Χάσε 1 κιλό την εβδομάδα χωρίς δίαιτα (Μέρος 2)


Όπως σου υποσχέθηκα, επανέρχομαι με διατροφικές συμβουλές για τα επόμενα γεύματα της ημέρας.

Food for thought:

  • Δεν κάνεις δίαιτα, δεν στερείσαι, απλά προσέχεις τι βάζεις στον οργανισμό σου
  • Επιλέγεις τροφές που σου αρέσουν έτσι κι αλλιώς – αν είναι να πιεστείς δεν θα μπορέσεις να ακολουθήσεις μακροπρόθεσμα ένα πρόγραμμα.
  • Εγώ σου λέω μερικές επιλογές που ταιριάζουν σε μένα, μπορεί και σε σένα, πάρε τη γενική ιδέα και προσάρμοσέ τα με τις δικές σου διατροφικές συνήθειες.
  • Αν βγαίνεις έξω για ποτό ή για φαγητό, τις πρώτες δύο εβδομάδες που ακολουθείς αυτές τις διατροφικές συμβουλές προσπάθησε να περιορίσεις τον εαυτό σου (αραίωσε το ποτό σου με νερό ή σόδα, μην φας τσιπς ή ξηρούς καρπούς, προτίμησε να πας σε ταβέρνα ή εστιατόριο ώστε να μπορείς να παραγγείλεις δική σου μερίδα και προτίμησε ψάρι, κρέας ή κοτόπουλο με σαλάτα).

Μεσημεριανό

Θέλεις κάτι που θα σε κρατήσει, θα σε χορτάσει και θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος. Πολύ ωραία. Οι επιλογές είναι πολλές, γι’ αυτό σου δίνω μερικές μόνο ιδέες:

Ψάρι ψητό ή βραστό, οποιοδήποτε ψάρι, με 1-2 κ.σ. λαδολέμονο. Εναλλακτικά κι αν βαριέσαι την ψαρίλα στο νεροχύτη απλοποίησε τα πράγματα μαγειρεύοντας το ψάρι σου σαν πλακί (περίπου), προσθέτοντας ψιλοκομμένη ντομάτα, σκόρδο, μαϊντανό και λίγο ελαιόλαδο στο σερβίρισμα.

 

Ψαράκι ψητό με ψιλοκομμένη ντομάτα, κρεμμύδι και μαϊντανό - πρόσθεσα στο πιάτο μου 1 κουταλιά λάδι και κάπαρη για τη νοστιμιά
Ψαράκι ψητό με ψιλοκομμένη ντομάτα, κρεμμύδι και μαϊντανό – πρόσθεσα στο πιάτο μου 1 κουταλιά λάδι και κάπαρη για τη νοστιμιά

Κοτόπουλο. Επειδή είναι ένα φαγητό που το βαριέται κανείς εύκολα θα σου πω μια δική μου συνταγή: αγοράζω φιλέτο στήθος και ζητάω από το χασάπη να μου το κόψει σε λεπτά φιλέτα.

Αυτά τα μαρινάρω μερικές ώρες μέσα σε λεμόνι, τζίντζερ (δίνει γεύση και ανεβάζει τη λειτουργία του μεταβολισμού!), μυρωδικά και μερικές κουταλιές ελαιόλαδο.

Στη συνέχεια τα ψήνω για 3-5 λεπτά σε σχαροτήγανο.

Είναι πολύ νόστιμο και μπορείς να το συνοδέψεις με σάλτσα γιαούρτι (μη φαντάζεσαι, γιαούρτι με αλάτι, λίγο λάδι και δυόσμο ή πάπρικα).

Αν δε έχεις και παιδιά, ψήσε τους μερικές πίτες, κόψε τα φιλέτα λεπτές φέτες σαν γύρο, κόψε μια ντομάτα σε φετούλες και φτιάξε τους στο πι και φι σπιτικά τυλιχτά σουβλάκια κοτόπουλου.

Και για να μη φτιάχνω δύο φαγητά, "καθάρισα" τα ψάρια από τις ντομάτες και τις πρασινάδες, τηγάνισα και πατατούλες και ορίστε το φαγητό του γιού μου!
Και για να μη φτιάχνω δύο φαγητά, «καθάρισα» τα ψάρια από τις ντομάτες και τις πρασινάδες, τηγάνισα και πατατούλες και ορίστε το φαγητό του γιού μου!

Μοσχάρι, χοιρινό. Αφού δεν κάνεις δίαιτα απλά μιλάμε για διατροφικές συμβουλές και καλύτερες διατροφικές συνήθειες, καλό είναι να μαγειρεύεις το κρέας σου με λίγο λάδι και να μην το τσιγαρίζεις. Αυτό είναι καλύτερο για σένα και για την οικογένειά σου μακροπρόθεσμα, πέρα από θέματα βάρους.

Μαγειρεύεις λοιπόν όπως σκοπεύεις να μαγειρέψεις το φαγητό σου. Πολύ ωραία. Εδώ είναι θέμα ποσότητας μερίδας. Βάλε στο πιάτο σου ένα κομμάτι κρέας που το μέγεθός του να μην είναι μεγαλύτερο από την παλάμη σου. Φάε μαζί όση σαλάτα ή βραστά λαχανικά θέλεις, χωρίς dressing.

Καλύτερες επιλογές για τις πρώτες εβδομάδες που υιοθετείς καλύτερες διατροφικές συνήθειες είναι να μαγειρεύεις τα πιο άπαχα μέρη του κρέατος: ψαρονέφρι χοιρινό, μπιφτέκια από άπαχο κιμά, μπριζόλες στη σχάρα.

 

Και διάλεγε το δύσκολο δρόμο! Βάλε όσο περισσότερη κίνηση μπορείς στην καθημερινότητά σου.
Και διάλεγε το δύσκολο δρόμο! Βάλε όσο περισσότερη κίνηση μπορείς στην καθημερινότητά σου.

Βραδινό

Εδώ είναι το δυσκολότερο μέρος, γιατί αν γουργουρίζει η κοιλιά η αυτοπειθαρχία γίνεται δύσκολη υπόθεση.

Λοιπόν, μπορείς να φας άφοβα:

  • Φρούτα (συνδύασέ τα με ένα μικρό κομμάτι τυρί και έχεις σούπερ γευστικό, ελαφρύ αλλά και θρεπτικό βραδινό)
  • 1 παξιμάδι μεγάλο ή 3-4 μικρά μαζί με τυρί, με σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο, με τόνο και ψιλοκομμένη κάπαρη ή μαϊντανό ή και τα δύο, με 5-6 ελιές, με λάδι (λίγο!), αλάτι και ρίγανη, με ψημένα μανιτάρια πλευρότους
  • Σαλάτα με ένα μικρό κομμάτι τυρί, 1 κ.σ. ελαιόλαδο και όποιον συνδυασμό λαχανικών σου αρέσει
Δεν το λες και της πείνας!
Δεν το λες και της πείνας!
  • Ψητά ή βραστά λαχανικά επάνω σε δυο λεπτές φέτες φρυγανισμένο ψωμί και 1 μικρό κομμάτι φέτα θρυμματισμένη
  • Γιαούρτι με 1 κ.σ. νιφάδες βρώμης και 1 κ.σ. ανάμικτα αποξηραμένα φρούτα, σπόρους και λοιπά (δηλαδή ένα κανονικό… πρωινό!)
  • Αν δεν έχεις χρόνο, αν το ψυγείο σου είναι άδειο απ’ όλα τα προηγούμενα φτιάξε ένα απλό τοστάκι – δεν μπορεί, ειδικά αν είσαι μαμά, το ψυγείο σου θα έχει μέσα τα βασικά!

 

Σε φιλώ,

Ελένη

 

Υ.Γ. Περιμένω τα σχόλιά σου και πολλές άλλες ιδέες που θα φανούν χρήσιμες σε όλες μας.

 

Advertisements

One thought on “Χάσε 1 κιλό την εβδομάδα χωρίς δίαιτα (Μέρος 2)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s