Κρεμασμένα μπράτσα και χαλάρωση; 2 ασκήσεις και ένα οπτικό τρικ


Αποχαιρέτισε τα κρεμασμένα μπράτσα και τη χαλάρωση. Ο τρόπος είναι η στοχευμένη άσκηση – και με ένα μικρό οπτικό τρικ που ανακάλυψα τυχαία μπροστά στον καθρέφτη της αίθουσας του γυμναστηρίου.

Είναι το χειρότερό μας. Και δεν έχει να κάνει με τα κιλά ούτε με την έλλειψη γυμναστικής. Τα μπράτσα, και ειδικά το κάτω μέρος τους, ο τρικέφαλος επιστημονικά, είναι ένα από τα δυσκολότερα σημεία για γράμμωση και σύσφιξη σε εμάς τις γυναίκες.

 

Η μοναδική πραγματική λύση είναι η στοχευμένη άσκηση. Κάθε μέρα, πολλές επαναλήψεις. Να σου δώσω δύο παραδείγματα:

Άσκηση τρικεφάλων για το σπίτι

Αν δεν έχεις πρόχειρα όργανα, βαράκια και τα συναφή, μη σε νοιάζει καθόλου.

Σίγουρα έχεις στο σπίτι σου ένα χαμηλό τραπέζι ή μια σταθερή και γερή καρέκλα.

emilyjensennutrition.wordpress.com
emilyjensennutrition.wordpress.com

Κάνε την άσκηση που βλέπεις (δεν φωτογραφήθηκα η ίδια, η κυρία όμως θα σου δώσει να καταλάβεις τι ακριβώς εννοώ) μια δυο φορές τη μέρα.

Ξεκίνα με όσες επαναλήψεις μπορείς (ας πούμε 10-15 βυθίσεις) και κάνε δύο ή τρία σετ. Προσπάθησε κάθε μερικές μέρες να προσθέτεις μερικές επαναλήψεις ακόμη.

Μπορείς να κάνεις την άσκηση την ώρα των διαφημίσεων ή κάθε φορά που περνάς μπροστά από το τραπεζάκι/πολυθρόνα/προσωπικό σου γυμναστήριο.

 

Με μια μπάλα 20141102_181952-1~2

Η άσκηση αυτή τα σπάει! Αν έχεις στο σπίτι σου μια μεγάλη μπάλα, π.χ. η αερόμπαλα του παιδιού ή η μπάλα ρυθμικής της κόρης σου, τα έχεις όλα. Διαφορετικά δοκίμασε με ένα μπαλόνι (δεν το έχω δοκιμάσει, για να σου πω την αλήθεια, αλλά γιατί όχι;).

Τέντωσε τα χέρια σου πίσω, και προσπάθησε να πετάξεις τη μπάλα μερικά εκατοστά στον αέρα και να την ξαναπιάσεις. Όσο μεγαλύτερη η μπάλα τόσο το καλύτερο!

 

 

 

 

Και το κόλπο

Μετά απ’ όλα αυτά και μέχρι να φτιάξεις χέρια-πέτρα-βράχο, ανακάλυψα ένα μικρό οπτικό τρικ για τις φορές που χρειάζεται να τεντώσεις τα χέρια σου στο πλάι και δεν θέλεις να φανεί η άτιμη η χαλάρωση.

Μπράτσο με χαλάρωση (όχι, βέβαια, δεν είμαι εγώ)...
Μπράτσο με χαλάρωση (όχι, βέβαια, δεν είμαι εγώ)…

 

20141102_182213-1
Μπράτσο γυμνασμένο!

Άνοιξε τα χέρια σου κανονικά και μετά κάνε μια μικρή στροφή του ώμου προς τα μέσα, φέρνοντας την παλάμη σου παράλληλη με το έδαφος.

Δεν ξέρω αν θα σου φανεί χρήσιμο στη ζωή σου, εγώ πάντως αφού το έμαθα το μοιράζομαι μαζί σου.

 

 

 

 

 

Με αυτά και με εκείνα σε φιλώ,

 

Ελένη

 

 

 

 

 

16 thoughts on “Κρεμασμένα μπράτσα και χαλάρωση; 2 ασκήσεις και ένα οπτικό τρικ

  1. Ξαναχτυπάω με νέα «ανακάλυψη» για τα χαλαρά μπράτσα: άσκηση που γίνεται ακόμη και καθιστή!

    • Παίρνεις βαράκια μικρά μέχρι 1 κιλό, ή μπουκαλάκια νερού με νερό ή γεμάτα με άμμο ή τέλος πάντων κάτι που να μπορείς να το κρατήσεις με δύο χέρια. (Δουλειά γίνεται και χωρίς να κρατάς τίποτα, αλλά τώρα βιαζόμαστε!).
    • Κρατάς τα βαράκια με τα χέρια ενωμένα στις παλάμες και τεντωμένα πάνω από το κεφάλι.
    • Λυγίζεις τα χέρια προς τα πίσω χωρίς να κουνάς τα μπράτσα, μόνο από τον αγκώνα και κάτω.

    Κάνε 30 επαναλήψεις και θα με θυμηθείς…

    Αρέσει σε 1 άτομο

      1. …άσε, έχω φάει μεγάλο δούλεμα, όπου σταθώ και όπου βρεθώ την κάνω.
        Σου έχω και μία ακόμη, τέτοια, της κάθε ώρας: θυμάσαι τις μπουνιές των πυγμάχων; Κρατάς τα χέρια σε μπουνιές κολλημένα στο στήθος και κλειστά τα μπράτσα κολλήμένα στα πλευρά και αρχίζεις τις εναλλάξ μπουνιές στρίβωντας ταυτόχρονα τον καρπό από κάθετο σε οριζόντιο. Αυτή, όπως μου είπε μια φίλη γυμνάστρια (γιατί ρώτησα εχτές το βράδυ που τη βρήκα), όχι μόνο σφίγγει τα μπράτσα, τα αδυνατίζει κιόλας!
        …και στο φανάρι θα την κάνω (μέσα στο αυτοκίνητο, όχι πεζή)! χαχα και ας με περνάνε για τρελλή οι διπλανοί!

        Φιλιά, καλή επιτυχία.

        Αρέσει σε 1 άτομο

      2. Εντάξει, μας έχεις βάλει τα γυαλιά! Θα γίνουμε δύο οι τρελές που θα ρίχνουν μπουνιές μέσα στα αυτοκίνητα!

        Μου αρέσει!

  2. Υπάρχει και άλλο ένα μικρό κολπάκι και για να φαίνονται αλλά και για να είναι καλύτερα τα μπράτσα μας!

    Ενυδατική κρέμα, που θα βάζεις με κινήσεις προς τα πάνω κάθε μα κάθε-κάθε μέρα!

    Πέρυσι κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό που είδα τα χέρια μου στο πρώτο κοντομάνικο «χαλαρά».
    Φέτος, κάνοντας πολύ λίγη γυμνατική λόγω έλλειψης χρόνου, νιώθω σούπερ! Ούτε χαλάρωση ούτε εκείνη η υποψία κυτταρίτιδας που είδα πέρυσι! Το έχω αρχίσει με πάθος και στους γλουτούς. Δεν έχω παράπονο… φαίνεται πως δουλεύει!

    Καλή επιτυχία!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Για λέγε, για λέγε… και πώς τη λένε την κρέμα;;; Είναι κάποια σούπερ ενισχυμένη ή η ίδια που βάζεις στο πρόσωπο. Γιατί κι εγώ βάζω ενυδατική σώματος κάθε μέρα, αλλά δεν κάνει δουλειά.

      Μου αρέσει!

      1. Εγώ βάζω ότι βρω, και ότι έχω, από κεραλοιφή (μόνο βράδυ, να μην γυαλίζω και σαν τηγανήτα) έως κρεμούλες σώματος διαφημιστικές, όλες μα όλες. Διαλέγω με τη «μύτη» γιατί θέλω να μου αρέσει η μυρωδιά μου όταν κινώ τα χέρια.

        Οι αγαπημένες μου είναι όσες μυρίζουν λεμονο-πορτοκαλο-νερατζο-κίτρο… κοινώς τα λίγο ξινούτσικα. Στη βαρυχειμωνιά βάζω και βανίλιες και καραμέλες.

        Τώρα που το σκέφτομαι, μία πολύ καλή είναι η Fissan Mama Massage cream, την έδωσα και στην κόρη μου που είναι στην εφηβία και ψηλώνει, για να αποφυγει-περιορίσει τις ραγαδούλες στους γλουτούς. Την ήξερα από την εγκυμοσύνη και δεν έκανα την παραμικρή ραγάδα.

        Είμαι γενικά υπέρ της ποικιλίας, όπως και στη διατροφή.

        Φιλιά

        Αρέσει σε 1 άτομο

      2. Εσύ μου την είχες ξαναπεί τη Fissan; Γιατί θέλω και μια κρέμα για την κόρη μου -έφηβη επίσης- για ραγάδες, οπότε μπορώ να την πάρω για διπλή χρήση, μαμάς κόρης!
        Φιλάκια

        Μου αρέσει!

  3. Τώρα ανακάλυψα αυτή την ανάρτηση… και να σου πω τι έκανα, σαν πρώτο βήμα:
    Έκλεψα τις φωτό και τις έβαλα στην επιφάνεια εργασίας του laptop μου, να θυμάμαι να τις κάνω! 😛
    Ευχαριστώ πολύ!
    ΑΦιλάκια! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Είσαι φοβερή! Θέλω να μου πεις αν τελικά θα τις κάνεις. Σε λίγες μέρες θα ανεβάσω και το προσωπικό μου crash test στις ασκήσεις που έχουμε στο Shape που θα κυκλοφορήσει – και φυσικά τα σχόλια και τις παραλλαγές μου!

      Μου αρέσει!

      1. χαχαχα! Μόλις γυρίσαμε από μια παράσταση που έδωσε ο «Παραμυθάς» στη Νίκαια, όπου περπατούσα με στριμμένους ώμους, λόγω κοντομάνικων και στητής πλάτης κλπ κλπ! 😛
        Bonne nuit με ΑΦιλάκια! 🙂

        Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

