Ξέρεις τις χρήσεις του primer;


Ανακάλυψα το primer και νιώθω σαν να ανακάλυψα την Αμερική.

Και ενώ βρήκα αυτές τις ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες πληροφορίες και θέλησα να τις μοιραστώ μαζί σου, γιατί το primer είναι το τέλειο προϊόν βάσης για τις λίγο πιο ώριμες επιδερμίδες, σε δεύτερη φάση σκέφτομαι ότι μπορεί να τα ξέρεις όλα αυτά και να τα βρίσκεις άχρηστα.

Αυτό είναι το δικό μου αγαπημένο, με μεταξένια υφή! photo: beautifullyglossy.blogspot.com
Αυτό είναι το δικό μου αγαπημένο, με μεταξένια υφή!
photo:
beautifullyglossy.blogspot.com

Επειδή όμως ελπίζω πως δεν είμαι η μόνη fortysomething που μέχρι πριν λίγο καιρό δεν ήξερε τι εστί primer, εγώ θα τα πω κι ας πάνε στο βρόντο.

Κι αν ξέρεις κάτι παραπάνω, μη διστάσεις, μοιράσου το κι εσύ μαζί μας!

Χρησιμοποίησε primer στα μάτια

Είναι ένα προϊόν 3-σε-1. Άπλωσε μια μικρή ποσότητα γύρω από τα μάτια σου και στο επάνω βλέφαρο: χάρη στην υφή του, το primer γεμίζει αόρατα τις μικρές ρυτίδες στο πόδι της χήνας, δίνει λάμψη και καλύπτει (όσο μπορεί) κύκλους και σακούλες, εμποδίζει το μολύβι ή τη σκιά να μαζευτούν στις πτυχώσεις του βλεφάρου και εξουδετερώνει τις κοκκινίλες.

 

photo:www.thebestmakeupproducts.com
photo:www.thebestmakeupproducts.com

Χρησιμοποίησε primer στα χείλη

Με το ίδιο σκεπτικό, άπλωσε μια μικρή ποσότητα primer στα χείλη σου για να μην μαζεύεται το κραγιόν μέσα στις πτυχώσεις. Στην αγορά θα βρεις ειδικά primer για τα χείλη, αλλά εγώ δοκίμασα το κανονικό και διαπίστωσα ότι βοηθάει το κραγιόν να στρώσει τέλεια.

 

photo:www.khanapakana.com
photo:www.khanapakana.com

Χρησιμοποίησε primer στο ντεκολτέ

Θέλεις να αναδείξεις το ντεκολτέ σου; Το λείο και λαμπερό δέρμα είναι απαραίτητο. Κι αν δεν τα διαθέτεις από τη φύση σου ή αν θέλεις να τα τονίσεις λίγο παραπάνω, το primer είναι το μυστικό!

 

Μέρες που έρχονται, άπλωσε και μια πούδρα με διακριτική λάμψη για να δώσεις γιορτινή έμφαση (!) στο ντεκολτέ σου! photo:laliamora.blogspot.com
Μέρες που έρχονται, άπλωσε και μια πούδρα με διακριτική λάμψη για να δώσεις γιορτινή έμφαση (!) στο ντεκολτέ σου!
photo:laliamora.blogspot.com

Κάλυψε τις κοκκινίλες

Αν έχεις κοκκινίλες από ακμή ή ευρυαγγείες ή γενικά το δέρμα σου κοκκινίζει εύκολα, ένα primer με πράσινη απόχρωση θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις ομοιόμορφη επιδερμίδα. Αν έχεις ενεργή ακμή, διάλεξε ένα προϊόν που να περιέχει anti-acne συστατικά και για καλό και για κακό συμβουλέψου πρώτα τη δερματολόγο σου.

 

photoQwww.gurumakeupemporium.com
photoQwww.gurumakeupemporium.com

Και κάτι που εγώ τουλάχιστον δεν ήξερα: primer για τις βλεφαρίδες!

Για πιο πυκνές και μακριές βλεφαρίδες άπλωσε πρώτα μια στρώση lash primer κάτω από την κανονική σου μάσκαρα. Προτίμησε lash primer με βιταμίνη Ε ή γλυκερίνη που επιπλέον θρέφει και ενυδατώνει τις βλεφαρίδες σου.

 

photo:ever8beauty.com
photo:ever8beauty.com

Σε φιλώ,

Ελένη

 

Υ.Γ. Επειδή primer από δω, primer από κει, θα σου τελειώσει γρήγορα, να ξέρεις ότι στην αγορά κυκλοφορούν εξαιρετικά primer σε μάρκες ευρείας κατανάλωσης τα οποία είναι και πολύ οικονομικά. Αν θέλεις ονόματα και διευθύνσεις, για να μην τα γράφω εδώ στείλε μου ένα μήνυμα να σου πω!

10 thoughts on “Ξέρεις τις χρήσεις του primer;

  1. μετα primer εχω σχεση χρονων που λενε. Τα αγαπω και με αγαπουν , δεν λειπουν απο το νεσεσερ την δουλειας μου σαν μακιγιεζ αλλα και στο προσωπικο μου νεσεσερ και να ξερεις αξιζουν τα λεφτα τους

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Αυτό έχω καταλάβει κι εγώ. Αλλά αφού είσαι του επαγγέλματος, για λύσε μου αν ξέρεις μια απορία. Το καλοκαίρι, τα χρησιμοποιούμε κι αν ναι, πριν ή μετά το αντηλιακό; (Κι άλλο θέμα, βάζουμε ενυδατική κάτω από το αντηλιακό το πρωί ή μόνο το αντηλιακό αρκεί;;;;)

      Μου αρέσει!

      1. Ελενη επειδη με ρωτας να σου πω οτι εξαρταται απο την μαρκα που χρησιμοποιεις. Εγω παντως τα δικα μου που ειναι επαγγελματικα τα χρησιμοποιω πριν το αντιηλιακο. Τωρα για το αντιηλιακο που ρωτας και την κρεμα ημερας και παλι αναλογα την εταιρια που εχεις. Υπαρχουν αντιηλιακα που ειναι πολυ ενυδατικα οποτε δεν θα προτεινα εξτρα ενυδατωση γιατι ιδρωνουμε το καλοκαιρι και θα φυγει και η προστασια . Ριξε μια ματια και στην αναρτηση σου για τα αντιηλιακα, νομιζω θα σε βοηθησει http://beautyharmonyblog.blogspot.gr/2012/05/blog-post_14.html αλλα και αυτό που αφορα τους μύθους των αντιλιακων

        Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Το ακουω συνεχεια,το βλεπω παντου στο youtube που χαζευω, εχω την υποψια οτι ειναι κατι νεο «που κανει καλο», την υπονοια οτι ειμαι η μονη που ειμαι αδαης.
    Και ξαφνικα μου ελυσες ενα απο τα μυστηρια που ντρεπομουν να ρωτησω.Μπραβο Ελενη!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Γεια σου, το άρθρο σου είναι πολύ όμορφο. Ειμαι στα 30 έχω λιπαρή επιδερμίδα οποτε χρειάζομαι ένα primer για τα μάτια αλλά κ για τα κόκκινα σημαδια λόγω ακμής όπως κ για τις βλεφαρίδες. Αυτά τα λίγα!! Ευχαριστώ πολύ!

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

