Είσαι πρωινός τύπος; Ακόμη καλύτερα!


Έχω αποκτήσει τη συνήθεια να ξυπνάω πριν το ξυπνητήρι μου και προς το παρόν, νιώθω ότι η μέρα μου ξεκινάει καλύτερα. Και υπάρχουν κι άλλοι που συμφωνούν πως είναι μια χαρά να είσαι πρωινός τύπος, ειδικά τώρα το καλοκαίρι.

photo: www.techi.com
photo: http://www.techi.com

 

Θέλεις μερικούς λόγους για να σταματήσεις να στριφογυρίζεις στο κρεβάτι προσπαθώντας να σε ξαναπάρει ο ύπνος;

  1. Κερδίζεις όλη τη μέρα. Ξυπνάς χαλαρή, απολαμβάνεις το καφεδάκι σου, ετοιμάζεσαι για τη δουλειά ή ό,τι άλλο με την ησυχία σου και γλιτώνεις τουλάχιστον ένα μισάωρο τρελού άγχους – το οποίο σου κάνει πολύ καλό στην υγεία.
  2. Απολαμβάνεις την ησυχία. Ας υιοθετήσουμε την παραδοχή ότι στα fortysomething σου έχεις παιδιά. Τι κάνουν τα παιδιά νωρίς το πρωί; Κοιμούνται και το σπίτι είναι ήσυχο και ήρεμο όσο καμιά άλλη ώρα της ημέρας. (Αν το παιδί σου είναι κι αυτό πρωινός τύπος και δεν κοιμάται αυτή την ώρα, δεν έχει νόημα να συνεχίσεις την ανάγνωση γιατί θα θεωρήσεις ότι σε κοροϊδεύω.) Αυτό σημαίνει ότι έχεις το μπάνιο όλο δικό σου (τρελή χλιδή), φτιάχνεις τον καφέ σου ΚΑΙ πίνεις μερικές γουλιές πριν φτιάξεις γάλατα και πρωινά και μπορείς για μερικά λεπτά να μένεις απλά αμίλητη.
  3. Μεγαλώνει η μέρα σου. Αν είσαι πρωινός τύπος, έχεις απίστευτη ζωντάνια και ενεργητικότητα το πρωί που ξυπνάς και μπορείς, με καθαρό μυαλό, μέσα σε μία ώρα να κάνεις δουλειές που στη διάρκεια της ημέρας θα σου έτρωγαν τουλάχιστον ένα τρίωρο.
  4. Τρως πρωινό. Είτε είσαι πρωινός τύπος είτε όχι, βέβαια, το πρωινό δεν είναι κάτι που πρέπει αποφεύγεις, αλλά σε αυτή την περίπτωση έχεις το χρόνο να ετοιμάσεις και απολαύσεις το αγαπημένο σου πρωινό – για να δώσεις τη σωστή ώθηση για την υπόλοιπη ημέρα στον οργανισμό σου και να βάλεις το μεταβολισμό σου θα πιάσει δουλειά.
  5. Γυμνάζεσαι. Με τη γλυκιά αυγούλα; Εννοείται! Δεν σου λέω αν έχεις ένα μισάωρο να τρέξεις στο γυμναστήριο (που γιατί όχι;), αλλά μπορείς να κάνεις ένα σωρό άλλα πράγματα: να κολυμπήσεις αν είσαι στις διακοπές σου, να βγεις να τρέξεις μερικούς γύρους το τετράγωνο με τη δροσιά, να βάλεις ένα DVD ή ένα πρόγραμμα που σου ταιριάζει στα βιντεάκια του YTube. Τα οφέλη είναι τεράστια για το σώμα, την υγεία και τη διάθεσή σου.

 

Πολλά αγουροξυπνημένα  φιλιά

Ελένη

 

Υ.Γ. Είσαι πρωινός ή βραδινός τύπος; Δοκίμασε, ό,τι κι αν είσαι να δοκιμάσεις τις προκλήσεις και τις προπονήσεις της Nike: #earlybirds VS #nightowls! Διάβασε περισσότερα εδώ.

 

Υ.Γ. 2 Αν υποψιαστώ ότι το πρωινό ξύπνημα έχει να κάνει με τα χρόνια που περνάνε, ξέρεις εκείνα τα fortysomething που έχω αισίως φτάσει, θα φρικάρω εντελώς. Όχι. Θα προσποιηθώ ότι φταίει απλά που δεν κλείνω πια το παντζούρι στο δωμάτιό μου και με ξυπνάει με τα κοκόρια το πρωινό φως!

 

 

Advertisements

One thought on “Είσαι πρωινός τύπος; Ακόμη καλύτερα!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s