Η χειρότερη μόδα ever – βαμμένες τρίχες στη μασχάλη


Αν νόμιζες ότι στα fortysomething σου τα έχεις δει όλα, έκανες λάθος.

Ή στραβός είναι ο γιαλός, ή στραβά αρμενίζουμε... photo:www.pinterest.com
Ή στραβός είναι ο γιαλός, ή στραβά αρμενίζουμε…
photo:www.pinterest.com

Το ουράνιο τόξο μετακόμισε από τον ουρανό (ή έστω από τις βαφές που κάνουν στα μαλλιά τους οι πιτσιρίκες) στις τρίχες της μασχάλης. Ναι, καλά διάβασες. Η καινούργια μόδα στην Αμερική είναι να αφήνεις αξύριστες τις τρίχες της μασχάλης και να τις βάφεις στα χρώματα του ουράνιου τόξου!

Μια στιλίστρια από γνωστό κομμωτήριο στο Σιάτλ, έβαψε τις τρίχες της μασχάλης πελάτισσάς της τιρκουάζ ώστε να ταιριάζουν με τα τιρκουάζ μαλλιά της. Η ανάρτησή της στο blog της (δες εδώ για λεπτομέρειες http://offbeathome.com/2014/10/how-to-dye-your-armpits) είχε 32.000 χτυπήματα!

 

Δεν ξέρω αν σου φαίνεται όμορφο, εμένα προσωπικά με τρομάζει. Λες να γερνάω;;;;
Δεν ξέρω αν σου φαίνεται όμορφο, εμένα προσωπικά με τρομάζει. Λες να γερνάω;;;;

Τώρα τα έχω δει όλα!

Σε φιλώ,

Ελένη

 

Υ.Γ. Λες να γερνάω και να μου φαίνονται τρελές οι τάσεις της μόδας; Λες να κάνω σαν γιαγιά που φρικάρει με τα ροζ μαλλιά της πιτσιρίκας εγγονής της; (Ελπίζω όχι γιατί βάφω με τα χεράκια μου ροζ τούφες στα μαλλιά της κόρης μου – χρώμα που βγαίνει με τα λουσίματα, έτσι;)

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.