Αχ, αυτή η πρωτεΐνη ή βάλε πρωτεΐνη στο πρωινό σου


Τρώω κάθε πρωί ένα τοστ με τυρί πριν φύγω για τη δουλειά, στις 8.30 και κατά τις 11 το στομάχι μου αρχίζει διαμαρτύρεται και να αποζητά το κάτι τις του. Σήμερα έφαγα ένα σάντουιτς με τυρί και διπλό ζαμπόν που είχα φτιάξει για το γιο μου, δεν το πήρε και για να μην το πετάξω έγινε το πρωινό μου.

Δεν έφαγα αυτό ακριβώς, τώρα όμως που το βλέπω είναι πολύ πιο λαχταριστό από το δικό μου! photo:www.flickr.com
Δεν έφαγα αυτό ακριβώς, τώρα όμως που το βλέπω είναι πολύ πιο λαχταριστό από το δικό μου!
photo:www.flickr.com

Και όταν κοίταξα την ώρα και είδα ότι ήταν ήδη μία το μεσημέρι και δεν είχα πεινάσει… συγκλονίστηκα! Μα τόσο πια έντονη η διαφορά από δυο φετούλες άπαχο ζαμπονάκι στο πρωινό; Είναι η πρωτεΐνη το μυστικό για να πεινάς (και να τσιμπολογάς) λιγότερο στη διάρκεια της ημέρας;

Για να αφήσουμε τους ειδικούς να μιλήσουν, διαβάζω πως επιστήμονες στο Πανεπιστήμιου του τιμημένου Μισούρι βρήκαν πως ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνες βελτιώνει σημαντικά τον έλεγχο της όρεξης και μειώνει το ανθυγιεινό τσιμπολόγημα (snacking ελληνιστί) κάνοντας επιλογές με πολλά λιπαρά και πολλή ζάχαρη ειδικά το απόγευμα.

 

Όταν έχεις μπροστά σου αυτό, πώς να αντισταθείς όταν πεινάς;;; photo:javabird.com
Όταν έχεις μπροστά σου αυτό, πώς να αντισταθείς όταν πεινάς;;;
photo:javabird.com

Η πρωτεΐνη στο πρωινό ρυθμίζει την έκκριση της ντοπαμίνης, η οποία ρυθμίζει την επιθυμία για λιπαρά και γλυκά φαγητά.

 

Θέλεις και μερικές ιδέες για να προσθέσεις πρωτεΐνη στο πρωινό σου;

  • Αβγό βραστό ή ποσέ μαζί με ψωμί σικάλεως και ένα μικρό κομμάτι τυρί
  • 1 φέτα καπνιστό σολομό με ομελέτα με 2 ασπράδια και 1 κρόκο
  • 2 φέτες άπαχο ζαμπόν ή γαλοπούλα, με 1 ντομάτα και ψητά φασόλια (αγγλικό πρωινό!)
  • 1 σάντουιτς με αβγό και βραστό κοτόπουλο (η κότα έκανε το αβγό ή το αβγό την κότα;)
  • 1 μπολ βρώμη με γιαούρτι και φρούτα
  • 1 φέτα ψωμί με φιστικοβούτυρο ή βούτυρο αμυγδάλου και μαρμελάδα ή μέλι

 

Αγαπημένη επιλογή όταν θέλω να ξεκινήσω δυνατά, όπως π.χ. προχθές που έτρεξα τα 5 χλμ στο Μαραθώνιο. Ψωμί, φιστικοβούτυρο και μαρμελάδα!
Αγαπημένη επιλογή όταν θέλω να ξεκινήσω δυνατά, όπως π.χ. προχθές που έτρεξα τα 5 χλμ στο Μαραθώνιο. Ψωμί, φιστικοβούτυρο και μαρμελάδα!

Άλλος ένας λόγος να φας πρωτεΐνη;

Η πρωτεΐνη ενισχύει και συμβάλει στο χτίσιμο των μυών σου και οι μύες είναι το κλειδί για έναν καλό μεταβολισμό. Λαμβάνοντας επίσης υπόψη πως όσο μεγαλώνεις τόσο λιγοστεύει η μυική μάζα σου, τότε αντιλαμβάνεσαι πως δεν αρκεί να γυμνάζεσαι αλλά πρέπει και να καταναλώνεις καθημερινά αρκετή πρωτεΐνη για να διατηρήσεις και να αποκτήσεις περισσότερους μύες.

 

Σε φιλώ,

Ελένη

 

Υ.Γ. Δες κι άλλες ιδέες για πρωινά που θα σε βοηθήσουν στον έλεγχο του βάρους σου στο http://www.shape.gr/diatrofi-adynatisma/sosti-diatrofi/prwino-gala-adynatisma.html

Υ.Γ. Ακολουθώντας τα links μάθε περισσότερα για το μεταβολισμό, τα αβγά και πώς μπορείς να φτιάξεις σπιτικό βούτυρο αμυγδάλου!

 

 

 

Advertisements

6 thoughts on “Αχ, αυτή η πρωτεΐνη ή βάλε πρωτεΐνη στο πρωινό σου

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s