

Πού τα βρίσκεις; Το ασβέστιο βρίσκεται στα γαλακτοκομικά, τα αβγά, τα ψάρια, το αλεύρι και τα φρούτα. Το μαγνήσιο περιέχεται στο καλαμπόκι, τα αχλάδια, τα κεράσια, τους ξηρούς καρπού και στα γαλακτοκομικά.

Το πυρίτιο: Είναι απαραίτητο για το σχηματισμό του κολλαγόνου και τους συνδετικούς ιστούς του δέρματος και έχει άμεση σχέση με την απαλότητα της επιδερμίδας.

photo:ediblesiliconvalley.com
photo:ediblesiliconvalley.com

Πού το βρίσκεις; Περιέχεται στα παντζάρια, το καστανό ρύζι, το πίτουρο ρυζιού, τη γλυκιά πιπεριά, τη σόγια, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά και τα δημητριακά ολικής άλεσης.

 

 

Ο χαλκός: Είναι ιχνοστοιχείο απαραίτητο μεταξύ άλλων για το μεταβολισμό των κυττάρων, για το σχηματισμό του συνδετικού ιστού, το μεταβολισμό του σιδήρου, τη σωστή λειτουργία του κεντρικού νευρικού συστήματος και έχει σημαντική αντιοξειδωτική δράση.

Δεν είναι μόνο για καλή τύχη, αλλά και για καλύτερη επιδερμίδα! photo:www.pinterest.co m
Δεν είναι μόνο για καλή τύχη, αλλά και για καλύτερη επιδερμίδα!
photo:www.pinterest.co
m

Πού τον βρίσκεις; Ο χαλκός είναι άφθονος στο κρέας, τα οστρακόδερμα, τα καρύδια και τους σπόρους. Βρίσκεται επίσης στο ψωμί ολικής άλεσης και σε προϊόντα σιταριού.

Το κοβάλτιο και το μαγγάνιο: Τα δύο αυτά στοιχεία θα τα βρεις πολύ συχνά σε μάσκες και προϊόντα για την περιποίηση του δέρματος με ακμή. Δρουν ρυθμιστικά στην έκκριση του σμήγματος και αποτοξινώνουν το δέρμα. Συγκεκριμένα το κοβάλτιο δρα συνδυαστικά με τη βιταμίνη Β12 και είναι απαραίτητο για την καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος και την απορρόφηση του σιδήρου. Τροφές πλούσιες σε κοβάλτιο είναι το βοδινό συκώτι, η γαλοπούλα, ο σολωμός, η γλώσσα, τα τυριά, το σιτάρι, η σίκαλη, το κριθάρι, η βρώμη, τα καρύδια, τα φυστίκια, το αχλάδι και το λάχανο.

Τα μέταλλα και τα ιχνοστοιχεία δεν είναι πολύτιμα μόνο για την υγεία του σώματος, αλλά και της επιδερμίδας σου! photo:www.newpharmacy.gr
Τα μέταλλα και τα ιχνοστοιχεία δεν είναι πολύτιμα μόνο για την υγεία του σώματος, αλλά και της επιδερμίδας σου!
photo:www.newpharmacy.gr

Το μαγγάνιο από την άλλη πλευρά διαθέτει αντιοξειδωτικές ιδιότητες ενώ συμβάλει στην πέψη και την απορρόφηση της βιταμίνης Ε από τον οργανισμό – της βιταμίνης που σου χαρίζει απαλό και ελαστικό δέρμα! Καλές πηγές του είναι το αβοκάντο, ο ανανάς, οι ξηροί καρποί, οι σταφίδες, το τσάι, τα προϊόντα ολικής άλεσης, τα φασόλια, ο αρακάς, το σπανάκι, το μπρόκολο, τα πορτοκάλια, το συκώτι και ο κρόκος του αβγού.

Η οκτακοζανόλη: Πρόκειται για μια αλκοόλη που συμβάλει στην καλύτερη λειτουργία των κυττάρων και τη βρίσκουμε συνήθως σε συμπληρώματα διατροφής. Συνυπάρχει στο λάδι (κυρίως στο σιτέλαιο) με τη βιταμίνη Ε και είναι εξίσου πολύτιμη για την επιδερμίδα.

 

 

Σε φιλώ,

Ελένη

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.