Μέχρι πότε επιτρέπεται να έχει μια γυναίκα μακριά μαλλιά;


Είναι τα μακριά μαλλιά σικ και στιλάτα σε μια σαραντάρα ή θα πρέπει να ακολουθούμε τις προσταγές των γκουρού της μόδας: όχι μαλλιά κάτω από τους ώμους και φούστα πάνω από το γόνατο μετά τα 40;

 

Στα 14 επιτρέπεται να έχεις όσο μακριά μαλλιά θέλεις
Στα 14 επιτρέπεται να έχεις όσο μακριά μαλλιά θέλεις

Όταν πλησίαζα τα 40, είχα αποφασίσει να αφήσω πολύ μακριά τα μαλλιά μου για τα απολαύσω αφού ήμουν σίγουρη ότι μετά την ηλικία αυτή θα ήμουνα μάλλον γελοία με μια μακριά χαίτη.

Η αλήθεια είναι πως τελικά δεν απαρνήθηκα τα μαλλάκια μου. Ένιωσα πως δεν υπήρχε λόγος. Δεν άλλαξε τίποτε από τα 39 στα 40, ούτε από τα 40 στα 41, ούτε και στη συνέχεια.

Στα σαράντα...;
Στα σαράντα…;

 

Και μάλιστα αυτό το καλοκαίρι έχω αποφασίσει να μην τα κόψω ούτε χιλιοστό – θα τα αφήσω να μακρύνουν και να ανοίξουν από τον ήλιο και όταν θα θέλω να κρατήσουν αυτή τη σούπερ μπούκλα που μόνο η θάλασσα δημιουργεί δεν θα τα ξεπλύνω καν από το αλάτι. Γιατί μου αρέσουν τα μακριά μαλλιά μου και αυτό μου αρκεί! (Α, μου αρέσουν και οι μίνι φούστες και τα σορτσάκια και νομίζω πως τουλάχιστον για μια δεκαετία ακόμη θα τα φοράω χωρίς τύψεις και ενοχές!)

 

Σας φιλώ και παίζω με τις καλοκαιρινές μπούκλες μου

 

Υ.Γ. Ψάχνοντας λίγο στο Internet να βρω σαραντάρες με μακριά μαλλιά ανακάλυψα το καινούργιο moto των γκουρού της μόδας: δεν υπάρχει πρόβλημα να έχεις μετά τα 40 μακριά μαλλιά αρκεί να φτάνουν μέχρι το στήθος – μετά μοιάζεις με χίπι γιαγιά! Αυτή τη συμβουλή μπορεί να την κρατήσω.

 

 

2 thoughts on “Μέχρι πότε επιτρέπεται να έχει μια γυναίκα μακριά μαλλιά;

    1. Αυτός είναι και ο χρυσός κανόνας! Τα μακριά μαλλιά τραβάνε την προσοχή – αν είναι λαμπερά και υγιή, τότε κερδίζεις περισσότερα βλέμματα και θαυμασμό.

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

